۱۱۸۱۸۶۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ایران دیگر از هیچ چیزی نمی‌ترسد

ژنرال مکنزی فرمانده سنتکام: ظرفیت استراتژیک ایران اکنون بسیار زیاد است. چرا که توانایی غرق کردن دشمنان خود توسط آبشار موشکی را به دست آورده‌اند.

عصر ایران: ژنرال مکنزی فرمانده سنتکام: ظرفیت استراتژیک ایران اکنون بسیار زیاد است. چرا که توانایی غرق کردن دشمنان خود توسط آبشار موشکی را به دست آورده‌اند.
یک مقام اطلاعاتی اسراییل در مصاحبه با یک نشریه آمریکایی گفت ایران دیگر از هیچ چیز نمی ترسد و هیچ چیزی جلودار پیشرفت هسته ای این کشور نیست.
زوهار پالتی" مدیر اطلاعاتی سابق موساد و رییس کنونی اداره سیاسی-نظامی وزارت دفاع اسراییل در مصاحبه با نشریه آمریکایی "نیویورکر" گفت که در حال حاضر هیچ عامل بازدارنده ای علیه برنامه هسته ای ایران وجود ندارد.
او افزود:" مشکل برنامه هسته‌ای ایران این است که در حال حاضر، هیچ مکانیسم دیپلماتیکی برای متوقف کردن آنها وجود ندارد... هیچ عامل بازدارنده ای وجود ندارد. ایران دیگر نمی ترسد."
این مقام اطلاعاتی اسراییل در ادامه گفت:" ما نمی‌خواهیم به جایی برسیم که در نهایت مجبور شویم از خود بپرسیم که چگونه به ایران اجازه داده شد تا ۹۰ درصد غنی‌سازی کند."
همزمان ژنرال "فرانک مکنزی" رئیس فرماندهی مرکزی نیروهای ایالات متحده در غرب آسیا و شمال آفریقا موسوم به "سنتکام"، در مصاحبه ای با نیویورکر گفته که ایران به لحاظ توان نظامی به سرآمدی دست یافته و می تواند به هر هدفی در منطقه به طور مؤثر، وسیع و عمیق حمله کند.
این فرمانده آمریکایی افزود:" ظرفیت استراتژیک ایران اکنون بسیار زیاد است. چرا که توانایی غرق کردن دشمنان خود توسط آبشار موشکی را به دست آورده‌اند."
مکنزی گفت که ایران حزب‌الله را به حداقل ۱۴ هزار موشک و بیش از ۱۰۰ هزار راکت مجهز کرده است...آنها اکنون توانایی حمله دقیق به اسراییل را دارند، به نحوی که در گذشته فاقد چنین توانی بودند.
با این حال این ژنرال آمریکایی مدعی شده در صورت وقوع جنگی مستقیم بین ایران و آمریکا، نیروهای ایالات متحده توانایی غلبه بر ایران را دارند. او مدعی شده:" اگر آنها بی‌هوا حمله کنند، نبردی خونین درخواهد گرفت. آسیب زیادی می‌بینیم، اما در بلندمدت و طی مدتی ۱ ساله پیروز این جنگ ما خواهیم بود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج