۱۱۷۹۳۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازداشت یک سارق به سبک فیلم‌های هالیوودی

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس در جست و جوی ۲ همدست سارق خشنی است که چند روز پیش حین سرقت، مامور نیروی انتظامی را مجروح و آدم ربایی کرد.

خبرگزاری رکنا: سرهنگ حسین دهقان‌پور روز دوشنبه افزود:چند شب پیش سرقتی در خیابان عبدالمطلب مشهد به پلیس گزارش شد و مامور پلیس هنگام با حضور در محل متوجه سه نفر شد که در حال تخریب قفل یکی از واحدهای آپارتمانی در خیابان عبدالمطلب بودند که دو نفر از آنها از صحنه گریختند.

وی ادامه داد: سارق سوم اما با پلیس درگیر شد و با خلع سلاح مامور کلانتری به سمت او شلیک کرد که تیرش به هدف نخورد اما با زدن قمه به سر مامور، منجر به بیهوش شدن مامور پلیس گشت.

پلیس در جست و جوی همدستان سارق خشن مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت:سارق به سرعت از محل متواری شد و در بلوار خیام با حمله به یک خودروی سواری، راننده و همسرش را به بیرون از خودرو انداخت و در حالی که فرزند ۱۰ ساله این زوج داخل خودرو بود به سرعت از محل دور شد.

دهقان پور افزود: از طرفی مامور پلیس دیگری هنگام برگشت از ماموریت متوجه فریادهای این کودک از داخل خودرو شده و متوجه می‌شود که خودرو به همراه این کودک به سرقت رفته است لذا به خودرو نزدیک شده و به پاهای سارق تیراندازی می‌کند.

وی ادامه داد: سارق اما حتی پس از اصابت ۲ گلوله همچنان به فرار خود ادامه داده بود تا این که در یک تصادف، خودرویش متوقف و دستگیر شده‌ بود.

او اضافه کرد: سارق هم اکنون در بیمارستان بستری است و تلاش برای دستگیری ۲ همدست وی نیز ادامه دارد و مامور پلیس مجروح شده نیز از بیمارستان مرخص شده‌ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج