۱۱۷۷۴۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شانس دستیابی به توافق احیای برجام افزایش یافت

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که شانس دستیابی به توافق برای احیای توافق هسته‌ای ایران افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران: سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که شانس دستیابی به توافق برای احیای توافق هسته‌ای ایران افزایش یافته است.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: «شانس دستیابی به توافق برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) افزایش یافته است و دلایلی وجود دارد که انتظار پیشرفت در این زمینه را داشته باشیم.»
ریابکوف اضافه کرد: «فکر می‌کنم احتمال اینکه ما به توافق برسیم در مقایسه با آنچه قبل از آغاز مجدد مذاکرات بود، افزایش یافته است. دلایلی وجود دارد که انتظار پیشرفت داشته باشیم؛ نه سریع، اما حداقل واضح و بدون هیچ گونه باج و عوامل اضافی که می‌تواند وضعیت مذاکرات را پیچیده کند.»
علی باقری کنی، مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات وین نیز در مصاحبه با شبکه خبری المیادین، از پیشرفت خوب مذاکرات سخن گفته بود.
به گفته باقری کنی، مذاکرات پیشرفت خوبی داشته و همین امر می‌تواند زمینه‌ای سریع برای مذاکرات جدی فراهم کند. مذاکره کننده ارشد کشورمان مسیر ایران در این مذاکرات را موفقیت آمیز خواند.
باقری کنی همچنین اعلام کرد: گفت‌وگو‌های روز‌های گذشته با محوریت چارچوب مذاکره بر سر نقاط اختلافی و به منظور تسریع یک توافق صورت پذیرفت.
گفتنی است دور هفتم مذاکرات کمیسیوم مشترک برجام برای احیای توافق به میزبانی وین از اواخر ماه گذشته میلادی در جریان است. تیم ایران در این مذاکرات بر رفع تحریم‌های آمریکا علیه تهران و برنامه هسته‌ای کشورمان تمرکز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج