۱۱۷۸۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش پلیس به بخش فوتبال در کافی‌ شاپ‌ ها

بازی‌های فوتبال جام جهانی این روزها سرو صدای زیادی به پا کرده است و به نظر می‌رسد پس از ممنوعیت پخش مختلط فوتبال در سالن‌های سینما، این بار کافی شاپ‌ها به محل مناسبی برای دیدن این بازی مهیج بدل شده است هرچند که رئیس پلیس اماکن ناجا اعلام کرده که مجوزی در این راستا صادر نشده است.

خبرگزاری ایسنا: بازی‌های فوتبال جام جهانی این روزها سرو صدای زیادی به پا کرده است و به نظر می‌رسد پس از ممنوعیت پخش مختلط فوتبال در سالن‌های سینما، این بار کافی شاپ‌ها به محل مناسبی برای دیدن این بازی مهیج بدل شده است هرچند که رئیس پلیس اماکن ناجا اعلام کرده که مجوزی در این راستا صادر نشده است.

سرهنگ هلالی با بیان اینکه پخش برنامه دارای ضوابط و شرایط خاصی است، گفت: تاکنون موضوع پخش فوتبال از کافی شاپ‌ها مطرح نشده و مجوزی در این راستا از سوی پلیس اماکن ناجا صادر نشده است.

وی با بیان اینکه مکان‌های پخش کننده این برنامه، باید شرایط ویژه‌ای داشته باشند، گفت: وزارت ورزش و جوانان متولی آن است که مشخص کند چه مکان هایی امکان نمایش فوتبال را دارد که در صورت درخواست پیوست انتظامی، پلیس اماکن نسبت به ارائه ملاحظات انتظامی و ترافیکی اقدام خواهد کرد.

به گفته وی، تاکنون هیچ مجوزی برای پخش فوتبال از کافی شاپ‌ها از سوی اداره اماکن ناجا صادر نشده است اما ممکن است اداره ورزش و جوانان هر شهرستان راسا با پلیس منطقه به توافقاتی رسیده باشد.

این سخنان سرهنگ هلالی در حالی مطرح می‌شود که پیش از این، اسکندر آزموده - رییس اتحادیه کافی‌شاپ داران تهران گفته بود که به اعضایمان گفته‌ایم که هنگام پخش بازی‌های جام جهانی تلویزیون را روشن نکرده یا شبکه‌ای به جز شبکه‌ای که بناست بازی‌ها را پخش کند انتخاب کنند. بنابراین اگر اقداماتی نظیر شرط‌ بندی یا حوادث دیگری که از پخش فوتبال در این مکان‌ها ناشی می‌شود رخ بدهد ما از نیروی انتظامی کمک خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه کافی‌شاپ‌ها نباید از ساعت ۱۲ شب به بعد فعالیتی داشته باشند، گفت: به تمامی اعضا از طریق ارسال پیامک این موضوع را اطلاع داده‌ایم و با برخی دیگر به شکل حضوری و تلفنی صحبت کرده‌ایم تا مشکلی پیش نیاید اما از آنان تقاضا داریم که این بحث را مدیریت کنند و احیانا اگر مشکلی پیش بیاید که البته من احتمال آن را ضعیف می‌دانم احتمال لغو پروانه فعالیت اعضای متخلف نیز وجود دارد.

با این که سرهنگ هلالی عنوان کرده است تاکنون مجوزی برای پخش فوتبال از کافی شاپ‌ها صادر نشده است اما بنظر می‌رسد پس از عدم پخش فوتبال از سینماها، کافی شاپ‌ها بهترین مکان باشند چرا که به دلیل وسعت کم و نوع کاربری متفاوت امکان بروز هرگونه رفتار ناهنجار به حداقل می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج