۷۵۲۶۴
۱۶ نظر
۵۰۳۳
۱۶ نظر
۵۰۳۳
پ

آقایان خوش تیپ این روزها

چه مردان جواني که مهارت خودشان را در اين حوزه محک زدند و عکس‌هاي‌شان را براي ما ارسال کردند و چه خوانندگاني که از اين صفحات به عنوان راهنماي براي آشنايي با تکنيک‌هاي خوش‌پوشي استفاده مي‌کنند. مدل ما در اين شماره حميدکيا داوودي است.

آقایان خوش تیپ این روزها
مجله زندگی ایده آل: صفحه کمدگردي مدل‌ها با استقبال خوبي از سوي خوانندگان مواجه شد؛ چه مردان جواني که مهارت خودشان را در اين حوزه محک زدند و عکس‌هاي‌شان را براي ما ارسال کردند و چه خوانندگاني که از اين صفحات به عنوان راهنماي براي آشنايي با تکنيک‌هاي خوش‌پوشي استفاده مي‌کنند. مدل ما در اين شماره حميدکيا داوودي است. اين مدل با وزن ۷۹ و قد ۱۸۳، از سال ۸۶ در اين حوزه فعاليت مي‌کند. او پيشنهاد‌هاي خوبي براي خوش‌پوشي در روزهاي خنک و روبه سردي پاييز دارد.

۱- در ساير پيشنهادهاي اين صفحه درباره پيراهن مردانه به طور مفصل صحبت کرديم؛ اينکه پيراهن مردانه براي آقايان چقدر به دردبخور و کاربردي است مخصوصا براي ست‌هاي پاييزي چون به دليل يقه‌دار بودن، زير انواع پليور، ژاکت و کت‌هاي پاييزي جلوه خوبي دارد.

آقایان خوش تیپ این روزها

۲- پليورهاي يقه ۷ مردانه، يکي از لباس‌هايي است که وجود آنها در کمد هر آقايي لازم و ضروري است. اگر زياد اهل خريد لباس‌هاي گرم نيستيد و ترجيح مي‌دهيد يک پليور داشته باشيد، يک نمونه تک‌رنگ ساده با بافتي ظريف و ريز بخريد. پليوري که در تمام ماه‌هاي فصل سرد از نخستين روزهاي پاييز تا روزهاي سرد زمستان قابل استفاده باشد. همچنين دقت کنيد به جاي پليورهاي چسبان، نمونه‌هاي آزاد و رها را بخريد چون موارد مصرف بيشتري دارد.

۳- چنين ستي که يک ست نيمه‌رسمي محسوب مي‌شود را براي مناسبت‌هاي رسمي هم مي‌توانيد بپوشيد، کافي است با يک شلوار پارچه‌اي ست کنيد که نامانوس هم نيستند؛ البته امکان پوشيدن اين ست با انواع شلوارهاي مردانه وجود دارد؛ به همين دليل پيشنهاد مي‌کنيم
با توجه به جا و برنامه‌اي که داريد، شلوارتان را انتخاب کنيد.

خوش‌تيپ‌ اسپرت

1- يک پليور پاييزي بهترين انتخاب براي آقاياني است که ترجيح مي‌دهند لباس سبک بپوشند. همراه داشتن ژاکت، کت و ساير تن‌پوش‌هاي پاييزي براي اين افراد سخت و آزاردهنده است. اين گروه همان‌هايي هستند که ترجيح مي‌دهند به جاي پالتو ضخيم و سنگين در روزهاي برفي، يک پالتوي پشمي نازک بپوشند. پليورهاي ريزبافت انتخاب خوبي است؛ البته براي آقايان جوان که اغلب تيپ اسپرت دارند. ترکيب رنگ‌هاي آبي، سرمه‌اي و خاکستري در اين پليور باعث مي‌شود با تمام شلوارهاي اسپرت قابل ست کردن باشد.

آقایان خوش تیپ این روزها

۲- اين پليور بافت است اما در بافت آن به جاي کاموا از نخ استفاده شده و به همين دليل سبک‌تر از پليورهاي کاموابافت است؛ البته چنين بافت ظريفي توسط ماشين‌هاي بافت ميسر است و کار دست نيست.

۳- بهترين انتخاب شلوار براي چنين پليوري يک شلوار جين است كه مدل ساده و طرح اسپرت آن هيچ محدوديتي براي شما ايجاد نمي‌کند. مي‌توانيد از شلوارهاي کتان اسپرت هم استفاده کنيد؛ حتي دست‌تان در انتخاب رنگ شلوار هم باز است.

پيشنهادي براي همه

۱- پيراهن مردانه در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف در کمد همه آقايان پيدا مي‌شود. اصولا پيراهن‌هاي آستين بلند، لباسي براي تمام فصول آقايان هستند. رسيدن فصل سرد به معني استفاده بهتر از پيراهن‌هاي آستين است تازه وقت آن رسيده که با کمد پيراهن‌هاي مردانه خود، چه اسپرت و چه رسمي، ست‌هاي زيبا و آراسته بسازيد.

آقایان خوش تیپ این روزها

۲- اين ژاکت، طراحي کلاسيک و ساده‌اي دارد. از آن مدل ژاکت‌هاي مرسوم با ۲ رديف دگمه که هميشه مورد استفاده آقايان بوده است. خلاقيت اين مدل استفاده از ۲ مدل بافت مختلف است که باعث شده اين ژاکت چشمگيرتر باشد. از طرف ديگر ساده و تک‌رنگ بودن اين ژاکت امکان ست کردن آن با پيراهن‌هاي مختلف ساده و طرح‌دار را فراهم مي‌کند. اين ژاکت همچنين محدوديت سني هم ندارد و همه آقايان با هر سن و فرم بدني مي‌توانند از اين مدل ژاکت استفاده کنند.

۳- نخ به کار رفته در بافت اين ژاکت، يک نخ صاف و يکدست نيست بلکه دانه‌هاي ريزي در نخ اصلي وجود دارد که در بافت به شکل مدل و ويژگي خاص اين ژاکت خودش را نشان مي‌دهد. البته روزها پارچه‌هاي بافت‌دار در فروشگاه‌ها موجود است. پارچه‌هايي که زحمت بافت را کم کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیطون

      این یارو دعوا داره؟@!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکرکنم چکش پاس نشده

    • هاكوپ خوشتيپوند

      اولين اقاي خوشتيپ شبيه معتادها هست دومئ هم انگار زنش مهريه گذاشته اجرا...

      پاسخ ها

      • یه پسر خوب

        سومی هم فهمیده که پول دیه کمتر از مهریه است . . . .

    • گیتی

      مد چقدر بده اه ه ه ه ه

    • بدون نام

      قشنگی مرد به مردونگیشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مادر عروسي شما؟؟
        خب اينا چه ربطي به مردونگي داشت. اينا چه عدم تناسبي با مردونگي داشت؟

      • بدون نام

        مردای ایران اکثرا یا کارمندن یا به واسطه شغلی که دارن نمیتونن اینجوری تیپ بزنن.به خاطر همین از پیش واضح بود که با مردای ایرانی مقایسه میشن منم گفتم که زیبایی مرد به مردونگی و اخلاقشه نه تیپ و مانکن بودنش.
        در ضمن خیلی بهتر از اینم میشد بپرسی که حرفم چه ربطی به موضوع داشت.

    • بدون نام

      بعد حقوق این که یه لباس بپوشیم و به افق های دور دست بنگریم چقدره؟ من اگه حقوقش خوب باشه امادگی دارم نون امثال کریس رونالدو و جاستین بیبر رو تو این حرفه آجر کنم :)
      یه سوال دیگه تو عکس سوم دست اون اقا کجا ناپدید شده؟

    • رضا

      همه این مدلها مربوط به دهه 60 خودمان هست جدید نیست این ژاکت و پلیور را از کدام کمد در پیتی گذاشتید

      پاسخ ها

      • آیلین

        باهات موافقم .

    • بدون نام

      اولي قد و استيل خوبي داره.خوش پوشم هست. اما چهره استخوني و لاغري داره
      پشنهادهاي جالبي بود.مرسي

    • کیارش

      لطفا درمورد افراد چاق بسته هم میشه مد پیشنهاد بدید؟؟چرا همه مدلها لاغرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ugdvqh

      عاقا همه این سه عکس یه نفره چرا متوجه نمیشید :| ......
      (((((مدل ما در اين شماره حميدکيا داوودي است. اين مدل با وزن 79 و قد 183، از سال 86 در اين حوزه فعاليت مي‌کند.......))))

    • مجتبی

      خدایی آبروی هر چی مدله برده...

    • احمدرضا

      هرکی هست خعیییلی زشته
      ب خوذم امیدوارتر شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج