۱۲۹۵۷۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

وقتی «برد پیت» جوان بود +عکس

نسخه بازسازی شده یکی از اولین فیلم‌های برد پیت با عنوان «جانی جیرپوش» در سال ۱۹۹۱، دوباره اکران می شود.

خبر گزاری مهر: هالیوود ریپورتر نوشت: تام دیچیلو کارگردان «جانی جیرپوش» در سال 1991 برای ساخت فیلمش تلاش زیادی کرد تا برد پیت، جوان خوش‌قیافه‌ای را که آن موقع کاملا ناشناخته بود، برای اولین بار به عنوان بازیگر نقش اول و به عنوان شخصیت یک موزیسین وارد فیلم خود کند.

وقتی «برد پیت» جوان بود +عکس

اما او بعد از اتمام کارهای فیلم در نت‌فلیکس متوجه شد که هشت دقیقه از موسیقی‌ فیلم که توسط لینک ری، گیتاریست مشهور دهه ۱۹۵۰، زده و در فیلم استفاده شده بود، حذف شده است. بعدها معلوم شد که کمپانی میرامکس هنگام امضای قرارداد پخش فیلم با نت‌فلکیس، حقوق رسمی کامل این موسیقی را تعیین نکرده بود.

دیچیلو می‌گوید: من شدیدا عصبانی بودم، اما نت‌فلیکس و میرامکس برای کمک کردن به من وارد عمل شدند.

رایان سوسا مدیر خدمات و عرضه کمپانی میرامکس مشکلات به وجود آمده با حقوق رسمی فیلم را حل کرد و دیچیلو توانست فیلمش را دوباره تدوین و البته هفت دقیقه از آن، از جمله یک بخش صداگذاری که توسط هاروی واینستین موسس میرامکس اضافه شده بود، حذف کند.

اکنون نت‌فلیکس قصد دارد نسخه جدید فیلم را اواخر همین ماه به لیست فیلم‌های موجودش اضافه کند. دیچیلو می گوید: بخش‌هایی از فیلم که حالا به نظرم اضافه بود، حذف شده و همین آن را خیلی بهتر می‌کند.

وقتی «برد پیت» جوان بود +عکس

واینستین وقتی این اخبار را شنید گفت: من خیلی این فیلم را دوست دارم. این من نبودم که برد پیت را کشف کردم، تام دیچیلو این کار را انجام داد. (در حقیقت ریدلی اسکات اول برد پیت را برای نقش‌آفرینی در فیلم «تلما و لویز» انتخاب کرد، اما آن فیلم هنوز اکران نشده بود، به همین دلیل وقتی دیچیلو برد پیت را به عنوان بازیگر اول فیلمش استخدام کرد، او هنوز مشهور نشده بود.) واینستین همچنین اضافه کرد که مشتاق دیدن نسخه جدید فیلم است.

برد پیت در سال ۱۹۹۱ در فیلم «تلما و لوییز» نقش کوچکی به مدت ۱۴ دقیقه بازی کرد. برای همین فیلم از او درخواست بازی در فیلم دیگری شد و او با بازی‌های تاثیرگذار در نقش‌های اصلی، طی سال‌های ۹۲ تا ۹۵ خود را به یک فوق ستاره تبدیل کرد.

او سال ۱۹۹۵ در فیلم «هفت» بازی کرد که به عنوان یکی از شاهکارهای دهه ۹۰ نام برده می‌شود. در سال ۱۹۹۷ برد پیت در نقش یک بیمار روانی در تریلر روانشناختی تریگیلیام یعنی فیلم «دوازده میمون» ظاهر شد و جایزه گلدن گلوپ را برای بهترین بازیگر نقش دوم را از آن خود کرد. «خوابگردها» در کنار بازیگرانی چون رابرت دنیرو و داستین هافمن و «متعلق به شیطان» در کنار هریسون فورد از دیگر فیلم های او در این مقطع است.

وقتی «برد پیت» جوان بود +عکس

«هفت سال در تبت»، «با جو بلک آشنا شوید» و «باشگاه مشت زنی» از دیگر فیلم ها او در دهه ۹۰ است. پیت در سال ۲۰۱۱ در نقش بازیگر و تهیه کننده در «درام درخت» زندگی به کارگردانی ترنس مالیک ظاهر شد و این فیلم توانست نخل طلای فستیوال فیلم کن را به دست بیاورد. او در همین سال برای بازی و تهیه کنندگی فیلم «مانیبال» نامزد دریافت دو جایزه اسکار در بخشهای جایزه اسکار بهترین فیلم و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      موهاشو!

    • بهرام

      در مقایسه با الویس خیلی زشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج