جاباما
۱۲۹۳۴۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

اعلام عزای عمومی در خراسان جنوبی

وی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران ضمن عیادت حادثه دیدگان و مجروحین و گفت و گو با پزشکان معالج و عوامل مرتبط از آخرین وضعیت درمانی آنان نیز مطلع شد.

ایرنا: استاندار خراسان جنوبی ضمن صدور پیام تسلیت و ابزار همدردی با مجروحین و خانواده های کشته شدگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - طبس، یک روز در استان و دو روز در طبس عزای عمومی اعلام کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام تسلیت ˈ وجه الله خدمتگزارˈ آمده: خبر اسفناک سقوط هواپیمای مسافربری تهران- طبس که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان و هم استانی های ما شد، موجب تاثر و تألم اینجانب و همه مردم ایران اسلامی به ویژه مردم خراسان جنوبی و شهرستان طبس گردید.

این پیام می افزاید: وقوع این حادثه اندوه بار را به خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان آنها، از درگاه ایزد متعال، برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحین این حادثه شفای عاجل مسئلت می نمایم.

این گزارش حاکیست، استاندار خراسان جنوبی لحظاتی بعد از این حادثه در محل این سانحه هوایی حضور یافته و از نزدیک درجریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

وی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران ضمن عیادت حادثه دیدگان و مجروحین و گفت و گو با پزشکان معالج و عوامل مرتبط از آخرین وضعیت درمانی آنان نیز مطلع شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس هم در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران- طبس ضمن صدور پیام تسلیت با مجروحین و خانواده های کشته شدگان این حادثه دلخراش ابراز همدردی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ در این پیام آمده: با نهایت تاثر و تاسف، سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران - طبس منجر به از دست دادن جمعی از هموطنان ما و تیم خدوم پرواز و تاسف شدید مردم فرهنگ مدار این دیار شد و آنان را سوگوار کرد.

در این پیامˈ سید جلال هاشمیˈ ضمن تسلیت این حادثه غم انگیز، از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی مسئلت داشته است.

طبق گزارشات رسیده، یک فروند هواپیما ایران ۱۴۰ (آنتونف ۱۴۰)صبح یکشنبه ساعت ۹ و ۱۸ دقیقه، در محوطه درخت کاری شده یک منطقه غیرمسکونی در نزدیکی فرودگاه مهرآباد سقوط کرد.

طبق این گزارش هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت سپاهان که از سمت تهران به سمت طبس در حرکت بوده، در جنوب فرودگاه مهرآباد سقوط کرده است.

یک مقام آگاه در سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این هواپیما ۴۸ سرنشین داشته و هنگام برخاستن از زمین دچار سانحه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رحمتشون کنه و به خانواده هاشون صبر بده

    • بدون نام

      تسلیت می گم به مردم خراسان و خانواده قربانیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج