جاباما
۱۱۷۸۳۰
۵۰۴۶
۵۰۴۶
پ

راهنمای انتخاب رنگ لباس؛ رنگ سبز

رنگ سبز نمادی از رشد و شكوفایی است و از آن‌جایی كه پرانرژی‌ترین رنگ محسوب می‌شود، پوشیدن آن احساسی از تندرستی و خوشبختی را در فرد به وجود می‌آورد.

هنر آنلاین: رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است. این رنگ نشانه آرامش، خوشبختی، سلامتی و پیروزی است و حالت آرامش‌بخش آن باعث می‌شود به عنوان سمبل شفقت، مهربانی، تعادل روح و روان و رفتار شناخته شود. این رنگ مهربانی و دوستی را در انسان‌ها افزایش می‌دهد.

رنگ سبز از پرطرفدارترین رنگ‌ها در جهان است و به عنوان نشانه مهربانی و دلسوزی شناخته می‌شود. همچنین سبز رنگ پول است و لباس سبز تیره حسی از قدرت و ثروت را به دیگران منتقل می کند، اما سبز کدر نشانه حرص و طمع است.

رنگ سبز باعث کاهش استرس می‌شود و رنگی ایده‌آل برای فضاهایی است که در آنها تمرکز و آرامش مورد نیاز است. رنگ سبز به دلیل اثر آرام بخشی آن در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کسانی که در فضای کاری سبز رنگ کار می‌کنند، کمتر دچار دردهای دستگاه گوارش می‌شوند.

تحقیقات انجام شده، رنگ‌های خانواده سبز را برای افرادی که از افسردگی، اضطراب و یا ناراحتی‌های عصبی رنج می‌برند، مفید نشان می‌دهند. سبز روشن و خالص نشانه شفا است و به همین دلیل در لباس بسیاری از پرستاران و پزشکان استفاده می‌شود. رنگ سبز معرف آغاز جدید و بهبود یک بیماری است. یكی دیگر از خصوصیات مهم رنگ سبز، کاهش حرارت بدن و تب است. رنگ سبز روشن كه به طیف نور آبی نزدیك‌تر است در بسیاری از درمان‌ها مفید بوده و بهترین رنگ برای درمان تب محسوب می‌شود. تاثیر رنگ سبز بر بدن باعث می‌شود ناراحتی‌های قلبی، فشار خون، سردرد، میگرن و رنگ پریدگی با رنگ سبز درمان شوند. اما از رنگ سبز هرگز نباید برای درمان سرطان‌ها یا بیماری‌های غده‌ای استفاده کرد چون این رنگ باعث می‌شود سرعت رشد و توسعه هرچیزی در بدن افزایش یابد و در نتیجه موجب رشد سریع تومورهای سرطانی می‌شود.

راهنمای انتخاب رنگ لباس؛ رنگ سبز

استفاده از رنگ سبز در لباس

انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده آن است که صاحب آن شخصیتی قوی و با اراده دارد. پوشیدن لباس سبز رنگ اضطراب را از شما دور می‌کند و موجب رفع تنش و گرفتگی‌های عضلانی می‌شود. رنگ‌ سبز تیره احساسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌كند كه مناسب پوشاك مردانه و لباس‌های رسمی است .استفاده از لوازم جانبی سبزرنگ مانند گردنبند یا کیف و کفش‌ همراه با لباس مشکی، جلوه زیادی به وجود می‌آورد.

از آنجا که مجموعه‌ای از رنگ‌های سرد در کنار هم ممکن است احساس منفی به فرد منتقل کند، استفاده از رنگ‌های گرم در کنار آنها راه مناسبی برای ایجاد تعادل میان آنها است، اما با توجه به اینکه رنگ سبز محدوده بسیار متنوعی دارد، هر کدام از آنها نیاز به رنگی متفاوت در کنار خود دارد.

اگر لباس شما سبز پررنگ است می‌توانید از رنگ متضاد قرمز در کنار آن استفاده کنید و اگر لباسی به رنگ سبز روشن دارید، رنگ بنفش بهترین انتخاب برای پوشیدن همراه با آن است.

کنار هم قرار دادن رنگ‌های مشابه زرد و سبز روشن ترکیبی جوان و شاد به وجود می‌آورد. رنگ‌های نارنجی و قهوه‌ای نیز با بیشتر سبزها مانند سبز پررنگ و یشمی هماهنگ می‌شوند و تركیبی برازنده‌ ایجاد می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج