جاباما
۱۱۷۲۸۵۵
۵۱۷۷
۵۱۷۷
پ

نسخه «تبدیل شوندگان» گوشی موتورولا

شرکت لنوو که مالکیت شرکت موتورولا را در اختیار دارد، اخیراً به صورت تصادفی تصاویر رندری را از یک نسخه ویژه از گوشی هوشمند Motorola Edge S۳۰ منتشر کرده که با تم خاص فیلم‌های مشهور «تبدیل شوندگان» تزئین شده است.

فرارو: شرکت موتورولا قصد دارد تا گوشی جدید Motorola Edge S۳۰ را در آینده نزدیک در بازار چین عرضه کند، اما لنوو Lenovo که مالکیت این شرکت را در اختیار دارد به طور تصادفی تصاویر نسخه ویژه‌ای از این مدل را با نام Motorola Edge S۳۰ Transformers Edition منتشر کرد که با تم خاص فیلم‌های مشهور «تبدیل شوندگان» Transformers تزئین شده است.

شرکت موتورلا در هفته گذشته با معرفی پنج گوشی هوشمند، هفته پُرکاری را به نمایش گذاشت. یکی از این گوشی‌های معرفی شده Moto G۲۰۰ بود که انتظار می‌رود با نام Motorola Edge S۳۰ در چین به صورت رسمی عرضه شود. شرکت لنوو پیش از این رویداد رسمی، تبلیغات زیادی را برای این گوشی به راه انداخته است، اما در یکی از صفحات تبلیغاتی این شرکت، به نظر می‌رسد که غول رایانه‌های شخصی، به طور تصادفی وجود نسخه Transformers این گوشی را لو داده است.

نسخه «تبدیل شوندگان» گوشی موتورولا

نکته جالب توجه این است که لنوو بلافاصله این تصاویر را از صفحات تبلیغاتی خود حذف کرده است، اما همین مدت زمان اندک سبب شد تا چندین کاربر بتوانند این تصاویر را دانلود و حتی برخی از نشریات فناوری همچون ITHome بلافاصله گزارش‌هایی را درباره آن منتشر کنند. رندرها، موتورولا Edge S30 Transformers Edition را در رنگ آبی سرمه‌ای با علامت‌های «Autobot» در پشت آن نشان می‌دهند. در واقع، لوگوی عقب موتورولا Batwing با یک لوگوی بزرگ قرمز رنگ Autobot در مرکز جایگزین شده است با این حال، هنوز یک نام تجاری "motorola" در پایین دستگاه دیده می‌شود.

نسخه «تبدیل شوندگان» گوشی موتورولا

نسخه ویژه این گوشی از نظر مشخصات به احتمال زیاد مشابه نسخه اصلی Motorola Edge S۳۰ خواهد بود؛ بنابراین تفاوت‌ها باید فقط از نظر ظاهر باشد و البته ممکن است نسخه ویژه، با یک نرم افزار سفارشی شده با تم Transformers عرضه شود.

انتظار می‌رود موتورولا اج اس ۳۰ تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ در چین به طور رسمی عرضه شود.

نسخه «تبدیل شوندگان» گوشی موتورولا

از ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶ اینچی ۱۴۴ هرتزی (LCD)، چیپست Qualcomm Snapdragon ۸۸۸+، رم LPDDR5، حافظه داخلی UFS ۳.۱ و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض به همراه دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (فوق عریض، ماکرو) و ۲ مگاپیکسلی (عمق)، اشاره کرد. این گوشی همچنین به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، بدنه پلاستیکی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج