اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۶۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معافیت‌های باطل شده و خالکوبی در نود

بحث معافیت باطل شده ۱۰ بازیکن فوتبال و فعالیت کمیته اخلاق از جمله مهمترین بخش‌های برنامه تلویزیونی نود بود.

خبرگزاری تسنیم: برنامه تلویزیونی نود دوشنبه شب در حالی به روی آنتن رفت که در ابتدای این برنامه نام ۱۰ بازیکن فوتبال که کارت معافیت آنها ابطال شده و سرباز محسوب شدند بدین شرح اعلام شد: آرمان شهداد نژاد، علیرضا ابراهیمی، سینا عشوری، حامد زمانی، رضا طاهری، علی پورخسروانی، فرهاد سالاری پور، محمد حسین مهرآزما، مهدی محمد زاده و مهربان عیسی پوران.

در ادامه رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت و گو تلفنی با این برنامه اظهار داشت: از مجموع ۹۵ اسم معرفی شده تاکنون کارت پایان خدمت ۲۱ بازیکن تایید و کارت ۱۳ بازیکن ابطال شده است.

سردار حمید صدرالسادات در مورد اینکه چرا نام برخی بازیکنان صاحب نام فوتبال با وجود داشتن معافیت‌هایی چون کم بینایی یا اعصاب و روان در میان بازیکنانی که کارتشان ابطال شده نیست، تاکید کرد: تشخیص این موارد با کمیته پزشکی سازمان وظیفه عمومی است، ضمن آنکه امکان نادرست بودن فهرستی که در اختیار رسانه ها قرار گرفته با مدارک موجود در سازمان وظیفه عمومی وجود دارد.

در این برنامه همچنین علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از ارسال ایمیل قرارداد کی‌روش در روز سه شنبه خبر داد و احتمال مذاکره با زلاتکو کرانچار را رد کرد.

استعفای صمد مرفاوی از تیم صبای قم هم مورد بررسی قرار گرفت و طبق اعلام مرفاوی و جهان بینی مدیرعامل باشگاه صبا نشست امروز (سه شنبه) مرفاوی با مسئولان باشگاه صبا وضعیت ادامه کار این مربی را تعیین خواهد کرد.

در بخش پایانی این برنامه، براتی کارشناس حقوقی فوتبال با استناد به آئین نامه فیفا بحث تصمیم گیری کمیته اخلاق در مورد مسائلی چون خالکوبی را زیر سوال برد اما محمدزاده رئیس کمیته اخلاق با دفاع از تصمیم این کمیته در الزام بازیکنان ایرانی و خارجی، آن را منطبق با آئین نامه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دانست.

با این حال براتی با استدلال اینکه این آئین نامه به تصویب مجمع فدراسیون نرسیده آن را قابل اجرا ندانست و در نهایت با راضی نشدن دو طرف این بحث به برنامه بعدی موکول شد.

در پایان این برنامه هم امید ابراهیمی از استقلال با کسب ۵۰ درصد آرا نظرسنجی بینندگان بعنوان بازیکن برتر ماه انتخاب شد و ادینیو با ۳۳ و شریفی با ۷ درصد در رده دوم و سوم قرار گرفتند. سروش رفیعی و اکبر صادقی که میهمان ویژه برنامه نود بود هم چهارم و پنجم شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج