جاباما
۱۱۸۶۶۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۳ انتصاب جدید در بانک مرکزی

رئیس کل بانک مرکزی در احکامی جداگانه‌، افشین خانی را به سمت معاون ارزی، ابوذر سروش را به سمت معاون نظارت و محسن کریمی را به سمت معاون بین‌الملل بانک مرکزی منصوب کرد.

ایسنا: رئیس کل بانک مرکزی در احکامی جداگانه‌، افشین خانی را به سمت معاون ارزی، ابوذر سروش را به سمت معاون نظارت و محسن کریمی را به سمت معاون بین‌الملل بانک مرکزی منصوب کرد.

بانک مرکزی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: افشین خانی، دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاست‌گذاری بازرگانی در دانشگاه تهران است. وی تا پیش از این، به مدت بیش از ۲۰ سال در سمت‌هایی همچون عضو هیات عامل و معاون امور بین‌الملل بانک صادرات ایران، رئیس و معاون اداره کل ارز بانک صادرات ایران، رئیس هیات مدیره صرافی سپهر و عضو کمیته‌های عالی ارزی و اعتبارات بانک صادرات ایران مشغول فعالیت بوده است.

۳ انتصاب جدید در بانک مرکزی

همچنین عضویت در کمیته بانکی اتاق بازرگانی، مشاور صادرات معاونت علمی ریاست جمهوری، مشاور پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس دوره‌های متعدد آموزشی در حوزه‌های متنوع بانکی، به ویژه حوزه ارزی و بانکداری بین‌الملل، از دیگر سوابق معاون جدید ارزی بانک مرکزی است.

ابوذر سروش، معاون جدید نظارت بانک مرکزی نیز دارای دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران و مدرس این دانشگاه است. وی پیش از این به مدت بیش از ۷ سال، در سمت‌هایی همچون رئیس و عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران و عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه رسالت فعالیت داشته است. عضو بنیاد ملی نخبگان، عضو هیات مدیره انجمن ملی اسلامی ایران، عضو کمیته تدوین قوانین و مقررات بازار سرمایه و عضو کارگروه تدوین برنامه پنج ساله توسعه کشور، از دیگر سوابق معاون جدید نظارت بانک مرکزی است.

از ابوذر سروش همچنین کتاب‌های مدیریت مالی"، "نهادهای مالی، راهنمای قانون بازار اوراق بهادار" و "سرمایه گذاری در بورس" و همچنین مقالات متعدد در حوزه‌های متنوع مالی و بانکی به چاپ رسیده است.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین در حکم دیگری، محسن کریمی را به سمت معاون بین الملل بانک مرکزی منصوب کرد. وی دانش آموخته مقطع دکتری اقتصاد، گرایش پولی و مالی از دانشگاه علامه طباطبایی است و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده است. وی در جریان مذاکرات هسته‌ای اخیر، به عنوان یکی از نمایندگان بانک مرکزی در هیات مذاکره‌کننده حضور دارد.

مجری پروژه نظام پرداخت منطقه ای اکو، مجری پروژه‌های متعدد در حوزه بانکداری بین‌الملل، عضویت در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و پژوهشگر ارشد بانک مرکزی در حوزه اقتصاد بین‌الملل، طی سال‌های ۸۸ تا ۹۰ از سوابق معاون بین‌الملل بانک مرکزی است. کریمی همچنین دارای مقالات و پژوهش‌های متعدد در حوزه‌های بین‌الملل و ارزی، به ویژه در زمینه نظام‌های پرداخت و سامانه‌های تسویه و پیام رسان بانکی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج