جاباما
۱۱۸۷۹۳۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

آتش‌بازی استرالیایی‌ها در حضور مهسا و انسیه

در اولین مسابقه گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، استرالیا با یک نتیجه باورنکردنی اندونزی را در هم کوبید.

ورزش سه: در اولین مسابقه گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، استرالیا با یک نتیجه باورنکردنی اندونزی را در هم کوبید.

آتش‌بازی استرالیایی‌ها در حضور مهسا و انسیه

در نخستین مسابقه از گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، تیم ملی فوتبال زنان استرالیا که به واسطه میزبانی از جام جهانی 2023 مشترک با نیوزلند صعودش به جام جهانی قطعی شده، در مقابل اندونزی قرار گرفت و کانگروها به دنبال یک شروع طوفانی در جام ملت‌ها بودند.

اتفاقی که رخ داد و به لطف درخشش سم کر، کاپیتان افسانه‌ای استرالیایی‌ها که در تیم فوتبال زنان چلسی توپ می‌زند، آن‌ها خیلی زود در دقیقه 9 به گل برتری رسیدند؛ دو دقیقه بعد، مجدداً کر در قامت گلزن برای تیمش درخشید و سپس در نقش گلساز ساخت تا فورد گل سوم را برای استرالیا در دقیقه 14 رقم بزند.

آتش‌بازی استرالیایی‌ها ادامه داشت و در دقیقه 17 ماری فولر گل چهارم را زد و هایلی راسو پنجمین گل را در دقیقه 24 وارد دروازه اندونزی کرد؛ دقیقه 26 اعلام پنالتی به سود استرالیا باعث شد تا سم کر موفق به هت‌تریک در گلزنی شود.

الی کارپنتر در دقیقه 34 گل هفتم و سپس سم کر در دقیقه 36 گل هشتم استرالیا را به ثبت رساندند و پیش از پایان نیمه اول، امیلی ون اگموند از روی نقطه پنالتی نهمین گل را هم زد تا با بردی پرگل زردپوشان به رختکن بروند.

نتیجه تحقیرآمیز نیمه اول باعث شد تا دروازه‌بان اندونزی در میان دو نیمه تغییر کند و استرالیا هم که خیالش از نتیجه راحت شده بود، بین دو نیمه 4 تعویض داشت؛ اما تغییرات هم تغییری در روند استرالیا نداشت، در دقیقه 49 کارپنتر دومین گل خود و دهمین گل تیمش را رقم زد.

سم کر کاپیتان افسانه‌ای استرالیا گلات در گلزنی‌اش را در دقیقه 54 تکمیل کرد و سپس در دقیقه 57، دومین پاس‌گل خود را در این بازی رقم زد تا امیلی ون اگموند هم در مسابقه امروز دو گله شود؛ یک دقیقه بعد، ون اگموند موفق شد هت‌تریک خود را کامل کند و سیزدهمین گل استرالیا را به ثبت رساند.

دقیقه 61، مهسا قربانی داور ایرانی مسابقه امروز برای سومین‌بار اعلام پنالتی به سود استرالیا کرد که سم کر این‌بار در گلزنی ناکام بود و شمار گل‌های خود را نتوانست به 6 برساند؛ بعد از این پنالتی از دست رفته در دقیقه 67 سیمون گل چهاردهم را زد و سپس کر هم از ترکیب استرالیا به عنوان آخرین تعویض خارج شد.

آتش‌بازی استرالیایی‌ها در حضور مهسا و انسیه

بعد از تعویض سم کر، در دقیقه ۶۹ امیلی ون اگموند پوکر گلزنی‌اش را تکمیل کرد و دو دقیقه بعد از گلزنی او، سیمون که یار تعویضی امروز استرالیا بود شمار گل‌هایش را به عدد ۲ رساند؛ در دقیقه ۷۸ هم آیوی لویک روی پاس سیمون گل هفدهم استرالیا را رقم زد و در دقیقه ۸۸ راسو هجدهمین گل را وارد دروازه اندونزی کرد تا یکی از مدعیان قهرمانی جام ملت‌ها با نتیجه‌ای باورنکردنی و طوفانی رقابت‌های سال ۲۰۲۲ را آغاز کند.

مهسا قربانی داور بین‌المللی فوتبال ایران داور اول مسابقه امروز بود و انسیه خباز مافی‌نژاد کمک داور اول این دیدار پرگل و جذاب بود؛ نتیجه امروز، پرگل‌ترین مسابقه تاریخ فوتبال ملی زنان آسیا و البته سومین برد پرگل تاریخ فوتبال ملی زنان در سطح جهان بود.

آتش‌بازی استرالیایی‌ها در حضور مهسا و انسیه

پیش از بازی امروز، پرگل‌ترین بازی فوتبال ملی زنان در سطح قاره آسیا، میان هنگ‌کنگ و هاربور برگزار شده بود که در سال 2007 هنگ‌کنگی‌ها توانسته بودند 15-0 به برتری برسند؛ پرگل‌ترین بازی فوتبال ملی زنان در سطح جهان هم بین ساموآ و آکلند برگزار شده که ساموآ با برتری 21-0 در سال 1998 توانسته پیروز شود.

سم کر ستاره نام‌آشنای فوتبال زنان استرالیا که کاپیتان تیمش هم هست، امروز نقش اصلی را در پیروزی استرالیا داشت و با 5 گل و 2 پاس‌گل روز رویایی را مقابل اندونزی گذراند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ورزش حرفه ای زنان شوخیه

      در حضور سکوهای خالی خخخخ

    • ورزش حرفه ای زنان شوخیه

      در حضور سکوهای خالی خخخخ

    • ارتش سرخ

      تموم شد؟؟؟خیلی تاثیر گذار بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج