۱۳۶۲۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اظهارنظر معاون روحانی درباره کافی‌ لیدی‌ ها

معاون رئیس جمهور در امور زنان با انتقاد از ممنوعیت اشتغال زنان در کافی شاپ‌ها گفت: اشتغال برای برخی از زنان در این اماکن ضروری است و خرج زندگی خود را از این راه به دست می آورند آیا باید به دنبال این ممنوعیت آنها دزدی کنند؟

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور در امور زنان با انتقاد از ممنوعیت اشتغال زنان در کافی شاپ‌ها گفت: اشتغال برای برخی از زنان در این اماکن ضروری است و خرج زندگی خود را از این راه به دست می آورند آیا باید به دنبال این ممنوعیت آنها دزدی کنند؟

شهیندخت مولاوردی گفت: به گفته رئیس اداره اماکن ناجا اشتغال زنان در فضای عمومی سفره خانه‌ها ممنوع است اما در آشپزخانه‌ها ایرادی ندارد اما باید دید که این موضوع از روی برداشت و اظهار نظر شخصی و سلیقه‌ای است یا خیر؟ و طبق کدام مصوبه و قانون اشتغال زنان در کافی شاپ‌ها ممنوع است؟

او با بیان اینکه هم اکنون بخش زیادی از آمار بیکاری در جامعه به زنان اختصاص دارد گفت: با توجه به وضعیت بیکاری زنان در جامعه این اماکن به عنوان محلی برای کسب درآمد و گذران زندگی محسوب می‌شود که می‌تواند اشتغالزایی برای زنان را به دنبال داشته باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید به این نکته توجه شود که آیا زنانی که هم اکنون در کافی شاپ‌ها مشغول به کار هستند به دنبال این ممنوعیت باید تکدی گری و یا دزدی کنند؟

مولاوردی با انتقاد از نگاه یکجانبه به این موضوعات گفت: باید در صورت گذاشتن این ممنوعیت‌ها راهکارهای جایگزین ارائه شود و درصورتیکه راهکار دیگری ارائه نشود ممکن است زنان با آسیب‌های اجتماعی زیادی مواجه شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج