۱۲۲۹۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاسخ پنجعلی به سخنگوی باشگاه استقلال

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ‌علی دایی با کلیه بازیکنان استقلال خوش و بش کرد و ما منتظر آقایان ماندیم اما خبری از آقایان نبود.

بیست چهارده: محمد پنجعلی در مورد اردوی تدارکاتی پرسپولیسی‌ها اظهار داشت:‌در کل اردوی بسیار خوبی را به دور از حاشیه در یکی از بهترین کمپ‌های ترکیه دنبال می‌کنیم و بچه‌ها زیر بدنسازی شدید در حال آماده شدن برای حضور در سه جام هستند. شرایط طوری شده که بچه‌ها مستقیم از تمرین به رختخواب و از رختخواب مستقیم خود را برای تمرین آماده می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی که برخی‌ها می‌گویند مکان هتل قرمزپوشان کمی مناسب نیست، گفت: خیر، ما به جایی آمدیم که از هیچ آدمیزادی خبر نیست. خودمان هستیم و خودمان، همه ورزشی هستند و این مسائل طبق معمول همیشه زده می‌شود اما همه می‌توانند بیایند و اینجا را ببینند.

پنجعلی ادامه داد: بچه‌های ما خود را آماده می‌کنند تا با انگیزه به لیگ برتر و دو جام دیگر ورود پیدا کنند. ما سه بازی مهم را در ترکیه انجام خواهیم داد و منتظر زمان‌بندی دقیق با حریفان‌مان هستیم. البته تاحدودی بازی تدارکاتی ما با دو تیم مشخص شده و پس از زمان‌بندی‌های لازم و تأیید برگزاری بازی سوم در روز پنجشنبه یا جمعه باید منتظر حریف سوم‌مان باشیم. این سه بازی برای ما خیلی مهم است. چون بالاخره خیلی از مشکلات و مسائل تیم مشخص می‌شود.

وی در خصوص صحبت‌های سیدسعید افجه‌ای، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال که اعلام کرده در هتل قرمزپوشان خیلی منتظر علی دایی بودند، اما به آنها گفته شده که دایی در حال دوش گرفتن است، گفت: وقتی بچه‌های استقلال آمدند ۹۵ درصد آنها علی دایی را در لابی دیدند و ما حتی سر میز نشسته بودیم که میرشاد ماجدی و رجبی هم آنجا آمدند. نیم ساعت گذشت و کمی مانده بود که ۴۵ دقیقه شود که آقایان هر دقیقه به ما می‌گفتند الان قلعه‌نویی می‌آید. لازم نیست به ما درس اخلاق بدهند، ما میزبان بودیم و می‌دانستیم چطور باید از میهمان پذیرایی کرد. دایی منتظر ماند و دوستان نیامدند.

وی افزود: علی دایی لازم نداشت که کسی را سر کار بگذارد، او تا دقایق زیادی در لابی هتل منتظر ماند. حالا شاید آقایان به هتل دیگر رفتند که منتظر ما بودند اما در کل این جور صحبت‌ها قشنگ نیست و نمی‌دانم سخنگوی محترم باشگاه استقلال بر چه اساسی این حرف‌ها را زده البته ما همواره به امیر قلعه‌نویی که به فوتبال مملکت مثل علی دایی خدمت کرده احترام می‌گذاریم.

پنجعلی خاطرنشان کرد: ‌اما در کل حرف ما این است که اینگونه حرف‌ها نباید مطرح شود و به نظرم اخلاقی نیست و جو ورزش را کمی متشنج می‌کند. پس بهتر است از اینگونه حرف‌ها بپرهیزیم چون جو ورزش خواستار این حرف‌ها نیست.

پنجعلی در پاسخ سوال دیگری که برخی‌ها می‌گویند پرسپولیس امسال ضعیف‌تر از سال‌های گذشته است، گفت: اجازه بدهید سه جام شروع شود و بعد ببینید کُت تن چه کسی است.

بالاخره ما باید جوابگوی مردم مخصوصا در آسیا باشیم. کارمان با توجه به اینکه یک سری به خاطر مسائل مالی نماندند سخت است اما بچه‌ها پا پس نمی‌کشند و ما می‌دانیم می‌توانیم جزو بهترین‌ها باشیم.

پنجعلی در مورد عملکرد تیم فوتبال استقلال نیز در بازی با نماینده ترکیه گفت: به نظرم تیمی که در دوران بدنسازی است زیاد نمی‌توان کارایی تاکتیکی و گروهی‌اش را شناخت، چون بدن‌ها سنگین است. این بازی‌های دوستانه صرفا برای شناخت مربی از تیمش است. البته استقلال هم مقابل تیم بسیار خوب و گردن‌کلفتی بازی کرد ولی الان تازه زمان بدنسازی است. در کل ما بازی را دیدیم ولی استقلال واقعی را نشناختیم.

پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با برگزاری این اردو بتوانیم به آمادگی کامل به تهران بیاییم و مسابقات‌مان را آغاز کنیم. ما با آرامشی که در اردوی ترکیه داریم مطمئن باشید این اردو می‌تواند در آینده به ما کمک بزرگی کند تا به اهداف‌مان برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج