۱۱۷۶۰۲۹
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

ظلی: در دربی به استقلال ظُلم شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر فنی نگاه کنیم، خطا روی مهاجم استقلال در دقایق پایانی دربی، پنالتی بود و به استقلال از نظر داوری ظلم شد.

خبرگزاری میزان: فرامرز ظلی درخصوص تساوی دربی ۹۷ بین پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: دربی حساسیت خاص خودش را دارد و مربوط به امروز، دیروز یا هفته پیش نیست، به زمان‌های دور برمی‌گردد، یک ماه مانده به این مسابقه، تمام افکار، گفته‌ها و شنیده‌ها شروع می‌شود.

وی افزود: هرکدام از تیم‌ها پشت سر خود ۴۰ میلیون هوادار دارند، اما نمی‌توانند یک بازی دلپسند، آن چیزی که از دو تیم بزرگ توقع داریم ببینیم. اولین موضوع احتیاط است، این عامل باعث گل نخوردن می‌شود. اگر گلی به ثمر برسد، با حساسیت این بازی، سخت می‌توان آن را جبران کرد؛ با وجود اینکه مسابقه بدون تماشاگر برگزار شد، اما با دل هواداران همراه بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص مسائل فنی دربی ۹۷ بیان کرد: مسابقه متوسطی بود. هرکدام از تیم‌ها ممکن است یک یا دو موقعت برایشان پیش بیاید. برای استقلال هم موقعیت پیش آمد و به نظرم آن صحنه پنالتی بود؛ نه اینکه من بگویم، تمام کارشناسان می‌گویند. چه در دقیقه ۹۰ باشد، چه دقیقه یک! عدالت باید اجرا شود. اگر برعکس آن هم بود آن‌ها حق داشتند که اعتراض کنند، این مسابقه فراتر از آسیاست؛ کلمه ظلم برای استقلال اتفاق افتاد و این در تاریخ ثبت می‌شود.

ظلی تصریح کرد: از نظر فنی دو طرف یکسان بوده و دنبال حادثه‌ای برای گل زدن بودند. بازیکنان چشم به لحظه‌ها دوخته بودند تا دفاع اشتباه کند یا توپ از زیر پای کسی در برود یا از ۴۰ متری بتوانند گل بزنند. گل گهر، سپاهان را چهار بر دو برد، اما روزنامه‌ها یک تکه کوچک برای نوشتن آن اختصاص دادند.

وی درباره داور دربی ۹۷ استقلال و پرسپولیس گفت: باید یا از VAR استفاده کنند و یا حداقل داور خارجی بیاورند. چشم میلیون‌ها هوادار به این مسابقه است، اگر چنانچه پول ندارند، دل هواداران را می‌سوزانند، باید امکانات برای برگزاری این بازی حساس فراهم شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: رئیس فدراسیون درجه دکترا دارد و در رشته خودش علم دارد، اما در فوتبال دانشی ندارد؛ فوتبال علم است. من از او انتقاد می‌کنم، بعضی‌ها فقط به فکر میز و صندلی خود هستند. من به عنوان یک پیشکسوت، وقتی اسم دادکان را می‌آورم یا می‌شنوم دلم شاد می‌شود و یاد بزرگی او می‌افتم. نام او در تاریخ ماندنی است.

ظلی در خصوص اینکه استقلال و پرسپولیس در داربی پایتخت دفاعی بازی می‌کردند، عنوان کرد: شرایط این مسابقه می‌طلبد که دفاعی بازی کنند. زمانی که این شرایط وجود نداشته باشد، تیم‌ها می‌توانند بهتر ظاهر شوند. بازی احتیاطی یعنی مساوی و این اتفاق هم افتاد.

پیشکسوت استقلال درباره دیدار استقلال و پیکان در هفته نهم لیگ برتر، تصریح کرد: پیکان تیم جوانی است. در حال حاضر فرقی بین فوتبالیست‌های ما وجود ندارد. زمان ما فاصله بین بازیکنان زیاد بود؛ رنجبر، حبیبی، شرفی، در پرسپولیس هم بهزادی و ایرانپاک بودند؛ اما فوتبال موجودیت پیدا کرده است و تیمی ناشناخته نیست. زمان ما منچستر بازی می‌کرد ما نمی‌دانستیم، فقط کیهان ورزشی چیزی از آن می‌نوشت. در حال حاضر تقریباً تمام مسابقات اروپا پخش زنده می‌شود. جوانان پیکان، شده سر و پای خود را می‌گذارند که جلوی پرسپولیس و استقلال بازی بهتری انجام دهند؛ زیرا دنبال بزرگی و شهرت هستند.

وی در مورد شرایط فوتبال ایران گفت: امیدوارم زندگی فوتبالی ما از توزیع ناعادلانه پول، شهرت و محبوبیت دور شود، چون همین عوامل پدر فوتبال ما را در آورده است. فوتبال قاعده نانوشته است، جوانان فاصله آنچنانی با هم ندارند. حتی در فوتبال تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال باید منتظر حوادث پیش روی بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص قهرمانی استقلال در پایان فصل، اظهار داشت: اکنون نمی‌توان درباره موضوع اظهار نظر کرد، اما امید به قهرمانی داشتن خوب است؛ انسان با امید زنده است. تمام تیم‌ها می‌آیند که افتخار آفرینی کنند. امیدوارم امسال استقلال بتواند بهترین نتیجه را بگیرد.

ظلی در پایان درباره بازیکنان تیم استقلال، خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان باید جا بیفتند تا بتوانند با تیم هماهنگ‌تر شوند و این موضوع زمان بر است. اگر بازیکنان بزرگ به تیم‌ها بیایند، خودشان می‌توانند به تیم‌ها کمک کنند. بازیکنان خارجی استقلال هم برای این تیم بازیکن جوان به حساب می‌آیند؛ ممکن است در کشور خودشان بازیکنان بزرگی باشند، اما تا با نفرات کناری‌شان هماهنگ شوند، زمان می‌برد. مربی و مدیریت می‌توانند قبل از ورود به زمین مسابقه کنار تیم باشند، اما تمام اتفاقات مسابقه را بازیکنان رقم می‌زنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به پرسپولیس ظلم دوچندان شد.حق پرسپولیس برد بود.

      پاسخ ها

      • فرهاد

        نگو لنگی جان

      • بدون نام

        یه کلام بشنو از مادر عروس....

    • پر

      چون میخواستی الکی پیروز بشه مثل هفت بازی قبلیش پیروز نشد ظلمه چرا فرناز استعفا نداد مگه اقساید نبود توهم مثل فرنازی

    • طوسی

      اوووو کشتینمون باباااا

    • بدون نام

      استقلال و 40 میلیون هوادار!!! چه قشنگ برای خودش تقسیم کرده...

    • معراج عبدالهی

      نمیدونم چرا گلممدی عموصفر رو
      بازی نداد دربی

      پاسخ ها

      • محمدعلیپور

        هردو تیم مالش نبودن

    • محمد 1

      سلام. چون. بازیکن. اسقلال. پای. عالی. شاه را قیچی. کرد. برای یک. ضربه. آزاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج