۱۲۹۱۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جدیدترین قیمت سیم‌ کارت در بازار

در حال حاضر بنابر اعلام فعالان بازار سیم‌کارت کد یک در بازار با قیمتی حدود دو میلیون تومان خریداری شده و بالای دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ایسنا: مروری بر آخرین قیمت‌های سیم‌کارت گویای آن است که طی یک ماه گذشته قیمت سیم کارت‌های دائمی همراه تا حدی افزایش داشته است.

در حال حاضر بنابر اعلام فعالان بازار سیم‌کارت کد یک در بازار با قیمتی حدود دو میلیون تومان خریداری شده و بالای دو میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد که البته این رقم بستگی به میزان رند بودن شماره دارد و هرقدر کد رند‌تر باشد قیمت آن بالاتر می‌رود.

در کد‌های دو همراه اول گفته می‌شود قیمت خرید 900 هزار تومان و قیمت فروش بالای یک میلیون تومان است البته اگر خط صفر کد دو پیدا شود قیمت آن بالای یک میلیون و 600 تا 700 هزار تومان خواهد بود. گفته می‌شود کد دو صفر بسیار کم است.

سیم‌کارت‌های کد سه هم با قیمت 800 تومان خریداری شده و بالای 900 هزار تومان به فروش می‌رسند که در صورت صفر بودن قیمت آنها بسته به رند‌بودن به بیش از یک میلیون تومان هم خواهد رسید.

اما کد‌های چهار و پنج به ترتیب با قیمت 500 و 450 هزارتومان خریداری شده و هنگام فروش بالغ بر 600 و 500 هزار تومان قیمت دارند. کد شش همراه اول نیز در بازار حدود 370 هزار تومان خریداری شده و بیش از 450 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیم کارتهای کد هفت در صورتی که کارکرده باشند حدود 300 هزار تومان خریداری شده و بالای 350 هزار تومان به فروش می‌رسند که البته اگر این خط‌ ها صفر باشند مبلغ خرید و فروش آنها به ترتیب به 400 و 500 هزار تومان می‌رسد.

سیم‌کارت‌های کد هشت هم در صورتی که صفر باشند 250 هزار تومان خریداری شده و با قیمتی بالغ بر 330 هزار تومان به فروش می‌رسند. همچنین سیم‌کارت‌های کد هشت کارکرده با قیمتی حدود 200 هزار تومان خریداری شده و حدود 250 هزار تومان به فروش می‌رسند.

کد‌های 9 که به تازگی وارد بازار شده‌اند هم در صورتی که صفر باشند حدود 200 هزار تومان خریداری شده و حدود 250 هزار تومان به فروش می‌رسند که البته با توجه به مدت زمان کوتاهی که از ارائه‌ی این سیم‌کارت در بازار می‌گذرد گفته می‌شود سیم‌کارت کد 9 کارکرده در بازار بسیار بسیار کم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج