adexo3
۱۱۸۷۲۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامجومطلق: هیچ‌کس منکر نقش پین نشود

مجید نامجومطلق بر این باور است که استقلال باید در پست پلی‌میکر بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

ایران ورزشی: مجید نامجومطلق بر این باور است که استقلال باید در پست پلی‌میکر بازیکن جدید به خدمت بگیرد. او به کیفیت بازی جباری و جبارف اشاره دارد. پیشکسوت باشگاه استقلال از گابریل پین هم به‌عنوان مهره‌ای اثر‌گذار در کادر فنی استقلال یاد کرده است. مطلق که خود روزگاری در کادر فنی استقلال کنار مجیدی بود، به آینده این تیم امیدوار است.

تحلیل فنی‌تان از قهرمانی استقلال در نیم فصل چیست؟

قهرمانی نیم فصل فقط اعتماد به نفس بازیکنان و شرایط‌شان را از لحاظ انگیزشی و روحی روانی بالا می‌برد و به تیم کمک می‌کند. اما ما باید ببینیم با چه کیفیتی بازی کردیم و چه ضعف‌ها و چه محاسنی داشتیم و بدرستی به نقاط ضعف و قوت خودمان پی ببریم. به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند. حفظ شرایط خوب نیم فصل در نیمه دوم فصل و کیفیت فنی که در نیم فصل اول موجب شد تا به لحاظ آماری هم استقلال در نیم فصل در صدر باشد بسیار مهم و تعیین کننده است. در نیم فصل دوم شرایط تیم‌ها متفاوت خواهد بود، چون بعضی از تیم‌ها برای سهمیه می‌جنگند و بعضی از تیم‌های دیگر برای رسیدن به صدر که همه این موارد بازی‌ها را سخت‌تر می‌کند و در این زمان است که باید تیم قهرمان، ارزش اصلی و کارآیی خودش را نشان دهد.

نقش دو بازیکن خارجی استقلال در قهرمانی نیم فصل چه اندازه است؟

یامگا در چند پست مختلف بازی کرد اما هر زمانی که در خط حمله به بازی گرفته شد بهترین عملکرد را داشت. ژستد هم به نظر مربیان کارآیی خوبی داشت که این نکته در مورد عملکرد بازیکن مهم و حایز اهمیت است.

استقلال در چه پستی نیاز به جذب بازیکن جدید دارد؟

استقلال به تغییر آنچنانی نیاز ندارد و به نظرم تنها به یک پلی‌میکر با خصوصیاتی نظیر جبارف، جباری یا جانواریو نیاز دارد که در خط میانی بخوبی مهاجمان تیم را تغذیه کند.

گابریل پین چقدر در خلق رکورد بهترین خط دفاعی استقلال تأثیر داشته؟

وقتی استقلال به لحاظ آماری در فاز دفاعی و حمله‌ای بهترین رکورد‌ها را می‌زند حتماً از ساختار و مجموعه فنی خیلی خوبی بهره برده است. در کادر فنی استقلال هم که گروهی با هم کار می‌کنند حتماً پین هم تأثیر‌گذار بوده است که بخوبی توانسته در تیم استقلال به بهترین شکل ممکن اثر خودش را بگذارد.

به‌عنوان فردی که در پرسپولیس بازی کردید و در استقلال هم سابقه بازی دارید، حذف از آسیا به لحاظ کیفی چه تأثیری روی عملکرد بازیکنان سرخابی می‌گذارد؟

از حذف دو تیم محبوب پایتخت هواداران خیلی ناراحت شدند اما ما باید این واقعیت را در عصر ارتباطات قبول کنیم که مانند قدیم نمی‌توانیم روی ضعف‌هایمان سرپوش گذاشته و آنها را کتمان کنیم. در این بین، بازیکنان هم به ناحق از حضور در آسیا محروم شده‌اند؛ نکته‌ای که به لحاظ انگیزشی و روحی روانی و حتی کیفی ممکن است روی بازیکنان دو تیم سرخابی تأثیر منفی بگذارد اما این مسأله روی تیم ملی و کیفیت بازیکنان منتخب در آن تأثیری نمی‌گذارد چون همیشه تیم ملی تحت هر شرایطی انگیزه‌های متفاوتی برای بازیکنان ایجاد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج