۱۲۰۲۸۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انتقاد یک بازیگر از باندهای فعال در صداوسیما

ضرابی گفت: بودجه دولت در بخش فرهنگی به صفر رسیده است و صداوسیما بودجه‌ای را در اختیار هنرمندان قرار نمی‌دهد که علت این امر انحصاری شدن بخش دولتی با وجود باندهای فعال در صداوسیماست.

خبرگزاری ایسنا: مرتضی ضرابی گفت: نبود بودجه در بخش دولتی و طلب‌کاری هنرمندان از صداوسیما باعث فعال شدن بخش خصوصی شده است.

این بازیگر که رمضان ۹ سال قبل در سریال «او یک فرشته بود»، در نقش «شیطان» مقابل دوربین علیرضا افخمی رفت، از ایفای نقش در یک تله‌فیلم خبر داد.

او گفت: موضوع این فیلم، داستان چند زندگی است که در پایان فیلم با هم رابطه پیدا می‌کنند و موضوع آن اجتماعی است و فریبا جعفری، آرزو افشارو اتابک نادری جزو عوامل آن هستند.

انتقاد یک بازیگر از باندهای فعال در صداوسیما

بازیگر فیلم‌های «دستفروش»، «دختری با کفش‌های کتانی»، «چک»، «بشارت منجی» و «بوی کافور، عطر یاس»، با بیان این مطلب که این تله‌فیلم در بخش‌های پایانی تولید قرار دارد، گفت: به طور دقیق هنوز مشخص نیست که این اثر در رسانه‌های دولتی پخش می‌شود و یا به بخش خصوصی واگذار می‌شود و این احتمال وجود دارد که به صورت سی دی یا فیلم در اختیار مردم قرار گیرد.

ضرابی در مورد برنامه‌های آینده خود گفت: در حال حاضر مشغول خواندن متن چند فیلم نامه هستم که موضوع آن‌ها کمدی و اجتماعی است.

این طراح و چهره‌پرداز در خصوص وضعیت تولید فیلم و فعالیت هنرمندان در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: تولید فیلم قوت نگرفته است و اوضاع مثل سابق است اما شرایط با سرعت آهسته رو به بهبود گذاشته است.

ضرابی در ادامه گفت: بودجه دولت در بخش فرهنگی به صفر رسیده است و صداوسیما بودجه‌ای را در اختیار هنرمندان قرار نمی‌دهد که علت این امر انحصاری شدن بخش دولتی با وجود باندهای فعال در صداوسیماست.

وی با بیان این مطلب که چند پیشنهاد برای بازی در مشهد به او ارائه شده است، گفت: در مشهد زمینه‌های زیادی برای ارائه کارهای خوب وجود دارد و مشهد استحقاق آن را دارد که دومین پایگاه تولید فیلم و سریال در کشور باشد ولی انحصار طلبی و محدودیت مانع این کار شده است.

ضرابی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که داریم باید کارهایی در زمینه افزایش تولید و آموزش و کارورزی هنرمندان جوان صورت گیرد ولی در شرایطی که تنها یک سالن تئاتر قابل استفاده است و یکسری بودجه برای عده‌ای خاص تعلق می‌گیرد و هنر در انحصار عده‌ای خاص قرار دارد، پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

این هنرمند با ارزیابی شرایط فعلی گفت: با وجود اینکه ۴۰۰۰ فارغ التحصیل بازیگری در کشور وجود دارد که سرشار از خلاقیت و فکر جدید هستند، راهی برای فعالیت‌شان وجود ندارد.

ضرابی مدیریت غلط را علت انحصاری شدن فعالیت هنرمندان دانست و گفت: دهه‌ی ۷۰ تا ۸۰ پرثمرترین کارهای سینما و کارهای کیفی را داشتیم، اما متاسفانه در شرایط حاضر اوضاع به کلی تغییر پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت دکتر روحانی دولت تدبیر و امید است و این امید بود که مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند و ما هم امیدواریم شرایط به نحوی تغییر کند که بتوانیم بهترین هنر را ارائه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج