جاباما
۱۱۷۵۰۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: فوتبال به این زیبایی ندیده بودم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت:در این چند سال فوتبال به این زیبایی ندیده بودم.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی پر گل مقابل سپاهان اظهار داشت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. به تیم و باشگاه سپاهان و باشگاه گل گهر به خاطر این بازی تبریک می گویم. سال ها طول می کشد چنین بازی تاکتیکی برگزار شود. در این چند سال فوتبال به این زیبایی ندیده بودم.

وی افزود: سپاهان بهترین تیم آسیا و فراتر از ایران است. به این نتیجه نگاه نکنید، فوتبال فراز و نشیب زیاد دارد. بازیکنان خودم را هم ستایش می‌کنم که واقعا فوتبالی مردانه و با عشق را ارائه کردند. هرچه در توان داشتند را گذاشتند. دست تک تک آنها را می‌بوسم. این برد را به کارگران عزیز و مردم خوب سیرجان تقدیم می‌کنم و مبارکشان باشد، امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. با حضور عتیقی، اسفندیارپور و حدیدی، سیرجان و گل گهر قطب ورزش ایران می‌شوند. این را مطمئن هست.

قلعه‌نویی با اشاره به تیم سپاهان تصریح کرد: این تیم را آنالیز کردیم، نه اینکه به خاطر برد بگویم، آنها هم می‌توانستند برنده بازی باشند. داور هم به سرعت بازی خیلی کمک کرد. ما تا جایی که توانستیم ارتباط خط هافبک و مهاجمان سپاهان را قطع کردیم، کناره‌ها را تا حدودی بستیم، به غیر از چند مورد که منجر به گل شدند، بچه‌ها همان چیزهایی را که گفته بودیم انجام دادند. اگر پنالتی گل می‌شد شاید نتیجه برعکس می‌شد. باز هم به فوتبال ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم این روندمان ادامه داشته باشد.

سرمربی گل گهر در خصوص تیم خودش عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که داریم، این است که باید بازیکنان نگرش‌شان را بزرگ‌تر کنند، این بچه‌ها از نظر فنی لیاقت‌های زیادی دارند، خدا را شاکر هستیم،‌ از سازمان لیگ خواهش می‌کنم قرارداد همه تیم‌ها از جمله گل گهر را اعلام کنند. اگر شد تصویر آن قراردادها را حتی برای منِ قلعه‌نویی به مطبوعات بدهند که همه بدانند ما با یک بودجه معمولی که شاید از ۴-۳ تیم ۴۰ درصد هم کمتر باشد، این فوتبال خوب را بازی می‌کنیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. باز هم می‌گویم دست تک‌تک کارگرانی که باعث شدند مجموعه خوبی به نام گل گهر فعالیت کند را می‌بوسم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج