جاباما
۱۱۷۵۹۳۸
۵۳۸۵
۵۳۸۵
پ

سلنا گومز برای زیبایی پوستش چیکار میکنه؟

سلنا گومز یکی از سلبریتی‌های مشهوری است که علاوه بر زیبایی‌اش پوست خوبی هم دارد. این سلبریتی زیبا برای مراقبت از پوستش روتین پوستی خاصی دارد.

برترین‌ها: سلنا گومز یکی از سلبریتی‌های مشهوری است که علاوه بر زیبایی‌اش پوست خوبی هم دارد. این سلبریتی زیبا برای مراقبت از پوستش روتین پوستی خاصی دارد.

سلنا گومز فردی بسیار مشهور است که بخش زیادی از شهرت او مربوط به زیبایی صورتش است؛ اما در کنار این که او به صورت ذاتی زیبا است، روتین های مراقبتی هم دارد که احتمالا بسیاری از شما دوست دارید از آن ها باخبر شوید تا بتوانید آنها را به کار بگیرید.

سلنا گومز برای زیبایی پوستش چیکار میکنه؟

در این قسمت در مورد روتین مراقبت از پوست سلنا گومز با شما صحبت می کنیم و اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار می دهیم. این چند مورد به ظاهر ساده، راز اصلی و مهم زیبایی پوست سلنا گومز و بسیاری از سلبریتی هایی است که به حفظ شادابی پوست خود اهمیت میدهند.

از مرطوب کننده قوی استفاده می‌کند

او قبل از این که پوستش را پاک سازی کند، حتماً از یک مرطوب کننده و نرم کننده صورت استفاده می کند تا بتواند لطافت پوست خودش را برگرداند.

هرگز با آرایش به رختخواب نمی‌رود

هنگامی که می خواهد بخوابد، هر طور که شده آرایشش را پاک می کند و هرگز با میکاپ به رختخواب نمی رود. بعد از پاک کردن میکاپ، حتما باید مرطوب کننده بزند.

سلنا گومز برای زیبایی پوستش چیکار میکنه؟

او بر این باور است که مراقبت از پوست؛ یعنی مراقبت از خود

هنگامی که از پوستش مراقبت می کند، انگار که در حال مراقبت از بدن ، سلامتی ذهن و روحش است و در نتیجه حتی در بدترین شرایط ممکن هم مراقبت از پوست را فراموش نمی کند و هیچ گاه در این امر تنبلی نمی کند.

از مشکلات پوستی خجالت نمی‌کشد

سلنا گومز عقیده دارد که شما باید تلاشتان را برای زیبایی پوست تان بکنید اما اگر چین و چروک، لک و جوش روی آن ایجاد شده، هرگز از آن خجالت نکشید و کاملا باید با آن کنار بیایید، زیرا یک اتفاق طبیعی است.

سلنا گومز برای زیبایی پوستش چیکار میکنه؟

هر روز ضد آفتاب می‌زند

او هرگز بدون ضد آفتاب از خانه بیرون نمی رود و همیشه به این موضوع پایبند است. حتی در هوای ابری هم حتما باید ضدآفتاب با مقاومت بالا استفاده کند.

آرایش می‌کند البته به اندازه

اگر مشکلی در پوستش داشته باشد، هرگز غصه این موضوع را نمی خورد زیرا قدرت آرایش را می شناسد و می داند که می تواند با آرایش مشکلات پوستی خود را پنهان کند، بدون این که در انجام این کار زیاده روی.

قبل از کرم پودر حتما پوستش را مرطوب می‌کند

او هرگز روی پوست خود کرم پودر یا پنکیک نمی زند. برای این که سلامت پوستش را حفظ کند، حتما قبل از آن از پرایمر و مرطوب کننده استفاده می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج