۱۳۰۷۱۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

خوش‌تیپ‌ترین چهره تابستان باشید

شرکت لویی‌ویتون، معرف حضور خانم‌ها، به‌خصوص خانم‌هایی که به برندپوشی علاقه دارند، هست. شرکت فرانسوی که کارش را با تولید کیف و چمدان شروع کرد و حالا یکی از نام‌های بزرگ در دنیای طراحی لباس است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید
مجله زندگی ایده آل:

مارلی برای خانم‌های پرمشغله

شرکت لویی‌ویتون، معرف حضور خانم‌ها، به‌خصوص خانم‌هایی که به برندپوشی علاقه دارند، هست. شرکت فرانسوی که کارش را با تولید کیف و چمدان شروع کرد و حالا یکی از نام‌های بزرگ در دنیای طراحی لباس است. این شرکت به تازگی کیف مارلی را در رنگ‌های مختلف طراحی و روانه بازار کرده است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

به گفته طراحان لویی ویتون، کیف مارلی مناسب خانم‌های پرمشغله است که از یک کیف برای موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کنند. خانم‌های شاغلی که به کیفی نسبتا بزرگ برای جا دادن وسایل و مدارک کاری خود احتیاج دارند. این کیف به جای فضایی که می‌بینید، این امکان را دارد که با بازکردن دگمه‌ها و استفاده از چرم متحرک فضای بیشتری در اختیار خانم‌ها قرار دهد.

به نام بچه‌ها، به کام مادرها

برای مادرانی که میز لوازم آرایشی آنها از عطر تا رژلب مورد هجوم دختر بچه های‌شان واقع می‌شود، پیشنهاد ویژه‌ای داریم. بهترین روش دفاعی از وسایل‌تان، خرید مجموعه لوازم آرایشی مخصوص کودکان مثل رژلب و عطر است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

برای این کار بهتر است سراغ محصولات مخصوص بچه‌ها بروید که باتوجه به شرایط این گروه سنی ساخته شده‌اند؛ اغلب به راحتی شسته می‌شوند، حساسیت‌زا نیستند و.... شرکت اسباب‌سازی و خالق شخصیت هلو کیتی، چنین مجموعه‌ای را با همکاری شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی آون تولید کرده است. به تازگی هم عطر دخترانه آنها به بازار آمده که رایحه میوه‌ای دارد.

دو ساعت جدید از بولگاری

شرکت ایتالیایی بولگاری، یک قرن پس از تولد شرکت، طراحی و تولید ساعت را به مجموعه محصولات خودش اضافه کرد. یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های بولگاری در این سال‌ها، مجموعه «دیاگونو» بوده است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

امسال بولگاری دو ساعت جدید از این مجموعه طراحی کرده که ماه آینده به بازار می‌آیند. این ساعت‌ها، ساعت‌هایی اسپرت هستند که بند آنها از جنس کربن است. صفحه ساعت هم در دو مدل طلای سرخ و سرامیک سیاه طراحی شده است. صفحه ۴۲ میلی متری این ساعت‌ها، ضمن نمایش تاریخ (روز و ماه)امکان زمان‌سنجی هم دارند.

هدفون‌های شخصی به اندازه اثر انگشت

قرار گرفتن هدفون در گوش به صورت ثابت یکی از مشکلات کسانی است که به شنیدن موسیقی با هدفون عادت دارند. این افراد حتما از شنیدن جدیدترین خبر درباره هدفون‌ها خوشحال می‌شوند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

یک شرکت اعلام کرده آمادگی ساخت گوشی هدفون برای هر فردی را دارد یعنی هر گوشی (نه هر جفت) متناسب با فضای گوش هر فرد ساخته می‌شود؛ به‌گونه‌ای که کاملا متناسب با فضای گوش فرد باشد و بدون کمترین جا‌به‌جایی درون گوش قرار بگیرد. این هدفون‌ها مثل اثرانگشت، اختصاصی است و در هر فردی با فرد دیگر فرق می‌کند.

ترکیب هیجان‌انگیز سنت و مدرنیته

در زندگی مدرن امروز، کفش‌های رسمی جای خود را به انواع اسپرت و راحتی داده‌اند چون برای ساعت‌ها حضور در محل کار و پرسه زدن در خیابان‌های شلوغ انتخاب بهتری هستند. تکنولوژی‌های مدرن این امکان را به کارخانه‌های کفش‌سازی داده‌اند تا کفش‌هایی سبک‌تر و منعطف‌تر از قدیمی‌ها بسازند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

به تازگی یک شرکت در ایالات‌متحده این تکنولوژی‌های مدرن را با شکل و فرم کفش‌های کلاسیک ترکیب کرده است یعنی کفش‌هایی طراحی و روانه بازار کرده که از نظر ظاهری شبیه کفش‌های ۸ ترک کلاسیک هستند اما کمتر از ۲۹۰ گرم وزن دارند و سبک‌ترین کفش جهان محسوب می‌شوند. مواد به کار رفته در تولید کفی و رویه کفش به گونه‌ای است که انعطاف‌پذیری غیرقابل تصوری دارد.

رونمایی از اولین ساعت تروساردی

شرکت طراحی لباس تروساردی در پاییز امسال از اولین ساعت خود رونمایی می‌کند؛ ساعتی که در دو نمونه زنانه و مردانه طراحی شده، ساخت آن در سوئیس، پایتخت‌ ساعت‌سازی جهان انجام می‌شود و در پاییز آینده به بازار می‌آید. شرکت تروساردی در تولید این ساعت از شرکت هموطن خود، «مورلاتو» کمک گرفته است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

مورلاتو یک شرکت ایتالیایی باسابقه وخوشنامی است که به طور تخصصی در طراحی و تولید ساعت و جواهرات فعالیت می‌کند. طراحی و ساخت ساعت برای بسیاری از برندهای پوشاک مانند کاوالی و... برعهده این شرکت بوده و هست. ساعت جدید تروساردی ساعتی اسپرت با بند چرم و قاب استیل
بزرگ است.

پیشنهاد لباس روز: حریرهای تابستانی

اگر برای این روزهای تابستانی سراغ لباسی شیک و به‌روز می‌گردید؛ یک بلوز شومیز از جنس حریر را انتخاب کنید. پارچه‌های حریر در تابستان امسال رواج چشمگیری داشته و در تولید مانتو، تاپ و بلوز به وفور استفاده شده‌اند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

شومیزهای حریر، انتخاب خوبی برای خانم‌هایی هستند که می‌خواهند خوش‌پوشی و خوش‌سلیقگی خود را در تابستان امسال نشان دهند. این بلوزها اغلب با پارچه‌های تور تزئین شده و شکلی متفاوت از شومیزهای رایج پیدا کرده‌اند.

پیشنهاد هدیه برای آقایان

اغلب خانم‌ها معتقدند هدیه خریدن برای آقایان به‌مراتب سخت‌تر از خانم‌هاست. برای شما که چنین مشکلی دارید، پیشنهاد ویژه‌ای داریم؛ دستبندهای چرمی که در طراحی آنها از قطعات طلا هم استفاده شده است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

خوشبختانه این نمونه دست بندها در مدل‌های مختلف در طلافروشی‌ها موجود است و شما می‌توانید باتوجه به بودجه و سلیقه خود اقدام به خرید کنید. قیمت این دستبندها باتوجه به میزان طلای به‌کار رفته در آنها محاسبه می‌شود. برای اینکه هدیه شما بیشتر به روز باشد، به جای دست‌بندهای پهن نمونه‌های باریک با تکه‌هایی مثل لنگر و علامت تهی خریداری کنید.

خاص بودن را تجربه کنید

برای بعضی‌ها داشتن یک تیپ متفاوت با داشتن عینک آفتابی خاص میسر می‌شود. در این شماره برای این افراد پیشنهادی خاص داریم؛ دو نمونه عینک آفتابی جدید که توسط دو طراح شناخته‌شده و مطرح دنیا، «فیلیپ لیم» و «لیندا فارو» طراحی و تولید شده است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

یکی از این عینک‌ها، شیشه گرد مشکی با فریم کائوچویی دودی دارد. در طراحی عینک دیگر از فرم عینک ویفر الهام گرفته شده ولی به جای شیشه‌های رایج از لنز آینه‌ای استفاده شده است.

رها، رها، رها

تی‌شرت‌ها و تاپ‌های تنگ خودتان را کنار بگذارید و از لباس‌های رها و آزاد استقبال کنید. امسال لباس‌های گشاد، رواج زیادی دارند. مدل‌های ساده‌ای که طراحی آنها از ابتدا گشاد و آزاد است و به‌واسطه چین و ... فرم گشاد پیدا نکرده‌اند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

این سبک طراحی در اغلب لباس‌های زنانه از تاپ و تی شرت تا مانتو و پیراهن دیده می‌شود.

همکاری ورتو و بنتلی

کسانی که علاقه شدیدی به دنیای موبایل، آن هم موبایل‌های لوکس و خاص دارند، بی‌شک کارخانه ورتو را می‌شناسند؛ کارخانه‌ای که به طور تخصصی روی تولید موبایل‌های لوکس فعالیت می‌کند و اغلب موبایل‌هایش با طلا و نگین تزئین شده‌اند. این شرکت به تازگی، قراردادی پنج ساله با شرکت خودروسازی بنتلی امضا کرده تا گوشی‌های هوشمند مشترکی بسازند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

اولین محصول مشترک این دو شرکت، در پاییز به بازار می‌آید. تیم طراحی مشترکی از طراحان ورتو- بنتلی تشکیل شده تا کار طراحی موبایل‌های هوشمند را انجام دهند. این تیم قرار است در مدت پنج سال قرارداد، پنج گوشی متفاوت را روانه بازار کند.

جواهرات زمان سنج

شرکت جواهرسازی کارتیه، سال‌هاست که در میان شرکت‌های ساعت‌سازی جا باز کرده و در کنار تولید جواهرات گران‌قیمت، به طراحی و ساخت ساعت مشغول است. در سال ۲۰۱۴، کارتیه شش مدل ساعت را رونمایی و در نمایشگاه سوئیس عرضه کرده که میزان جواهرات به‌کار رفته در آنها از ساعت بودن‌شان جذاب‌تر است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

درواقع دستبندهای جواهرنشانی هستند که زمان را نشان می‌دهند. در دو نمونه از این ساعت‌ها از چند رشته مروارید استفاده شده و صفحه‌ای پر از برلیان‌های غیر قابل شمارش دارند. ساعتی با تکه درشت سنگ زمرد و ... هم در این مجموعه دیده می‌شود و چشم دوستداران جواهر را خیره می‌کند.

دمیدن روح دریا در بدن

از همین امروز می‌توانید بقیه تعطیلات خود را کنار دریا سپری کنید اگر سری به فروشگاه عطرفروشی معتبر در نزدیکی خود بزنید و ادکلن جدید «بلدسرینی» را بخرید. ادکلن جدید این شرکت روح دریا نام دارد و با استشمام آن احساس می‌کنید با قایق روی دریا در حال تفریح و استراحت هستید.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

این ادکلن رایحه‌ای مناسب روزهای تابستانی دارد و در تولید آن از عصاره زنجبیل، کاری، دارچین و ... استفاده شده است. شیشه این عطر مردانه نمونه یک ادکلن کلاسیک است که در ساخت آن از شیشه سنگین و ضخیم در کنار چوب و فلز استفاده شده و یک شیشه مستطیلی کلاسیک است.

کفش‌هایی برای غروب تابستان

شرکت ایتالیایی دلچه اند گابانا، مجموعه کفش زنانه‌ای با نام «کیت» طراحی کرده است. طراحی اصلی این کفش‌ها، کفشی کلاسیک و ساده است اما در رنگ‌های تابستانی مثل آبی، گلبهی، زرد و ... طراحی شده‌اند و آنها را برای مهمانی‌های عصر تابستانی مناسب می‌کند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

گروه دیگری از کفش‌های مجموعه (کیت) دلچه اند گابانا، یک پارچه توری روی‌شان کشیده شده که تبدیل به کفش هایی مناسب برای موقعیت‌های رسمی‌تر و مهمانی‌های شبانه شده‌اند.

آویزی برای ساعت

اغلب خانم‌ها تنوع دوستند. برای آنها دستبند، انگشتر و ... فرصت‌های محدودی برای متفاوت کرده تیپ‌شان و داشتن زیورآلات مختلف است، به همین دلیل و برای پاسخ به این تنوع‌طلبی هیجان‌انگیز، طراحان زیور جدیدی معرفی کرده‌اند؛ زنجیر ظریف و کوچکی که دور بند ساعت بسته می‌شود و نقش آویز را برای ساعت بازی می‌کند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

این گردنبند مینیاتوری اغلب آویز کوچکی دارد که شما باتوجه به سلیقه خود می‌توانید از میان مدل‌های مختلف طلافروشی‌ها یکی را انتخاب کنید. آویز ساعت پیشنهاد خوبی برای هدیه دادن هم هست چون به دلیل میزان طلای کمی که در آن به کاررفته، قیمت مناسبی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج