۱۱۷۷۹۴۹
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

خودروی جدید تویوتا هوش از سرتان می‌پراند

اخیراً گزارشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد خودروسازی ژاپنی تویوتا طرح راه اندازی خودروی اسپرت جدیدی را در دست توسعه دارد که با همکاری سوزوکی و دایهاتسو، دیگر سازندگان ژاپنی ساخته خواهد شد.

فرارو: گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که شرکت تویوتا در حال راه اندازی یک خودروی اسپرت جدید موتور وسط است که از طراحی جالب توجهی نیز برخوردار است. اما نکته جالب‌تر این گزارش ها، همکاری دو خودروساز دیگر ژاپنی، یعنی سوزوکی و دایهاتسو در این پروژه است که تا حودوی عجیب به نظر می‌رسد.

وبسایت ژاپنی Best Car Web که برای اولین بار این خبر را به صورت اختصاصی منتشر کرد، در گزارش خود این برنامه را یک «شایعه وحشی» لقب داده بود که می‌تواند نتایج قابل توجهی را عرضه کند. با این حال، اطلاعات در مورد این پروژه کمیاب است، اگرچه در گزارش آمده که هدف این است که تا سال ۲۰۲۵ این خودروی اسپرت موتور وسط معرفی شود. در واقع، ماهیت این گزارش بر مبنای اطلاعات این وبسایت است و هنوز به درستی مشخص نیست که این داده‌ها را چه منبعی در اختیار این وبسایت قرار داده است.

تویوتا و سوزوکی مدتی است که در یک برنامه توسعه مشترک، با یکدیگر همکاری دارند. از سال ۲۰۱۹، این دو شرکت با به اشتراک گذاشتن مدل‌ها و فناوری جدید در عرصه خودرو، روابط خود را عمیق‌تر کردند. از آن زمان، چندین مدل از سوی هر دو طرف به بازار آمدند که حامل برند همکار دیگر خود بودند. برای مثال سوزوکی سواس در اروپا، در واقع یک تویوتا کرولا واگن با برند سوزوکی است، و یا تویوتا رومیون در بازار‌های آسیایی، که یک سوزوکی ارتیگا MPV با نشان‌های جدید است.

از سوی دیگر، تویوتا و دایهاتسو سابقه‌ای دارند که به سال ۱۹۶۷ بازمی‌گردد. تویوتا در اواخر دهه ۹۰ سهام کنترلی دایهاتسو را خریداری کرد و در سال ۲۰۱۶، تویوتا دارایی‌های باقی مانده دایهاتسو را خرید تا این شرکت اخیر به زیرمجموعه‌ای کامل از یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان تبدیل شود. اما اکنون مسئله بر اسر این است که همکاری سه گانه این سه خودروساز برای ساخت یک خودروی اسپرت چگونه می‌تواند باشد.

در قدم اول ما چیزی نداریم بجز اینکه مدل جدید قرار است بر روی یک پلت فرم تازه توسعه یافته ساخته شود. این پلت فرم نیز متعلق به تویوتا خواهد بود و این شرکت خواهد بود که آن توسعه خواهد داد. به باور برخی کارشناسان خودروی موتور وسط شایعه شده، احتمالاً به عنوان نسخه جدیدی از خودروی معروف تویوتا MR۲ وارد بازار خواهد شد و اگر این ادعا درست باشد، می‌تواند برخی مشخصات این خودروی عرضه نشده را در اختیار بگیرد. به هرحال، اطلاعات درباره این خودروی ناشناس هنوز بسیار اندک است و از طرفی هنوز هیچ تأیید رسمی نیز برای آن نداریم.

خودروی جدید تویوتا هوش از سرتان می‌پراند

خودروی جدید تویوتا هوش از سرتان می‌پراند

خودروی جدید تویوتا هوش از سرتان می‌پراند

خودروی جدید تویوتا هوش از سرتان می‌پراند

خودروی جدید تویوتا هوش از سرتان می‌پراند

خودروی جدید تویوتا هوش از سرتان می‌پراند

خودروی جدید تویوتا هوش از سرتان می‌پراند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر زیبا وخوشرنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج