۱۲۱۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دوئل مرگبار ۲ پسر به خاطر یک دختر

پسر جوان که برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش در دوئلی خونین رقیب خود را از پا درآورده در عملیات ویژه ای دستگیر شد.

پسر جوان که برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش در دوئلی خونین رقیب خود را از پا درآورده در عملیات ویژه ای دستگیر شد.

اوایل مرداد امسال کارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان از کشف جسد پسر جوانی در خانه اش با خبر شدند.تیم جنایی پس از حضور در محل با جسد مهران ۲۳ ساله روبرو شدند که با ضربه های کارد از پا در آمده بود.

رسی های پلیسی نشان داد مهران به تنهایی در آن خانه زندگی می کرد که یکی از دوستانش به غیبت او مشکوک شده و پس از ورود به خانه اش با پیکر غرق در خون او رو برو شده بود.

با توجه به سرقت نشدن وسیله ای از خانه، ماموران احتمال دادند او قربانی انتقامی کور شده است. عامل جنایت مهران را در خواب غافلگیر کرده و با ضربه های کارد به قتل رسانده بود.

پس از بررسی های مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و یک تیم از کارآگاهان تجسس برای کشف راز جنایت را آغاز کردند.

ماموران پس از تحقیقات گسترده دریافتند مهران با دختر جوانی ارتباط داشته است.با کشف این سرنخ تجسس ها بر روی شناسایی دختر جوان متمرکز شد. پس از یک ماه دختر جوان به نام میترا که پس از قتل فراری شده بود شناسایی و دستگیر شد.

میترا در نخستین بازجویی ها منکر هرگونه اطلاعی از قتل شد اما در ادامه پس از اینکه هیچ راهی برای فرار از بیان حقیقت ندید لب به اعتراف گشود و گفت: من و مهران یک سال بود با هم ارتباط داشتیم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. دو ماه قبل پسر جوانی در خیابان سد راهم شد و تهدید کرد باید رابطه ام را با مهران قطع کرده و با او ازدواج کنم.

ابتدا حرف هایش را جدی نگرفتم اما پسر جوان تهدید کرد اگر به درخواستش عمل نکنم من و مهران را به قتل می رساند.وقتی از قتل مهران باخبر شدم از ترس اینکه مرا هم بکشد فراری شدم.

با این اعترافات شناسایی پسر جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران هویت متهم به قتل به نام آرمان را شناسایی کردند.پسر جنایتکار که پلیس را در یک قدمی خود می دید به محلی نامعلوم متواری شده بود که سرانجام در مخفیگاهش به دام افتاد.

آرمان در بازجویی ها با اعتراف به قتل گفت: من علاقه زیادی به میترا داشتم و می خواستم با او ازدواج کنم. اما مهران سد راهم بود.به همین خاطر از دختر مورد علاقه ام خواستم ارتباطش را با مهران را پایان دهد اما او مخالفت کرد.سپس سراغ پسر جوان رفتم و او را تهدید کردم که او هم مرا به قتل تهدید کرد.تنها راه رسیدن به میترا کشتن مهران بود به همین خاطر شبانه وارد خانه اش شده و او را در خواب با ضربه های کارد کشتم. پس از قتل دچار عذاب وجدان شدم.برای رسیدن به دختری که عشق ما یک طرفه بود مرتکب قتل شدم.

پسر ۲۹ ساله پس از بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دوئل مرگبار 2 پسر به خاطر یک دختر


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج