۱۳۷۳۸۶
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

۲۸ هزار لايک برای ناخن لاک زده بازیگر خانم!

پس از كليد خوردن ماجراي انتشار تصاوير اينستاگرامي، اتفاق جديدي كه رخ داد انتشار مؤلفه‌هاي زندگي غربي در ميان تصاوير هنرمندان بود.

روزنامه جوان: حدود يك سال پيش بود كه شبكه اجتماعي تازه تأسيسي به نام اينستاگرام پاي به عرصه ارتباطات دنيا گذاشت؛ قابليت اصلي اين شبكه جديد كه پس از همانندهايي مانند واتس اپ، وايبر و ويچت به وجود آمده بود، انتشار تصاوير شخصي تمامي اعضاي شبكه بود.

در همان روزهاي ابتدايي آغاز حيات اين شبكه، برخي از بازيگران خانم به عنوان بدعت‌گذاران انتشار تصاوير خصوصي از روزمرگي‌هاي زندگي‌شان، قدم به اين اپليكيشن‌هاي جديد گذاشتند و هنوز مدت زمان زيادي از ورود اين افراد نگذشته بود كه ساير همكارانشان هم پس از ديدن اقبال مردم به تماشاي تصاوير خصوصي، پاي به اين شبكه‌ها گذاشتند.

حضور روزافزون هنرمندان از بازيگران گرفته تا خواننده‌ها به اينستاگرام بود كه موج نويي از رقابت ميان هنرمنداني كه با واسطه حضور در فيلم‌ها و كنسرت‌هايشان در ميان مردم به محبوبيت رسيده بودند، به وجود آورد و از آن روزها به بعد، يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي بسياري از هنرمندان اين شد كه عكس جديدشان را با چه موضوع و رويكردي تهيه كنند و در اين شبكه مقابل ديدگان مخاطبانشان به نمايش دربياورند تا بتوانند گوي سبقت لايكي را از ساير همكارانشان بربايند.

تصاويري با پوشش‌هاي نابهنجار

يكي از مؤلفه‌اي اصلي تصاويري كه خانم‌هاي بازيگر در اين شبكه‌ها به نمايش مي‌گذارند، پوشش و حجاب نامناسب آنها در اين تصاوير است. به عنوان مثال بازيگرهايي كه در سريال‌ها و فيلم‌هاي تلويزيوني با حجاب كامل و گاه چادر در مقابل ديدگان مردم قرار مي‌گرفتند، به ناگاه در تصاوير منتشر شده اينستاگرامي از چنان پوشش و آرايشي استفاده مي‌كردند كه گاه بيننده اگر به نام بازيگر نگاهي نمي‌كرد، نمي‌توانست متوجه شود اين خانم بزك و دوزك كرده كدام يك از هنرمندان سينما و تلويزيوني است كه با سريال‌ها و فيلم‌هايش، مخاطبان را پاي تماشا نشانده. بگذريم از هنرمنداني كه گاه كلاً قيد منعيات را مي‌زنند و با انتشار تصاوير بدون حجاب خود در اين شبكه‌هاي اجتماعي موجي از تعجب را در افكار عمومي مردم ايجاد مي‌كنند.

گذاشتن تصوير ناخن پا در اينستاگرام

پس از كليد خوردن ماجراي انتشار تصاوير اينستاگرامي، اتفاق جديدي كه رخ داد انتشار مؤلفه‌هاي زندگي غربي در ميان تصاوير هنرمندان بود. ماجراي انتشار تصاوير سگ آقاي خواننده در صفحه شخصي‌اش در اينستاگرام كه با كمال تعجب با 7 هزار لايك همراه بود از يك سو و عكس ناخن لاك‌زده پاي خانم بازيگر با 28 هزار لايك و تصوير بازيگر مردي كه خيلي هم به شهرت خود در ميان مخاطبان مي‌نازد با لباس شنا در سواحل دريا در شبكه اجتماعي، اتفاقاتي بود كه تعجب بسياري از طرفداران همين هنرمندان را هم در پي داشت.

اينكه با توجه به مسئله نجس بودن سگ در فرهنگ اسلامي، آقاي خواننده با انتشار تصوير سگش در شبكه اجتماعي قصد ركوردزني لايكي دارد و خانم بازيگر پس از انتشار صدها عكس در زواياي مختلف از خود، اين بار تصوير پاي لاك‌زده‌اش را روي شبكه اجتماعي مي‌گذرد و از اينها گذشته بازيگر مرد ديگري كه تصوير نامناسبش با پوشش شنا را در كنار دريا به نمايش مي‌گذارد، نشان از اين دارد كه سبك زندگي ايراني و باورهاي ديني و اسلامي، انگار آخرين مسئله مورد توجه برخي از بازيگراني است كه تنها به تعداد لايك‌هاي پاي عكس‌هايشان فكر مي‌كنند.

الگو‌هاي اينستاگرامي!

اينكه زندگي خصوصي هنرمندان مشهور براي مردم جالب توجه است و با به وجود آمدن شبكه اجتماعي اينستاگرام بسياري از مردم توانستند بدون واسطه وارد حريم‌هاي خصوصي هنرمندان محبوبشان شوند شايد در آغاز ماجراي انتشار تصاوير خصوصي را به نوعي توجيه مي‌كرد اما اينكه برخي از هنرمندان ديگر پرده موازين شرعي و عرفي را در انتشار تصويرشان كنار زده‌اند و بدون هيچ دغدغه‌اي به انتشار اين تصاوير گاه نامناسب مي‌پردازند، اتفاقي است كه نگراني‌هاي بسياري را به دنبال داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تازه کجاهاشو دیدین !!تو چه پارتی هایی که شرکت نمیکنن!!!ولی خوب هر کی هر جور دوست داره باشه ولی انسان باشه و به انسانیت احترام بزاره اگه معنی انسانیتو بدونه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج