اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۲۱۰۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سرقت مسلحانه از خانه‌های بالاشهر تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سارقان مسلح منزل که با به همراه داشتن یک زن و کودک در پوشش خانواده در محله میرداماد تهران قصد انجام سرقت از یک منزل را داشتند خبرداد و گفت: هویت ۲ سارق متواری شده شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

جامعه ۲۴: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سارقان مسلح منزل که با به همراه داشتن یک زن و کودک در پوشش خانواده در محله میرداماد تهران قصد انجام سرقت از یک منزل را داشتند خبرداد و گفت: هویت ۲ سارق متواری شده شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر با اشاره به اینکه با توجه به اعلام حضور سارقان در محله میرداماد عوامل تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، بیان داشت: با حضور ماموران در محل اعلامی، سارقان به سمت آنان تیراندازی و با خودروی ۲۰۷ از محل متواری شدند.

وی افزود: در تعقیب و گریز صورت گرفته هر ۴ لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفته و ماموران موفق شدند ۳ نفر از اعضای باند از جمله یک زن و کودک را دستگیر کنند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه ۲ نفر از اعضای دیگر این باند که هویت آن‌ها شناسایی شده است از محل متواری می‌شوند، عنوان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که اعضای این باند برای پوشش سرقت‌های خود با به همراه داشتن زن و کودک در قالب یک خانواده اقدام به سرقت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه سارقان برای انجام این سرقت از پلاک‌های سرقتی استفاده کرده بودند، افزود: پس از متوقف شدن خودرو یکی از اعضای این باند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده که در این حادثه یکی از ماموران از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: ماموران حاضر در این عملیات تلاش کردند که در حین انجام ماموریت هیچگونه خسارت مالی و جانی به شهروندان وارد نشود که همین امر مورد رضایت و تقدیر شهروندان و اهالی محل در هنگام دستگیری سارقان قرار گرفت.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان که باند حرفه‌ای سرقت منزل هستند و در پوشش خانواده اقدام به سرقت می‌کنند، افزود: هویت متهمان متواری شده شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج