۱۱۷۲۱۷۵
۴ نظر
۵۰۳۹
۴ نظر
۵۰۳۹
پ

عملیات آزادی گروگان‌ها در شیراز

عامل قتل ۵ عضو یک خانواده در عملیات رهایی گروگان پلیس استان فارس به هلاکت رسید و ۲ گروگان این حادثه نجات یافتند.فرمانده انتظامی استان نیز شخصا در این عملیات حضور داشت.

خبرگزاری تسنیم: عامل قتل ۵ عضو یک خانواده در عملیات رهایی گروگان پلیس استان فارس به هلاکت رسید و ۲ گروگان این حادثه نجات یافتند.فرمانده انتظامی استان نیز شخصا در این عملیات حضور داشت.

حوالی ساعت یک بامداد نخستین روز از آذرماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل ۵ نفر حدوداً ۳۵ تا ۶۰ ساله در خیابان "عدل" شیراز به ماموران پلیس اعلام و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند قاتل که داماد خانواده بوده با اسلحه کلاش ۵ نفر از بستگان درجه یک همسرش (۲ نفر برادر زن، همسر، دختر و پسر برادر خانم خودش) را کشته و با گروگان گرفتن دو نفر از بستگان مقتولان سریعا متواری شده است. از همان لحظات اولیه ماموران پلیس اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری شروع و با تحقیقات فنی و تخصصی محل اختفا قاتل را در همان حوالی شناسایی کردند.

ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد‌نظر اعزام شدند که قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

پس از حدود یک ساعت درگیری، قاتل بدون توجه به دستور پلیس همچنان اقدام به تیراندازی می‌کرد که ماموران انتظامی در درگیری متقابل موفق شدند هر دو گروگان را به صورت صحیح و سالم آزاد و قاتل ۵۵ ساله را به هلاکت برسانند.

سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس که شخصا در این عملیات رهایی گروگان حضور داشت، با اشاره به اینکه علت اصلی درگیری برابر بررسی‌های اولیه پلیس اختلاف مالی بر سر ارث و میراث بوده است، عنوان داشت: امنیت کنونی استان فارس به سادگی به‌دست نیامده که با حرکات سوء عده‌ای از مخلان نظم و امنیت خدشه‌دار شود؛ بنابراین به مردم اطمینان می‌دهیم با تمام توان حافظ امنیت و نظم و آرامش آنان هستیم.‌‌

عملیات آزادی گروگان‌ها در شیراز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه چه سنگدل بوده یه خانواده رو از دم کشته

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه چه سنگدل بوده یه خانواده رو از دم کشته

    • داغدیده

      سقط شد به درک دست یگان ویژه درد نکنه

    • بدون نام

      بازم شیراز!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج