۱۲۲۴۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شخصیت روحانی از مواضعش جدا نیست

حداد عادل در پاسخ به این سوال که نظر شما در رابطه با پخش مواضع انقلابی رئیس جمهور که درباره این وقایع داشتند از تلویزیون چیست؟ گفت: این سوال را باید از رئیس جمهور پرسید اما به هر حال این موضوع در ذهن ما است و شخصیت آقای روحانی از آن سخنرانی جدا نیست و خودشان نیز همان مواضع را قبول دارند.

غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم ختم والده وزیر ورزش با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع استیضاح وزیر علوم و جلسه مشترک وی و رئیس مجلس با استیضاح کنندگان با شخص وزیر اظهار داشت: جلسه ای طی هفته گذشته توسط استیضاح کنندگان با وزیر علوم و همچنین رئیس مجلس برگزار شد که آقای لاریجانی در توضیح مطلب کمک کردند و همچنین وزیر برخی کارهایی را که انجام داده بود تشریح کرد و قرار شد کارهای بیشتری از سوی وی انجام شود.

وی با بیان اینکه اعلام وصول استیضاح وزیر به مدت یک ماه به تعویق افتاد افزود: پس از گذشت یک ماه قرار شده است استیضاح کنندگان اقدامات وزیر را بررسی کرده و در آخر نیز نسبت به انجام شدن استیضاح و یا صرف نظر کردن از آن تصمیم بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره برگزاری جلسات مشترک با اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس تصریح کرد: هنوز تا انتخابات فرصت زیادی وجود دارد در این مدت نیز جلساتی که برگزار کردیم به صورت عمومی بوده و ویژه انتخابات نبود.

حداد عادل در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از دیدار اخیر رئیس جمهور با اصولگرایان چه بود اظهار داشت: این جلسه در فضای معنوی و در حدی که پیش بینی شده بود انجام شد و به طور کلی جلسه خوبی بود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر ارزیابی سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان عالی کشور گفت: دیدار مقام معظم رهبری با تمام مسئولان عالی کشور که سالانه برگزار می شود بسیار مهم است زیرا در این جلسات همیشه مسائل کلیدی، اجرایی و مدیریتی از سوی ایشان بیان می شود و سخنان ایشان نیز در دیدار اخیر بسیار دقیق و مفید بود لذا امیدواریم که دولت، مجلس و قوه قضاییه و تمام مسئولان کشور نیز توجه کامل به سخنان ایشان داشته باشند.

حداد عادل همچنین به کارت زرد وزیر ارشاد که از سوی نمایندگان مجلس در ماه گذشته داده شد اشاره کرد و گفت: از اظهارات وزیر ارشاد سوء تعبیرهایی می شود بنابر این لازم است مقصود بیان خود را در قالبی بیان کنند که برداشت اشتباه صورت نگیرد.

حدادعادل درباره وقایع که در ۲۳ تیر ۷۸ اظهار داشت: نباید وقایع آن روز را فراموش کرد همانطور که نباید ۹ دی و فتنه ۸۸ را فراموش کرد.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در رابطه با پخش مواضع انقلابی رئیس جمهور که درباره این وقایع داشتند از تلویزیون چیست؟ گفت: این سوال را باید از رئیس جمهور پرسید اما به هر حال این موضوع در ذهن ما است و شخصیت آقای روحانی از آن سخنرانی جدا نیست و خودشان نیز همان مواضع را قبول دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج