جاباما
۱۴۱۸۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: دیگر دینی به فوتبال مشهد ندارم

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: به دنبال فرصتی بودم تا دینم را به فوتبال مشهد ادا کنم که امسال این اتفاق افتاد تا دیگر دینی به فوتبال شهرم نداشته باشم.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص سه باخت متوالی تیم فوتبال پدیده در لیگ برتر، گفت: به هر حال این از شرایط فوتبال است و اتفاق خاصی رخ نداده و می‌توانم بگویم که هنوز هم جزو تیم‌های خوب لیگ هستیم اما به هر حال هواداران به ما حساس هستند چرا که خودمان توقعات را بالا بردیم و این موضوع کار را سخت کرده است اما باید پذیرفت که پدیده یک سال و نیم از تأسیسش می‌گذرد و مطمئن باشید باز هم به جایگاه خوبی برمی‌گردد.

وی ادامه داد: به هر حال فشار روی بازیکنان جوان هست اما هواداران ما دیده‌اند که بازیکنان پدیده توانایی‌های زیادی دارند و همین موضوع باعث شده تا توقعات بالا برود و به نظرم بازیکنان باید تمرکز بیشتری داشته باشند تا همدلی تیمی که کم شده باز هم بیشتر شود. من پیش از این هم گفته بودم روزی که فکر کنیم همه چیز تمام شده و غرور ما را بگیرد سرآغاز شکست‌هاست. فکر می‌کنم غرور ما را گرفت که سه بازی متوالی را باختیم اما چه خوب که این اتفاق اینجا افتاده و اگر در اواخر لیگ این اتفاق می‌افتاد شاید جبران سخت‌تر بود.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان درباره دیدار این هفته تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، خاطرنشان کرد: شرایط این تیم شرایط نرمالی نیست و همین موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند چرا که در لیگ امسال همه تیم‌ها از هم امتیاز می‌گیرند و هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست اما بازی با گسترش فولاد برای ما یک بازی ۶ امتیازی است. هر چند که حریف هم با همه قوا به مصاف ما می‌آید اما باید با تمرینات خوبی که انجام می‌دهیم و با تکیه به تدبیر مربیان نتیجه بگیریم.

عنایتی درباره اظهارات مرزبان سرمربی تیم پدیده که پس از دیدار این تیم مقابل پیکان از عدم وجود یک تمام‌کننده صحبت کرده و این در حالی است که خیلی از تیم‌های لیگ برتری بازیکنی مثل عنایتی می‌خواهند، گفت: خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم چرا که وقتی سرمربی حرف می‌زند حتما تفکری پشت آن است اما منظور مرزبان را خودش باید توضیح دهد. من به فوتبال مشهد دین داشتم و می‌خواستم این فرصت مهیا شود تا دینم را به فوتبال شهرم ادا کنم که امسال این کار را کردم اما خودتان هم می‌دانید که چند کاره بودن من در تیم توان زیادی از من می‌گیرد. امسال امیدوارم با پدیده بار را به مقصد برسانم تا دیگر دینی به فوتبال مشهد نداشته باشم و الان هم تمرکزم بر روی پدیده است تا ببینیم سال آینده چه پیش می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج