۱۱۷۴۰۹۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

افشای مشخصات دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۲

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی‌های آینده گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس، به دوربین‌های سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر کوچکتر از نمونه‌های مشابه در سری گلکسی اس ۲۱ مجهز خواهند شد.

فرارو: اگرچه تاکنون به واسطه شایعات مختلف، اطلاعات زیادی درباره گوشی‌های آینده سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در اختیار داریم، اما اخیراً گزارش جدیدی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد گوشی‌های آینده گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس، به دوربین‌های سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر کوچکتر از نمونه‌های مشابه در سری گلکسی اس ۲۱ مجهز خواهند شد.

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ را در سه ماهه اول سال آینده عرضه کند که از مدل‌های گلکسی اس ۲۲ اولترا، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ تشکیل شده است. در حالی که قبلاً مشخص بود که S۲۲ Ultra دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود، یک افشاکننده قابل اعتماد اخبار دنیای فناوری اکنون مشخصات دوربین دو مدل +S۲۲ و S۲۲ از این سری را افشا کرده است.

افشای مشخصات دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۲

طبق این گزارش که توسط Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است، هر دو گوشی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس دارای سخت افزار دوربین یکسانی برای سنسور‌های جلو و عقب هستند که درست مانند سری S۲۱ امسال می‌باشد. به عبارت دیگر، هر دو دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ۱/۱.۵۷ اینچی و دیافراگم f/۱.۸ خواهند بود.

دوربین دوم نیز یک لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۴ و اندازه سنسور ۱/۳.۹۴ اینچی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابر است. آخرین دوربین هم یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با اندازه سنسور ۱/۲.۵۵ اینچی و دیافراگم f/۲.۲ است. همچنین، به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند گلکسی S۲۲ و +S۲۲ همان دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را که در مدل‌های قبلی خود با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر، اندازه سنسور ۱/۳.۲۴ اینچ و دیافراگم f/۲.۲ وجود داشت، حفظ کنند.

این منبع اطلاعاتی همچنین اندازه صفحه نمایش هر دو مدل را بار دیگر تأیید کرده است و گفته که سامسونگ گلکسی S۲۲ دارای صفحه نمایش ۶.۰۶ اینچی خواهد بود در حالی که +S۲۲ دارای صفحه نمایش بزرگتر ۶.۵۵ اینچی خواهد بود. هر دو مدل جمع و جورتر از نمونه‌های مشابه امسال خود هستند و برای مقایسه باید خاطرنشان کرد که گوشی +S۲۱ دارای اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است در حالی که اندازه صفحه نمایش S۲۱ در عدد ۶.۲ اینچ قرار می‌گیرد.

جدای از این گزارش، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ وجود ندارد به جز اینکه این دستگاه‌ها به احتمال بسیار زیاد از تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت خواهند گرفت. همچنین گزارش‌های قابل اعتماد دیگر حاکی از آن است که تولید انبوه این دستگاه‌ها از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج