۱۲۹۸۱۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آموزش وقیحانه نحوه سربریدن و لذت بردن!

در فیلمی که در سایت های مختلف منتشر شده یک شیخ وهابی تکفیری برای شاگردان خود، وقیحانه نحوه سربریدن و ˈلذت بردنˈ از این کار را با بیان جزئیات حرکت خنجر تشریح می کند!

پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم: در شرایطی که هر روز ابعاد جدیدی از قساوت و وحشی گری گروه های تروریستی و افراطی برملا می شود، ویدیوی منتشر شده از کلاس آموزش سر بریدن و لذت بردن یک وهابی از این کار، جلوۀ تازه ای از افکار و توهمات تروریست ها را آشکار می کند که زشتی آن با هیچ بیان و واژه ای قابل توصیف نیست.

این مبلّغ وهابی برای آموزش بریدن سر و گردن زدن، از عبارات و واژه هایی استفاده می کند که زبان از بیان آن شرم دارد و مصیبت بارتر آن که از آیات و عبارات قرآنی که برای جنگ میدانی با کافران حربی نازل شده استفاده می کند و با تحریف و تغییر، آنها را برای اسیران مسلمان بی دفاع تعمیم می دهد.

وی برای شاگردان خود بیان می کند که بریدن سر افراد (همان بی گناهان بی دفاع که به دست امثال داعش اسیر می شوند)، باید با شدت و در عین حال با لذت بردن همراه باشد!

این وهابی در تشریح منظور خود، بی شرمانه تاکید دارد که بریدن سر یک گوسفند، با زدن گردن اسیران تفاوت دارد و نباید گردنِ آنها با ˈبی تفاوتیˈ و مانند سر بریدن گوسفند، بریده شود! بلکه این کار باید با شدت و لذت بردن همراه باشد، نه این که حرکت دادن خنجر یا شمشیر طوری باشد که شاید خونی بیرون نیاید!...

ترویج خشونت و ارتباط دادن آن با تعالیم آسمانی و انسانی اسلام، برای بینندگان منصف و بی طرف، کوچکترین تردیدی باقی نگذاشته که گسترش این قبیل تفکرات وحشیانه، از سوی اتاق های عملیات روانی موساد و سی آی ای و با هدف مخدوش کردن چهره اسلام مدیریت می شود و مفتیان افراطی عربستان و برخی دیگر از کشورهای عربی، تنها نقش ˈپیاده نظامˈ و ˈآتش بیارˈ این معرکۀ جهنمی و ضد اسلامی را بازی می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      خدا خود کثیفشان و نسل نامشروعشان را از روی زمین بردارد. امیدوارم همین روزها سربریده اش درس عبرت شود برای حیوانهای مثل خودش

    • بدون نام

      وحشي ها به 50 كيلومتري ايران رسيدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج