۱۴۲۰۱۴۴
۲۲۶
۲۲۶
پ

۷ نکته هنگام خرید صندلی اداری برای اینکه کلاه سرتان نرود!

در این مقاله شما را با نکات مهم در خرید صندلی اداری آشنا کنیم تا بتوانید بهترین صندلی اداری را که متناسب با شرایط شماست خریداری کنید. پس اگر می‌خواهید به یک متخصص در زمینه‌ی خرید صندلی‌های اداری تبدیل شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 7 نکته هنگام خرید صندلی اداری برای اینکه کلاه سرتان نرود!

صندلی اداری از جمله وسیله‌هایی است که در محیط‌های مختلف چون اداره، مغازه، منزل و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه انواع و اقسام صندلی اداری از برندهای متنوع در بازار موجود است و همین موضوع ممکن است بسیاری از افراد را در هنگام خرید گیج کند و ندانند که کدام صندلی را انتخاب کنند. ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله شما را با نکات مهم در خرید صندلی اداری آشنا کنیم تا بتوانید بهترین صندلی اداری را که متناسب با شرایط شماست خریداری کنید. پس اگر می‌خواهید به یک متخصص در زمینه‌ی خرید صندلی‌های اداری تبدیل شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید صندلی اداری 

 7 نکته هنگام خرید صندلی اداری برای اینکه کلاه سرتان نرود!

یک صندلی اداری برای حفظ سلامت جسمانی فرد باید قابلیت‌های مختلفی داشته باشد تا افراد با سایز و قدهای مختلف بتوانند صندلی را مطابق با بدن خود تطبیق دهند. همچنین طول عمر بالا صندلی موجب می‌شود تا شما بتوانید سال‌ها از یک محصول با کیفیت استفاده کنید و به علت خرابی، سرمایه خود را برای خرید یک صندلی مجدد از دست ندهید. نکات مهم برای خرید صندلی اداری شامل موارد زیر می‌شوند.

داشتن ارگونومی 

صندلی اداری باید طراحی ارگونومیک و استانداری داشته باشد تا بدن شما را در وضعیت مناسبی قرار دهد و از فشار و آسیب رسیدن به آن جلوگیری کند. از جمله قابلیت‌هایی که موجب می‌شود یک صندلی ارگونومیک باشد می‌توانیم به قابلیت‌هایی چون امکان تنظیم شیب پشتی و تکیه‌گاه، قابلیت تنظیم ارتفاع، داشتن دسته استاندارد و غیره را نام ببریم.

ساخته شده از مواد باکیفیت

به سراغ خرید صندلی‌های اداری با کیفیت بروید تا از راحتی و دوام طولانی مدت آنها مطمئن باشید. صندلی‌های اداری تولید شده با پارچه مشبک، فوم با چگالی بالا و چرم تنفسی کیفیت خوبی دارند و این پارچه‌ها از بهترین متریالی هستند که در روکش صندلی استفاده می‌شود. این مواد ضمن داشتن طول عمر بالا، هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهند و در هنگام نشستن زیاد روی صندلی بخش نشیمن‌گاه یا پشتی صندلی گرم نشده یا عرق نخواهد کرد.

متناسب بودن اندازه صندلی با ابعاد بدن

اگر قد شما بین ۱۵۰ تا ۱۸۵ سانتی‌متر است اکثر صندلی‌های موجود در بازار انتخاب خوبی برای شما هستند اما افراد با قد بیشتر از ۱۸۵ سانتی‌متر باید صندلی‌هایی را انتخاب کنند که بیش از ۱۲۵ سانتی‌متر ارتفاع سراسری آنها می‌باشد.

داشتن قابلیت‌های تنظیم

برخی از صندلی‌های امروزی دارای تمامی قابلیت تنظیم چون تنظیم ارتفاع صندلی، زاویه پشتی، انحنای کمر، دسته‌های صندلی و غیره می‌باشند و قیمت بالایی نیز دارند. اگر شما می‌خواهید هزینه کمتری برای خرید یک صندلی اداری صرف کنید حتماً صندلی را انتخاب کنید که حداقل قابلیت تنظیم زاویه پشتی و ارتفاع را داشته باشد.

طراحی ظاهری شیک و متناسب با فضا

صندلی اداری انتخابی شما باید با فضای منزل یا اداره هماهنگی داشته باشد. امروز انواع و اقسام صندلی‌ با طرح‌های مدرن و ساده در بازار موجود هستند که به خوبی با هر دکوراسیون هماهنگ شده و یک ظاهر زیبا به محیط می‌بخشند. برای مثال صندلی‌های پشت توری به خوبی با هر دکوراسیونی منطبق شده و از طرفی به دلیل داشتن توری در قسمت پشتی، هوا را از خود عبور می‌دهند.

خرید از برندهای معتبر و داشتن گارانتی

قطعاً یکی از عوامل تاثیرگذار در کیفیت و کارایی یک صندلی اداری برند سازنده آن می‌باشد پس حتماً خرید خود را از برندهای مشهور و معتبر که حساب خود را پس داده‌اند انجام دهید. این برندها محصولاتی با کیفیت و ارگونومیک را تولید و به بازار فروش عرضه می‌کنند. همچنین مطمئن شوید که صندلی اداری دارای ضمانت‌نامه و گارانتی نیز ‌باشد.

توجه به محدوده قیمت

قبل از خرید صندلی اداری به بودجه خود توجه کنید و برای بهترین انتخاب در مورد مارک‌ها و مدل‌های مختلف که در محدوده توان مالی شما قرار دارند تحقیق کنید. در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

دیگر نکات مهم در خرید صندلی های اداری که بهتر است بدانید

  1. برای مطمئن شدن از برند سازنده و طول عمر یک مدل، نظرات مشتریان را بررسی کنید.
  2. اگر وزن شما بالا است صندلی‌هایی را خریداری کنید که تحمل وزن بالا را داشته باشند. معمولا اکثر صندلی‌ها دارای مشخصات ظرفیت وزنی می‌باشند.
  3. روکش صندلی باید از موادی تولید شده باشد که موجب تعریق بدن نشود.
  4. اگر شما ساعت‌های طولانی روی صندلی اداری می‌نشینید و کار تایپ انجام می‌دهید برای جلوگیری از خستگی دست، مچ و شانه‌ها صندلی‌هایی با دسته قابل تنظیم را انتخاب کنید.
  5. کیفیت را فدای قیمت نکنید و فریب قیمت‌های پایین برندهای ضعیف را نخورید.
  6. اگر شما کمردرد دارید حتماً صندلی‌هایی را انتخاب کنید که دارای تکیه‌گاه‌های قابل تنظیم باشند.
  7. توجه کنید که صندلی انتخاب شده قابلیت تمیز شدن را داشته باشد.
  8. حتما خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید.

صندلی اداری پایه ثابت یا چرخ دار

 7 نکته هنگام خرید صندلی اداری برای اینکه کلاه سرتان نرود!

اگر بخواهیم صندلی‌های اداری را دسته‌بندی کنیم در دو دسته صندلی اداری با پایه ثابت و صندلی اداری چرخ‌دار قرار می‌گیرند. همانطور که از نام صندلی اداری پایه ثابت مشخص است دارای پایه‌های ثابت می‌باشد و قیمت کمتری نسبت به مدل‌های چرخ‌دار دارد.

از آنجا که صندلی‌های اداری چرخ‌دار امکان جابجایی را ایجاد می‌کنند و از طرفی وقتی شما روی آن بنشینید احساس راحتی بیشتری خواهید داشت گزینه بهتری برای خرید محسوب محسوب می‌شوند. اگر قصد خرید صندلی اداری چرخدار را دارید مدل‌هایی با پایه فلزی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی دارند.

خلاصه مطلب

اگر نیاز به صندلی اداری در منزل یا اداره خود دارید در هنگام خرید آن به نکاتی چون داشتن ارگونومیک، مواد سازنده، قابلیت‌های تنظیم، نوع طراحی ظاهری، برند سازنده،  محدوده قیمت و غیره توجه کنید. ما در این مقاله تمامی این نکات را توضیح داده‌ایم که با رعایت آنها قطعاً بهترین خرید را خواهید داشت و یک صندلی ایده‌آل، با دوام و راحت را انتخاب خواهید کرد که با نیازهای شما همخوانی دارد. جهت بررسی قیمت و خرید صندلی اداری روی لینک کلیک کنید. (https://mobl-persian.ir/product-category/office-chair/)

سوالات متداول

  1. بهترین برندهای صندلی اداری در بازار کدامند؟ برندهایی چون نیلپر، مبلمان اداری پرشین، راد سیستم، استیل هامون، لیو، راحتیران و آرکانو را می‌‎توان جزو بهترین برندهای تولید کننده صندلی‌های اداری دانست چون محصولاتی با کیفیت را تولید می‌‎کنند که دارای استانداردهای لازم بوده و ارگونومیک می‌باشند.
  2. از کجا بفهمیم یک صندلی ارزش خرید را دارد؟ می‌توان از طریق نظرات مشتریان، تحقیق در مورد برند سازنده، مواد استفاده شده در ساخت، ارگونومیک بودن یک صندلی و سایر موارد فهمید که آیا یک صندلی ارزش خرید را دارد یا نه.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج