۱۳۰۰۳۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پرونده مرگ دلخراش یک سالمند به کجا رسید؟

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مرگ پیرمرد توسط پرستاران خانه سالمندان گفت: جسد پیرمرد مذکور برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده بود، که در حال حاضر نمونه‌گیری‌های مورد نظر از وی صورت گرفته و نظر پزشکی قانونی ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: "عباس پوریانی" در گفتگویی، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده مرگ پیرمرد به دست پرستاران خانه سالمندان گفت: جسد پیرمرد مذکور برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده بود و این در حالی است نمونه‌گیری‌های مورد نظر از وی صورت گرفته و نظر پزشکی قانونی ارسال شده است اما برای بررسی‌های بیشتر در حال حاضر از بیان جزئیات معذوریم.

وی تصریح کرد:دلایل و قرائنی وجود دارد مبنی بر اینکه مرگ پیرمرد به علت صدمات وارده بوده، اما تحقیقات از این پرونده ادامه دارد.

گفتنی است؛ تیر ماه سال جاری ماموران نیروی انتظامی استان گرگان در جریان مرگ مشکوک یک پیرمرد در خانه سالمندان قرار گرفتند که با حضور ماموران در محل حادثه و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد پیرمرد بر اثر جراحت‌های وارده فوت کرده است.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان در جریان بازجویی از کارکنان آسایشگاه سالمندان و بازبینی فیلم‌های ضبط‌ شده توسط دوربین‌های مداربسته آسایشگاه متوجه شدند زمانی که پیرمرد در نیمه‌های شب احساس ناآرامی می‌کند و از پرستاران آسایشگاه کمک می‌خواهد، دو نفر از پرستاران بالای سر او حاضر می‌شوند و برای ساکت کردن پیرمرد، وی را کتک می‌زنند.

لازم به ذکر است؛ در پرونده مذکور دادستان عمومی و انقلاب گرگان به عنوان مدعی‌العموم وارد شده تا وضعیت پرونده و دلیل مرگ وی به روشنی محرز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      پرستار نبودند خدمه ی آسایشگاه بودند لطفا دقت کنید کلمات صحیح انتخاب شوند پرستار دوره دیده درس خوانده نبودند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج