جاباما
۱۲۹۲۵۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آخرین وضعیت مصدومان حادثه هوایی امروز

بنابر اعلام مسئول اورژانس یک بیمارستان امام خمینی (ره)، وضعیت عمومی سه مصدوم حادثه هوایی امروز که به این بیمارستان منتقل شده‌اند مطلوب است.

ایسنا: بنابر اعلام مسئول اورژانس یک بیمارستان امام خمینی (ره)، وضعیت عمومی سه مصدوم حادثه هوایی امروز که به این بیمارستان منتقل شده‌اند مطلوب است.

دکتر هومان حسینی نژاد، متخصص طب اورژانس و مسئول اورژانس یک و سی پی آر در گفت‌وگویی افزود: امروز بیمارستان امام خمینی (ره) درباره جزئیات انتقال سه مصدوم حادثه هوایی امروز به این بیمارستان گفت: حدود یک ساعت و نیم گذشته خبردار شدیم که سه بیمار با هلی کوپتر در حال انتقال به این بیمارستان هستند، بر این اساس تیم درمانی آماده انجام اقدامات لازم شدند.

وی گفت: این سه مصدوم را در سی پی آر بیمارستان تحویل گرفتیم. مشکل عمده این مصدومان سوختگی سطحی بود که اقدامات احیای اولیه برای این بیماران انجام شده است.

به گفته حسینی نژاد، یکی از این مصدومان (آقا) تقریبا از نظر جراحی و مسائل داخلی مشکلی ندارد و اقدامات لازم برای وی انجام شده است. سوختگی‌های وی پانسمان و شکستگی‌هایش نیز آتل بندی شده است. دردهای وی نیز آرام شده و اکنون آماده اعزام به مراکز سوختگی است.

وی در توضیح اقدامات انجام شده برای مصدوم خانمی که به این بیمارستان منتقل شده گفت: این مصدوم نیزسوختگی نسبی دارد، یک لوله در راه هوایی وی قرار داده‌ایم، سوختگی‌هایش پانسمان و اقدامات اولیه احیا نیز برای وی انجام شده است. جهت انجام درمان بهتر به مراکز سوختگی اعزم خواهد شد.

وی درباره مصدوم سوم نیز گفت: این مصدوم با بی‌قراری شدید به بیمارستان آورده شد. اکنون در مرحله سی تی قرار دارد. در مجموع می‌توان گفت که علائم حیاتی هر سه مصدوم تقریبا پایدار است و شرایط تحت کنترل قرار دارد.

وی گفت: برای هر سه این مصدومان درخواست اعزام به مراکز سوختگی کرده‌ایم. مرکز سوختگی مطهری همکاری خوبی داشته است و پس از اطمینان از پایداری شرایط این مصدومان، آنها را در اسرع وقت به مراکز سوختگی اعزام می‌کنیم تا درمان مناسب را دریافت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زیبا

      ماه عسل سال دیگه این سه مصدوم و تو برنامه میارن حالا کی گفتم ؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج