جاباما
۱۴۵۲۹۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

هتل های لوکس و گران و جذاب (۲)

شاید هتل هایی با معماری های فوق العاده و طراحی های عالی، خدمات بی‌شمار و چشم اندازهای نفس گیر چیزی نباشند که همه مردم از عهده مخارج آنها بر بیایند. اما هستند پولدارهایی که یکی از تفریحاتشان بازدید و اقامت در بهترین هتل ها دنیاست

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

برترین ها: شاید هتل هایی با معماری های فوق العاده و طراحی های عالی، خدمات بی‌شمار و چشم اندازهای نفس گیر چیزی نباشند که همه مردم از عهده مخارج آنها بر بیایند. اما هستند پولدارهایی که یکی از تفریحاتشان بازدید و اقامت در بهترین هتل ها دنیاست؛ یا ستاره های مشهوری که روی فرش قرمز راه می روند به راحتی بهترین هتل ها را انتخاب و چند روزی در آنجا استراحت می کنند.

در کشورهای مختلف دنیا هتل های بسیار جالبی ساخته شده اند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. برخی زیر دریا و در میان زندگی ماهی ها قرار دارند و نام پوسیدون - خدای دریاهای اساطیر یونانی - به خود گرفته اند و برخی دیگر همچون تز پایان نامه دانشجوهای هنر است که خلاقیت های خود را در تک‌تک اتاق های هتل پیاده کرده اند.

از میان انبوه هتل های زیبا، گران، لوکس عجیب و دوست داشتنی، ما ۳۰ نمونه از برترین ها را انتخاب کرده و در ۳ مطلب جداگانه برایتان معرفی کرده ایم.

مطلب مرتبط:

هتل های لوکس و گران و جذاب (1)


۱. Little Nell - آسپن، کلورادو

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

پیست اسکی Little Nell در کوه های آسپن قرار دارد و یکی از جذاب ترین مکان ها برای گردشگران دوست‌دار برف های خشک و پودر مانند است. این پیست به دلایل مختلفی، مورد توجه ستاره های فیلم و موسیقی قرار دارد. از جمله باید گفت ستاره های مشهور می توانند بدون حضور و آزار و اذیت پاپاراتزی ها با دیگر اسکی بازها لحظه های شادی داشته باشند. همچنین، خانه های کرایه ای Little Nell حریم خصوصی و چشم انداز فوق العاده عالی به کوه های اطراف دارد.

سوئیت های حدود ۸۰۰ مترمربعی این منطقه، شومینه های هیزمی گرم، جکوزی اختصاصی و چشم اندازهای عالی دارند. اتاق های این هتل امکانات بسیار مجلل و شاید اسراف آمیز همچون کفپوش های گرمایشی و کافه ای با تمام امکانات دارد.

۲. لوبریستول - پاریس، فرانسه

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

این هتل پاریسی که فقط دو ساختمان با شانزه‌لیزه فاصله دارد، از سال ۱۹۲۵ میلادی یکی از مکان های جذاب برای ستاره ها، هنرپیشه ها، مدل ها و سیاست مدارها است. جوزفین بیکر هنرپیشه، کوکوشانل طراح و هنرمند مشهور، پابلو پیکاسو از مهمان های این هتل در طول تاریخ بوده اند. طراحی و معماری هتل لوبریستول متعلق به قرن ۱۸ میلادی است و به همین دلیل است که وودی آلن این هتل را به عنوان لوکیشن اصلی فیلم سال ۲۰۱۱ خود به نام «نیمه شب در پاریس» انتخاب کرده بود.

این هتل مجلل امکانات باشکوهی نیز دارد. از جمله باید به باشگاه خصوصی و تراس هایی با چشم اندازهای عالی اشاره کرد. البته لازم نیست در اتاق های کاخ مانند این هتل اقامت کنید تا احساس یک ستاره مشهور جهانی را داشته باشید. اتاق های استاندارد آن با مبلمان لویی پانزدهم و لویی شانزدهم و حمام هایی با مرمرهای مجلل همان حس را به مهمانان القا می کند. علاوه بر این اتاق های شاهانه، اسپا و رستوران هتل نیز فوق العاده هستند.

۳. رانچو والنسیا - رانچو سانتا فه - کالیفرنیا

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

هتل رانچو والنسیا همیشه پذیرای ثروتمندان جوانی است که انتظار ندارید این همه پولدار باشند. در میان جاذبه های این هتل باید به رستوران جدید با غذاهای ویژه و مکان هایی همچون اسپا و زمین بازی تنیس اشاره کرد. حتی کوچک ترین اتاق ها نیز سوئیت های چند سطحی هستند که اتاق نشیمن و خواب جداگانه دارند، پاسیوی آنها با درختان نخل و گل های کاغذی پوشیده شده است. حمام های این اتاق ها به اندازه استخرهای خانگی بزرگ است. منوی غذای هتل توسط سرآشپزهای مشهور کالیفرنیا تهیه شده و شامل سوپ هویج برشته، اختاپوس وحشی خنک یا تره فرنگی پخته شده است.

قیمت اتاق های دونفره برای هر شب از ۶۷۵ دلار به بالا است.

۴. هتل و اقامتگاه بولگاری - لندن - انگلستان

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

با یک خوشامدگویی بسیار گرم وارد لابی هتل می شوید و در آنجا می توانید طعم دلچسب چای انگلیسی را با همه وجود بچشید. در دوم، کافه هتل است که سرتاسر ان با بوی عطر بولگاری خوشبو شده است. مبلمان اتاق های هتل از جنس ابریشم نقره ای هستند و با کریستال های زیبای بولگاری تزیین شده اند. حمام و دستشویی مرمرین اتاق ها نیز از دیگر زیبایی های آنها است.

قیمت اتاق های دونفره برای هر شب از ۷۵۰ دلار به بالا است.

۵. Les Cols Pavellones - اولوت - اسپانیا

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

همه قسمت های این هتل از در گرفته تا دیوار، سقف و حتی کف از شیشه سبز و استیل مشکی تهیه و ساخته شده اند. این ساختمان سورئال طرحی از آینده دارد و کمی عجیب و شاید ترسناک به نظر برسد. اما نگران نباشید همه شیشه ها بسیار مستحکم هستند. این هتل نمایی از طببعت سبز را به بیننده القا می کند. شیشه های سبز کف باعث می شوند تا مسافران زمین را زیر پای خود ببینند.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب در این هتل از ۱۵۵ دلار آمریکا شروع می شود.

۶. هتل رفیوجیا - Chiloé - شیلی

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

مسافران پولدار برای کشف هیجان و شادمانی به هتل رفیوجیا در شیلی می روند و راهنماها هم هرگز آنها را ناامید نمی کنند. این هتل در منطقه ای دور از شهر قرار دارد و مهمان ها می توانند از سوارکاری، پیاده روی در جنگل های کهنسال و سواری روی آب های کانال های آب با قایق های چوبی، تماشای دلفین های دست آموز و توقف کوتاه در روستاهای دور افتاده جزیره نهایت لذت را ببرند. غذاهای این هتل عالی هستند و از مواد ارگانیک که در مزرعه روستاهای اطراف کشت می شوند، تهیه می شوند.

قیمت اتاق های دونفره برای هر شب از ۱۰۶۰ دلار به بالا است.

۷. کمپ دوما تایو - حیات وحش لینیانتی - بوتسوانا

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

باید با هواپیمای کوچکی به این هتل بروید. در طول مسیر می توانید اسب های آبی را در حال چرا ببینید. سفر به این کمپ سافاری برای افرادی که قلب ضعیفی دارند چندان مناسب نیست. با عبور از دل طبیعت به این کمپ می رسید که امکانات خوب و غذاهای خوشمزه ای همچون کیش انجیر و بلوچیز (خوراك‌ پنير و گوشت‌ و اسفناج‌ كه‌ در لايه‌اى از خمير ماكارونى‌ پيچيده‌ و طبخ‌ شده‌ است‌) و تارتلت بادام دارد.
قیمت اتاق های دونفره برای هر شب از 936 دلار به بالا است.

8. هتل La Purificadora - Puebla - مکزیک

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

هتل‌دار بزرگ مکزیکی به نام «کارلوس کوتری‌یر»، مرکز تصفیه آب برجا مانده از قرن ۱۹ میلادی که در مرکز شهر قرار داشت را به فضایی مینیمال و مدرن برای استراحت مسافران تبدیل کرد. مبلمان ارغوانی در کنار استخر آکواریوم مانند این هتل را به مکانی عجیب و البته عالی برای اقامت موقت تبدیل کرده اند.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب در این هتل از ۱۵۵ دلار آمریکا شروع می شود.

۹. هتل Le K۲ - کورچوِل - فرانسه

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

این هتل چوبی زیبا در کنار پیست اسکی از خیلی نظرها چشمگیر است: از جمله باید به فروشگاه وسایل اسکی، دسترسی داخلی و بیرونی به پیست اسکی و بالابر خصوصی اشاره کرد. دو رستوران این هتل بسیار استثنایی و عالی هستند و تحت مدیریت مستقیم سرآشپز مشهور نکولاس سیل، میشلین قرار دارد. بعدازظهرها موسیقی زنده در آنها پخش می شود.

۱۰. هتل والدروف آستوریا - پارک سیتی - یوتا

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

این هتل مجلل و دنج که در یوتا نیویورک قرار دارد محلی برای جذب هنرمندان است. از جمله باید هیلاری سوانک اشاره کرد که از آکادمی نیز جایزه گرفت. این هتل مدرسه خصوصی اسکی و اسکیت روی یخ دارد. مسافران می توانند پس از اسکی کردن در مساحت ۴ هزار هکتاری، ماهیچه های خود را در اسپای ۴۹ هزار مترمربعی ماساژ دهند و لذت ببرند.

برای آن دسته از افرادی که می خواهند حسابی از همه امکانات هتل نهایت استفاده را ببرند، هتل اتاق هایی با آشپزخانه مجهز، شومینه گازی و بالکن هایی با چشم انداز فوق العاده عالی در اختیارشان قرار می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج