۱۲۰۹۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

قتل فجیع شاهد ۱۴ ساله یک جنایت

جوان ۲۲ ساله‌اي براي سرپوش گذاشتن بر جنايتي كه يك سال پيش مرتكب شده بود، نوجوان ۱۴ ساله‌اي را كه شاهد جنايت بود نيز به قتل رساند.

جوان ۲۲ ساله‌اي براي سرپوش گذاشتن بر جنايتي كه يك سال پيش مرتكب شده بود، نوجوان ۱۴ ساله‌اي را كه شاهد جنايت بود نيز به قتل رساند.

در يكي از روزهاي تيرماه والدين نوجوان ۱۴ ساله‌اي با حضور در پاسگاه انتظامي شهرستان سرعين از توابع استان اردبيل، مفقود شدن فرزندشان را به پليس گزارش كردند. با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، موضوع با دستور قضايي براي پيگيري و تحقيق به پليس آگاهي اردبيل ارسال شد.

با شروع تحقيقات از سوي كارآگاهان پليس آگاهي، معلوم شد، نوجوان ۱۴ ساله به نام موسي از اهالي يكي از روستاهاي اطراف است كه به طرز مرموزي ناپديد شده و تاكنون چندين پيامك از تلفن همراهش ارسال شده كه در آن عنوان نموده در تهران يا مشهد مشغول به كار است.

با ظنين شدن كارآگاهان پليس آگاهي به پيامك‌هاي ارسالي و در تحقيق از اهالي روستا معلوم شد، نوجوان گمشده آخرين بار به همراه يكي از بستگانش به نام عيسي مشاهده شده است. با به دست آمدن اين سرنخ و تحقيقات غيرمحسوس، معلوم شد، عيسي جوان ۲۲ ساله‌اي كه كارگر نانوايي است از چندي پيش با اعضاي خانواده‌اش اختلاف داشته و يكي از برادران وي نيز به نام كمال از يك سال پيش مفقود شده و در اين مدت تلاش‌ها براي يافتن جوان گمشده بي‌نتيجه مانده است.

با جمع‌بندي اين اطلاعات، يكي از افسران پليس با حضور در محل سكونت جوان مظنون (عيسي)‌ و تحقيق از وي متوجه شد بخشي از حياط خانه روستايي آنها اخيرا حفر و سپس با خاك نرم پوشانده شده است.

ساعتي بعد افسر پليس كه به موضوع ظنين شده بود، موضوع را به قاضي پرونده گزارش داد و با دستور قضايي و ورود پليس به محل با كنار زدن خاك آنها با جسد ۲ نفر از جمله نوجوان ۱۴ ساله كه از ۴ ماه پيش مفقود شده بود روبه‌رو شدند.

با دستگيري عيسي به عنوان متهم پرونده، وي در تحقيقات ابتدا منكر اطلاع از نحوه قتل و دفن اجساد شد، اما در ادامه اعتراف كرد او مرتكب هر دو فقره جنايت شده است. متهم گفت:

سال گذشته و پس از آن كه به دختري از اهالي روستا علاقه‌مند شدم، قصد خواستگاري داشتم كه والدين دختر عنوان كردند، من برادر بزر‌گ‌تر دارم و بايد بعد از او به فكر ازدواج باشم به همين دليل تصميم به قتل برادرم گرفتم. عامل جنايت افزود: پس از قتل برادرم او را در گوشه‌اي از حياط خانه دفن كردم و تصور مي‌كردم هيچ‌گاه راز اين جنايت فاش نخواهد شد.

متهم اضافه كرد: چند روز پس از قتل متوجه شدم، پسر دايي ۱۴ ساله‌ام (موسي)‌ شاهد جنايت بوده است، در اين مدت مدام سعي مي‌كردم او را وادار به سكوت كنم تا اين كه ۴ ماه پيش پس از آن كه او مرا تهديد كرد راز جنايت را فاش خواهد كرد، او را به قتل رسانده و پس از قرار دادن جسد در گوني، او را نيز در كنار برادرم دفن كرده و سپس با استفاده از تلفن همراهش براي والدين او پيام مي‌فرستادم كه در شهرهاي مختلف مشغول به كار هستم و....

در پي اين اعترافات، قاضي پرونده دستور انتقال بقاياي اجساد به پزشكي قانوني را صادر كرد و متهم نيز با دستور قرار بازداشت موقت در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت تا صحنه جنايت را بازسازي كند.

منبع: جام جم

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قتل فجیع شاهد 14 ساله یک جنایت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج