۱۲۲۶۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شوخی مرگبار دو جوان در رستوران

کارگر رستوران که با ضربه چاقو دوستش را به قتل رسانده‌ است، ادعا کرد مقتول خودش به سمت چاقو حرکت کرد و او عمدی در واردکردن این ضربه نداشت.

کارگر رستوران که با ضربه چاقو دوستش را به قتل رسانده‌ است، ادعا کرد مقتول خودش به سمت چاقو حرکت کرد و او عمدی در واردکردن این ضربه نداشت.

در ابتدای جلسه محاکمه این متهم روشن، نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و در توضیح کیفر‌خواست به قضات شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران گفت: فرزاد یک‌بار پیش از این به اتهام قتل محاکمه شده ‌بود.

این جوان در حین شوخی با دوستش عصبانی شد و با وارد آوردن ضربه چاقو به گلوی قاسم او را به قتل رساند. روشن ادامه‌داد: متهم از سوی همین‌شعبه محاکمه و به قصاص محکوم شد اما رای صادره از سوی شعبه ۹ دیوان‌عالی ‌کشور نقض شد، البته علت نقض حکم، ایراد شکلی است نه ماهوی. بنابراین به عنوان نماینده دادستان تهران یک‌بار دیگر بر مجرم بودن فرزاد تاکید دارم و خواستار صدور حکم قانونی هستم.

سپس اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست قصاص خود را یک‌بار دیگر تکرار کردند.

در ادامه فرزاد به دفاع از خودش پرداخت و گفت: من اتهام قتل عمد را قبول ندارم. واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. هیچ‌قصدی در قتل نداشتم و در واقع قاسم سمت من آمد و چاقو وارد گلویش شد.

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده‌بود، گفت: قاسم مثل برادر من بود، آنقدر با هم خوب بودیم که هر وقت او کار داشت من به جایش در رستوران می‌ماندم و توقعی هم از او نداشتم.

او با من شوخی می‌کرد. با اینکه می‌دانست چندان از شوخی خوشم نمی‌آید روز حادثه شوخی را شروع کرد. من عصبانی شدم و گفتم از این رفتارها خوشم نمی‌آید، باز شوخی‌هایش را ادامه‌ داد، من هم عصبانی شدم و با هم دعوا کردیم.

درگیری با دخالت بچه‌ها تمام شد. بعد از آن رفتم تا سالاد را آماده کنم. چاقو دستم بود، قاسم دوباره آمد و به من حمله کرد و یک ضربه محکم به پایم زد، خیلی دردم گرفت و دنبالش رفتم همین‌طور که با هم درگیر بودیم و چاقو را بالا گرفته‌ بودم قاسم سرش را جلو آورد و چاقو به او برخورد کرد.

گلویش خونی شد و بچه‌ها او را به بیمارستان بردند که متاسفانه فوت شد.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

شوخی مرگبار دو جوان در رستوران


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج