جاباما
۱۱۸۷۳۷۳
۲۷ نظر
۵۸۲۵
۲۷ نظر
۵۸۲۵
پ

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

شاید فکر می‌کردید خیلی از آن‌ها مدت‌ها پیش بدرود حیات گفته‌اند اما نه تنها هنوز زنده‌اند بلکه حتی بازنشسته هم نشده‌اند. ببنید و شگفت‌زده شوید.

روزنامه فراز : شاید فکر می‌کردید خیلی از آن‌ها مدت‌ها پیش بدرود حیات گفته‌اند اما نه تنها هنوز زنده‌اند بلکه حتی بازنشسته هم نشده‌اند. ببنید و شگفت‌زده شوید.

مارین ژولبرن

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

مارلن ژوبرت ۷۷ ساله، با وجود آموزش‌های سختگیرانه و مستبدانه‌ای که در دوران کودکی با آن بزرگ شد، می‌دانست چگونه از نردبان ترقی بالا برود تا به اسطوره سینمای فرانسه تبدیل شود. او که در طول زندگی حرفه‌ای خود با بزرگترین کارگردانان همکاری داشته به نوبه خود تصمیم گرفت به عنوان تهیه کننده پشت دوربین کار کند. این بازیگر اگرچه در دنیای سینما موفقیت‌های زیادی کسب کرد، اما تصمیم گرفت چند سالی از بازیگری کناره گیری کند با این وجود در دنیای بازیگری هم می‌تواند با دیدن موفقیت دخترانش، از جمله ایوا گرین، خود را تسلی دهد.

ماری-کریستین بارو

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

ماری کریستین در دهه ۱۹۶۰ فعالیت طولانی خود را در سینمای فرانسه آغاز کرد. او در نیمه دوم قرن بیستم در بسیاری از فیلم‌ها - هم آمریکایی و هم فرانسوی- ظاهر شد. او که اکنون تقریباً ۸۰ سال دارد، می‌توانست از اوقات خوش بازنشستگی لذت ببرد و با آرامش زندگی کند. با این حال، همچنان فعال باقی مانده و از درمان‌های هدفمند برای محدود کردن چین و چروک و پف صورت خود استفاده می‌کند.

برژیت باردو

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

بلوند زیبا از سنین بسیار جوانی علاقه زیادی به سینما داشت. جلوی دوربین پدرش پرسه می‌زد. این دختر از کودکی از تنبلی چشم (آمبلیوپی) رنج می‌برد، اما این مانع از تبدیل شدن او به یک ستاره بین‌المللی نشد. زندگی او زمانی تغییر کرد که توسط هلن لازارف مدیر مجله (Elle) که دوست صمیمی مادرش بود مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر اولین نقش خود را در فیلم «سوراخ نورمن» (Le trou normand) در سال ۱۹۵۲ به دست آورد، اما با بازی در نقش بلوند گوگردی در فیلم «و خدا... زن را آفرید» بود که به موفقیت جهانی دست یافت. امروز بریژیت باردو ۸۳ ساله است و قطعاً از حرفه بازیگری خود کناره گیری کرده است، اما همچنان به عنوان یک فعال حقوق حیوانات خگاه و بی‌گاه خبرساز است.

ژان رنو

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

بازیگر نامدار فرانسوی - اسپانیایی، «خوان مورنو یا ارارا خیمنز» که با نام «ژان رنو» شناخته می‌شود، در فیلم‌های مشهوری همچون نیکیتا، لئون، رونین، گودزیلا، راز داوینچی، پسران پرواز، پلنگ صورتی و بوسه فرانسوی، ۲۲ گلوله و معجون زمان به ایفای نقش پرداخته‌است. او که در سال ۱۹۴۸ در شهر کازابلانکا در مراکش به دنیا آمده‌است در هشتمین دهه از زندگی همچنان بر پرده سینما می‌درخشد.

ویکتوریا پرینسیپال

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

ویکتوریا پرینسیپال که ویکی ری پرینسیپال نیز نامیده می‌شود، به دلیل استعدادهایش به عنوان بازیگر، کارآفرین، تهیه کننده و نویسنده محبوب است. او بیشتر برای شرکت در سریال تلویزیونی دالاس در نقش پاملا یوینگ بارنز شناخته شد. او این نقش را بیش از نه سال قبل از راه‌اندازی شرکت مراقبت از پوست خود ایفا کرد که آن را «راز اصلی» نامید. ویکتوریا در طول زندگی خود سبک زندگی مثال زدنی داشت، تصمیمی که به او اجازه داد تا سال‌ها زیبایی کامل خود را حفظ کند. اگر آثار اندک چین و چروک‌های تقریبا نامرئی روی صورت و پوست او را کنار بگذاریم، امروز او همچنان جوان و زیبا به نظر می‌رسد. او در ۷۰ سالگی هنوز توجهات را به خود جلب می‌کند. ویکتوریا اسرار زیبایی و تکنیک‌های خود را برای حفظ فرم بدنی عالی را در کتاب‌های خود به اشتراک می‌گذارد که به سرعت پرفروش می‌شوند. ثروت او بیش از ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

ایرن جاکوب

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

اگرچه نقش کوتاهی داشت، اما بازی ایرن جاکوب در اولین فیلمش «خداحافظ بچه‌ها» بلافاصله مورد توجه قرار گرفت. الا پس از آن برای نقشآفرینی برجسته‌اش در فیلم «زندگی دو گانه ورونیکا» (La double vie de Véronique) جایزه جشنواره کن دریافت کرد که به جایگاه او را به عنوان یک بازیگر برجسته تثبیت کرد. ایرن ژاکوب با حرفه‌ای متمرکز بر فیلم‌های بین‌المللی به دلیل استعداد خود به عنوان بازیگر و همچنین به عنوان یک خواننده می‌درخشد. اشتیاق او به سینما حتی پس از پنجاه سالگی ادامه دارد. در سال۲۰۱۸، او به ویژه در فیلم‌هایی مانند «به دلیل دختران… و پسران» و «بلانش راپسودی - خاطرات تئاتر» بازی کرد.

ژرار دوپاردیو

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

ژرار دوپاردیو یکی از بازیگران فرانسوی است که کار خود را در سنین پایین و دهه‌ها پیش شروع کرده. استعداد بازیگری او که متولد ۱۹۴۸ است در سال ۱۹۷۴ آشکار شد. او که به دلیل استعداد بازیگری اش شناخته شد، دو بار جایزه گرفت، شانزده بار نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد شد و اسکار بهترین بازیگر مرد را برای شخصیتش در فیلم «سیرانو دو برژراک» دریافت کرد. امروزه ژرار دوپاردیو که به تجارت نیز مشغول است همچنان در سینما فعال است. چهره او او در پوستر فیلم‌های «عاشق با همسرم» و «پایان دنیا» قرار داشت.

کریستف لمبرت

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

این بازیگر با نام اصلی خود کریستف لمبرت در ۲۹ مارس ۱۹۵۷ متولد شد. او یکی از بزرگترین بازیگران فرانسوی است که در دهه ۸۰ و ۹۰ روی پرده سینما ظاهر شد. او را بیشتر به خاطر بازی در سریال افسانه‌ای «هایلندر» (Highlander) به یاد می‌آورند. این بازیگر همچنان در صنعت سینما به عنوان تهیه کننده فعال است. در سال ۲۰۱۸ با فیلم «سوبیبور» در جشنواره کن ظاهر شد و نشان داد که هنوز همان مرد است.

پیر ریشار

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

او در سال ۱۹۷۰ اولین فیلم خود با عنوان «حواس پرت» (Le distrait) را نوشت. او که متولد ۱۹۳۴ است شخصیتی شاعرانه و بی‌دست و پا را شکل داد که بعد‌ها به علامت تجاری او تبدیل شد. پیر ریشار به دلیل استعداد خود به عنوان بازیگر و همچنین به عنوان کارگردان شناخته شده است. امروزه نیز این ستاره به علاقه خود به سینما ادامه می‌دهد. او در سال ۲۰۱۷ در فیلم «کوره‌های قدیمی» ایفای نقش کرد.

ماتیلدا می

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

با نام اصلی مارگارتا هانسون در ۸ فوریه ۱۹۶۵ به دنیا آمد. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های «شغال» شناخته می‌شود و جایزه سزار بهترین امید زن را دریافت کرد. او در سال ۲۰۰۷ با حضور در فیلم «دختر دو نیم شده» به سینما بازگشت. در سال ۲۰۱۶، او باله هیپ‌هاپ (Trio) را در جشنواره (Suresnes Cité Danse) کارگردانی کرد و یک شب خوانش را در جشنواره (Paris des femmes) ترتیب داد. او به عنوان بازیگر در سال ۲۰۱۸ سریالی را با احمد سیلا ساخت.

تیپی هدرن

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

تیپی هدرن مثل خیلی از زنان دهه ۵۰ و ۶۰ حرفه‌ای معمولی داشت اگر آلفرد هیچکاک او را با دنیای پرشتاب سینما آشنا نمی‌کرد. او که زاده ۱۹۳۰ است با بازی در دوفیلم هیچکاک - «پرندگان (۱۰۹۶۳) و «مارنی» (۱۹۶۴) - به یک بازیگر برجسته تبدیل شد. با ادامه بازی در بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، شهرت او محدودیتی نداشت. فعالیت‌های او برای دفاع از حقوق حیوانات به طور گسترده‌ای شناخته شده است، با این حال، آیا می‌دانید که او قبلاً علیه وکیل خود به دلیل قصور شکایت کرده است؟ اینجا زنی است که از جنگیدن نمی‌ترسد!

جین رینولدز

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

جین رینولدز که حالا در آستانه صد سالگی است یکی از معدود بازیگرانی است که شهامت و اراده لازم را داشت که به سمت کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی هم برود. سریال تلویزیونی معروف دهه ۷۰، (MASH) را به خاطر دارید؟ رینولدز یکی از تهیه‌کنندگان آن بود. او کارش را به عنوان بازیگر در سال ۱۹۳۴ شروع کرد، اما در طول جنگ جهانی دوم به ارتش آمریکا پیوست. پس از جنگ، او نه به عنوان بازیگر، بلکه به عنوان کارگردان به صنعت سینما بازگشت. معلوم شد که به همان اندازه که بازیگر خوبی است، کارگردان و فیلمنامه‌نویس خوبی هم است و به همان اندازه پرشور است. سال‌ها پیش «بانی جونز» هنرپیشه و رمان نویس ازدواج کرد، اما سرانجام مجبور شد به دنبال خدمات یک وکیل طلاق بگردد. در حال حاضر، او با همسر دومش، «آن سوینی» به خوبی زندگی می‌کند.

آن مارگرت

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

این زیبای سوئدی از ابتدای کارش به شهرت رسید، آن مارگرت بیشتر به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های «بای بای پرنده» (۱۹۶۳)، «عشق در دنده چهارم» (۱۹۶۴) شناخته می‌شود. افزون بر سینما، زندگی او در صنعت موسیقی تنها به آهنگ‌های بسیاری که ضبط کرد محدود نمی‌شد، بلکه عاشقانه پرفراز و نشیب او با الویس پریسلی نیز او را برای مدت‌ها بر سر زبان‌ها انداخت. او با ثروت تخمینی ۲۰ میلیون دلاری‌اش، به راحتی می‌توانست در هر جای دنیا در یک قصر زندگی کند، اما ترجیح می‌دهدهمچنان به سرگرم کردن طرفداران دیرینه‌اش ادامه دهد. آن مارگرت که متولد ۱۹۴۱ است، نسبت به سنش عالی به نظر می‌رسد. اخیراً او را در برنامه‌های تلویزیونی مانند (Ray Donovan) و (CSI) دیده‌ایم.

اد آسنر

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

صدای زنگ زده و در عین حال پرشور کارل فردریکسن در فیلم انیمیشن Up را به خاطر دارید؟ این در واقع مال «اد آسنر» بود! با این حال، آسنر مد‌ت‌ها قبل از آن به عنوان یک بازیگر مشهور بود. بازی نقش «لو گرانت» در نمایش مری تایلر مور او را به شهرت رساند. این شخصیت در آن زمان بسیار محبوب بود، او حتی سریال خود را به نام Lou Grant داشت. کمک‌های او در برای مبارزه با اوتیسم، گویای عشقی است که او به فرزندانش دارد (یکی از فرزندانش اوتیستیک است). او امروزه در محیط‌های اجتماعی بسیار فعال است.

ایوا ماری سنت

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

ایوا ماری سنت یکی از بازیگرانی است که یکی از طولانی‌ترین دوران حرفه‌ای را در سینما داشته است. اگر فکر می‌کردید که او در بالای ۹۰ سالگی در یک خانه سالمندان استراحت می‌کند، اشتباه می‌کنید! او هنوز هم پر شور ظاهر می‌شود و افتخار کسب می‌کند. اوا که به خاطر بازی در فیلم La Mort aux Trousseaux (۱۹۵۹) که حتی برای آن برنده جایزه اسکار شد، بسیار شناخته شده است، از آن زمان در بسیاری از فیلم‌های دیگر بازی کرده است. برخلاف بسیاری دیگر از بازیگران زن آن زمان که زندگی شخصی آن‌ها به طور گسترده منتشر شد، ایوا موفق شد زندگی خود را مخفی نگه دارد. ازدواج او با جفری هایدن ۶۵ سال طول کشید تا اینکه مرگ هایدن باعث جدایی آن‌ها شد.

الی مک گرو

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

الی مک گرو برای بازی در فیلم خداحافظ کلمبوس در سال ۱۹۶۹ مورد تحسین گسترده قرار گرفت و برای این نقش جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد. با این حال، نقش او در نقش جنی در فیلم «داستان عشق» (Love Story) در سال ۱۹۷۰ بود که برایش شهرت جهانی به همراه آورد و به او کمک کرد تا نامزدی اسکار و گلدن گلوب شود. اما به دلایلی نامعلوم، او تنها توانست در طی سه دهه ۱۵ نقش داشته باشد. به هر حال، به غیر از چین و چروک‌های آشکار در نزدیک به ۸۰ سالگی، این بازیگر به خوبی پیر شده است!

باب نیوهارت

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

در طول سال‌ها کمدین‌های زیادی وجود داشته اند، اما هیچ کدام به اندازه باب نیوهارت نیستند. او را یکی از بزرگترین کمدین‌های قرن خود می‌دانند. نیوهارت علاوه بر سرگرم کردن تماشاگران روی صحنه، در چندین فیلم و برنامه تلویزیونی نیز ظاهر شده است. به یاد ماندنی‌ترین حضور او عبارتند از «سوء ظن» آلفرد هیچکاک و اخیراً یک نقش تکراری در (The Big Bang Theory). او به سختی از سرطان ناشی از سیگار جان سالم به در برد و بعد از آن دیگر لب به سیگار نمی‌زند!

باربارا ادن

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

هرچند «خواب جنی را می‌بینم» ممکن است «باربارا ادن» را به شهرت رسانده باشد، اما نمایش جانی کارسون بود که زیبایی و استعداد‌های او را در معرض دید عموم قرار داد. زندگی او که متولد ۱۹۳۱ است تا زمان مرگ غیرمنتظره پسرش متیو به آرامی پیش می‌رفت. افسردگی ادن طاقت فرسا بود و مدت زیادی طول کشید تا از این فقدان بهبود یابد. او بعداً در مورد زندگی خود در کتابی به نام (Jeannie Out of the Bottle) سخن گفت که به سرعت به پرفروش‌ترین‌های کتابفروشی‌ها تبدیل شد.

آنجلا لنزبری

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

آنجلا لنزبری حسادت‌انگیزترین کار سینمایی را داشت، به ویژه با MGM. پس از یک سری فیلم پرفروش با این غول سینما، لنزبری چندین پیشنهاد برای ایفای نقش دریافت کرد که به ثروت فعلی او ۶۵ میلیون دلار کمک کرد. او در بیش از ۹۰ سالگی همچنان با مهارت‌های بازیگری خود ک با افزایش سن رشد هم می‌کند، تماشاگران را سرگرم می‌کند. شما می‌توانید او را در دنباله فیلم ۱۹۶۴، مری پاپینز ببینید. از یک زن مسن با چنین قلب جوانی چه انتظار بیشتری می‌توان داشت؟ یک حکایت کوتاه؛ با اینکه در گذشته چندین بار تحت عمل جراحی زیبایی گردن قرار گرفته است، اما ادعا می‌کند که هرگز صورتش را زیر چاقو نگذاشته است!

کیم نواک

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

کیم نواک یکی از معدود هنرپیشه‌های زنی است که در دوران اوج خود به شهرت و ثروت دست یافت، اما در نهایت به انتخاب خود از رادار محو شد! اولین عشق نواک سینما بود، او که زاده ۱۹۳۳ است با فیلم‌هایی مانند «مردی با بازوی طلایی» و «پیک نیک» که هر دو در سال ۱۹۵۵ اکران شدند. فیلم عرق سرد آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۵۸ به حرفه او رونق بی‌سابقه‌ای بخشید و از آن زمان به بعد شهرت جهانی یافت. اما بعداً عشق اول خود را کنار گذاشت و راه را برای دومین و سومین عشق خود باز کرد: هنر‌های تجسمی و اسب. گرچه مراقبت از اسب دارای مزایایی است، اما کار بسیار خطرناکی نیز هست. نواک در سال ۲۰۰۶ پس از سانحه در سوارکاری که باعث آسیب ریه و سیستم عصبی او شد، جان به درد برد. نواک در سال ۱۹۹۷ خرس طلایی افتخاری جشنواره فیلم برلین را به پاس یک عمر دستاورد سینمایی دریافت کرد. او همچنین دو بار جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن را به‌دست آورده است.

جون لاکهارت

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

ممکن است ژون لاکهارت را بیش‌تر با بازی در نقش‌های مادر شناخته باشید. نقش‌های او در سریال‌های تلویزیونی، ۵۰ و ۶۰ تمام توجهی را که شایسته او بود برایش به ارمغان آورد. با این حال او مدت‌ها قبل از آن جایزه تونی را برای اجرای برجسته در برادوی دریافت کرده بود. زندگی شخصی او متاسفانه به اندازه زندگی حرفه‌ای‌اش نبود. پس از دوبار طلاق، از ازدواج مجدد خودداری کرد. اکنون که بیش از ۹۰ سال دارد، به نظر می‌رسد که لاکهارت به زیبایی پیر شده است، و ما هنوز هم می‌توانیم بانوی دوست داشتنی را در پشت همه چیز ببینیم.

دومینیک مارکاس

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

یکی از مسن‌ترین بازیگران فرانسوی، دومینیک مارکاس اکنون ۹۸ سال سن دارد. این بازیگر به خاطر بازی در چندین نمایش و همچنین در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف شناخته شده است. یکی از برجسته‌ترین نقش‌های او در سریال معروف «جزیره سی تابوت» بود که در آن نقش دیوانه برتون (Sidonie Archignat) را بازی کرد. در پوست پیر برتون، او با خنده‌هایش که لرزه بر ستون فقراتش می‌انداخت، بیش از حد برای تماشاگر طبیعی و قابل باور بود.

مارشا هانت

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

علیرغم آنچه ممکن است فکر کنید، مارشا هانت هنوز زنده است. این خواننده، رمان نویس و مدل سابق که اکنون ۱۰۰ سال سن دارد و به لطف باز هایش در «غرور و تعصب» و «بازار بروتز» به شهرت رسیده است. مارشا علیرغم اینکه در دهه ۱۹۵۰ از سینما کنار گذاشته شد، موفق شد ثبات زندگی خود را حفظ کند و همچنان فعال و سرزنده است.

آلن دلون

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

این اسطوره سینما از جمله بازیگرانی است که عمری طولانی دارد. آلن دلون که نماد واقعی هنر هفتم در نظر گرفته می‌شود، نامی است که ما حاضر نیستیم آن را فراموش کنیم. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در بیش از ۹۰ فیلم و چندین سریال تلویزیونی بازی کرده است. اگرچه بازیگری او موفقیت چشمگیری را برای او به ارمغان آورده است، اما این ستاره به عنوان تهیه کننده و کارگردان سینما نیز کار کرده است. آلن دلون که اکنون ۸۲ سال سن دارد، پس از فیلمبرداری آخرین فیلمش در سال ۲۰۱۷، بازنشستگی خود را اعلام کرد. او اکنون ترجیح می‌دهد خود را وقف تئاتر کند. آلن دلون قبل از برداشتن اولین قدم‌های بازیگری خود در سال ۱۹۶۵، حرفه مدلینگ را آغاز کرد. ویسکونتی در سن ۲۳ سالگی او را دید که سکوی پرشی واقعی برای حرفه او بود، زیرا به سرعت نام‌های بزرگی را در سینما جذب کرد، مانند کلود للوچ، لارس فون تریر، اوزون و وودی آلن.

تسا شارلوت رمپلینگ

پیر شده‌اند، اما نه آنقدر که چهره‌شان را نشناسید!

این بازیگر، مدل و خواننده انگلیسی است که برای کارهایش در فیلم‌های هنری اروپایی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی شناخته شده‌است. او که زاده ۱۹۴۶ است نخستین بار در ۱۹۶۶ با ایفای نقش مردیت در فیلم «جورجی دختر» پا به عرصه سینما گذاشت و از آن پس دربسیاری از فیلم‌ها از جمله فیلم‌های هنری اروپایی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی نقش آفرینی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آلن دلون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برژیت باردو کلا عوض شده که دیگه نمیشه شناختش

      • بدون نام

        55 ساله پیر نیست که میانساله .چرا پیری و میانسالی رو با هم قاطی می کنید همیشه؟

      • آرش کمانگیر

        ژان رنو بهترین و شناخته ترین فیلمش برای ما فیلم آبی دریا هستش

    • بدون نام

      همه لبخند دارند حالشون خوبه چون در غرب بدنیا اومدن زندگی کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ. نکش خودتو.انگار بازیگران ایران لبخند به لب ندارن .

      • بدون نام

        هنوز راجع به ژست عکاسی چیزی نمیدونی

      • بدون نام

        کسی که اینقدر تاریکه که زیر هر خبری چنین نظراتی میده عجیبه تا به حال توسط کائنات پودر نشده :)

      • بدون نام

        دمت گرم بسوزون با واقعیت

      • بدون نام

        باشه

      • ناشناس

        چقدر تو خوار و ذلیلی

    • عاطفه

      مریضی پیری چه چیز چرتی این دنیا ارزش حرص خوردن تحمل آدم های بیخودی و اومدن رفتن نداشت

    • د .م

      چند تا هم از هنرمندان پیشکسوتان خودمان نمی گذاشتید

    • بدون نام

      بربریت باردو چه داغون شده

    • اردشیر

      لعنت به پیری

    • بدون نام

      خارجیا چون الکل میخورن پیر که میشن پوستشون خیلی چروک میشه

    • بدون نام

      چند تا هنر مند ایرانی هم میزاشتی بد نبود

    • بدون نام

      کلینت ایست وود هم عکسش میزاشتین نزدیک ۱۰۰ ساله ش شده هنوز داره فیلم بازی میکنه یکی از بازیگرهای مورد علاقم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم با این سلیقت

    • بدون نام

      پس این دانشمندا چیکار میکنن چرا این معجون جوانی رو کشف نمیکنن، دارم به پیری نزدیک میشم خدایاااا
      از دست این دانشمندای تنبل

    • بدون نام

      عکس آخری چشماش چ خوبه

      پاسخ ها

      • الماس

        نژاد غربی مخصوصا نژادهای شمالی وقتی پیر میشن قابل شناسایی نیستن خیلی هم چروک میشن البته این اتفاق درهمان میانسالی وگاهی زودتر هم اتقاق میفته

      • بدون نام

        الماس جان حالا نژاد شرقی خیلی قابل شناسایی هستن تو پیری اینا اکثرا ۷۰ ، ۸۰ سالشونه خوب موندن مقایسه کن با ۷۰ ، ۸۰ ساله های خودمون

    • mitra

      اسم یه نفر خیلی تو این لیست خالیه یکی از بهترینای تاریخ سینما کلینت ایستوود

    • ایلین

      آلن دلون لعنتی خیلی جذابه

    • محمد حسین

      چرامن نوشتم ژان پل بلموندو درقید حیات نیست انتشار نداده اید

    • خسته

      آلن دلون
      آن مارگرت
      ویکتوریا پرینسیپال
      چقد زیبا بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج