۱۳۴۲۹۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازداشت ۲ سرشبکه گاما با ۹۵ هزار دلار درآمد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری دو سرشبکه شرکت هرمی گاما خبر داد و اظهارداشت: در بررسي ها مشخص شد این دو شرکت، ۱۰ هزار و ۷۳۳ نفر زيرمجموعه دارند.

خبرگزاری مهر: سردار عبد الرضا آقاخاني گفت: در ادامه طرحهاي مقابله اي با مجرمان و تبهكاران اقتصادي و در پي شكايت يكي از شهروندان به پليس آگاهي استان مبني براينكه فردي با اغفال و فريب وي براي عضويت در شركت هرمي گاما مبلغ 4 ميليارد ريال از وي دريافت كرده و متواري شده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اداره مبارزه با جرايم جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به انهدام كامل فعاليت شركت هرمي گاما در طي سالهاي گذشته تحقيقات وسيعي در اين زمينه انجام و مشخص شد كه شخص مذبور از سرشاخه ها و سرشبكه هاي اصلي شركت هرمي گاما بوده و داراي دو جايگاه و 411 نفر زيرمجموعه در اين شركت است و ماهيانه 22 هزار و 954 دلار كسب درآمد دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: با كامل شدن تحقيقات كارآگاهان، بلافاصله فرد مذبور با هماهنگي مقام قضايي در عملياتي ويژه و با اقدامات سريع و به هنگام ماموران دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شد.

وی در ادامه از دستگيري دو نفر ديگر از سرشاخه ها و سرشبكه هاي اصلي شركت هرمي گاما در عمليات منسجم و هماهنگ كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان طي روزهاي گذشته خبر داد و گفت: اين دو نيز با شكايت يكي از شهروندان مبني بر دريافت وجهي بالغ بر يك ميليارد ريال بابت عضويت وي در شركت هرمي گاما و متواري شدن آنها شناسايي و دستگير شدند.

سردار آقاخاني تصريح كرد: در بررسي هاي جامعي كه انجام شد مشخص شد اين دو نفر نيز از سرشاخه ها و سرشبكه هاي اصلي شركت مذكور بوده و هر كدام داراي يك جايگاه در آن شركت هستند و 10 هزار و 733 نفر زيرمجموعه دارند و درآمد ماهيانه آنها 95 هزار و 872 دلار است.

رئيس پليس استان اصفهان با بيان اينكه فعاليت اين گونه افراد باعث نا امني در سيستم اقتصادي كشور، خروج سرمايه هاي مردم به خارج و ايجاد ركود در سرمايه گذاري هاي داخلي مي شود، گفت: براساس قانون هرگونه عضويت و فعاليت افراد در شركت هاي هرمي جرم محسوب شده و با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با هشدار به شهروندان در خصوص عضويت در شركتهاي هرمي بيان داشت: متاسفانه برخي از شهروندان نا آگاه پس از عضويت هنگامي كه با عدم سود دهي شركت مواجه شده و سرمايه هاي خود را بر باد رفته مي بينند به پليس مراجعه كرده و خواستار احقاق حق خود مي شوند در حالي كه پليس بارها در خصوص عدم عضويت در اين گونه شركت ها هشدار داده و آنها را از اين كار برحذر داشته است.

سردار آقاخاني در پايان خاطر نشان كرد: از شهروندان انتظار داريم چنانچه اطلاعي از فعاليت اعضا و سرشاخه هاي شركتهاي هرمي دارند موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به اطلاع پليس برسانند تا با برخورد سريع و به موقع ماموران از كلاهبرداري هاي ديگر آنان جلوگيري شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج