adexo3
۱۴۵۳۷۰
۱ نظر
۵۰۲۲
۱ نظر
۵۰۲۲
پ

قطارهای جذاب و بدون راننده در لندن +عکس

آیا دوست دارید ببینید متروی ده سال دیگر چگونه خواهد بود؟ به لطف اداره راه‌وترابری لندن و استودیو طراحی PriestmanGood، هم‌اکنون می‌توانیم متروی ده سال دیگر را ببینیم. طراحی‌های منتشر شده نشان می‌دهند که قطارهای سریع‌السیر مترو در سال ۲۰۲۲، بدون راننده خواهند بود...

فوت و فن: آیا دوست دارید ببینید متروی ده سال دیگر چگونه خواهد بود؟ به لطف اداره راه‌وترابری لندن و استودیو طراحی PriestmanGood، هم‌اکنون می‌توانیم متروی ده سال دیگر را ببینیم. طراحی‌های منتشر شده نشان می‌دهند که قطارهای سریع‌السیر مترو در سال ۲۰۲۲، بدون راننده خواهند بود...

قطارهای جذاب و بدون راننده در لندن +عکس

نام این طراحی «متروی جدید برای لندن» است که از طرح قطارهای چند واگنی قدیمی صرف‌نظر کرده و یک قطار یکپارچه را به جایش ترجیح می‌دهد. قطاری که برای اولین بار از کولر و وای‌فای برخوردار است.

ورودی‌های این قطارها، درهایی دوتایی هستند که در کل قطار وجود دارند. این درها، عریض‌تر بوده و این امکان را به مردم می‌دهند که سریع‌تر سوار یا پیاده شوند و تراکم مردم به ویژه در ایستگاه‌های شلوغ را کاهش می‌دهند. همچنین اداره راه‌و‌ترابری لندن تابلوهای تبلیغاتی کاغذی را کنار گذاشته و به جای آن‌ها از یک سری صفحات دیجیتالی استفاده خواهد کرد که به صورت خودکار و سریعاً با وضعیت مترو و جدول زمانی حرکت قطارها به روزرسانی می‌شود. این اداره به شرکت‌های تبلیغاتی همچون آمازون اجازه خواهد داد تا جدیدترین خدمات این اداره را با استفاده از تبلیغات ویدئویی تبلیغ کنند. در داخل این قطارها از چراغ‌های LED نیز استفاده خواهد شد که از یک سیستم چراغ راهنمایی درخشان بهره برده و به هنگام باز و بسته شدن درهای قطار به مسافران هشدار می‌دهد.

قطارهای جذاب و بدون راننده در لندن +عکس

اداره راه‌و‌ترابری لندن قصد دارد طی دهه آینده ۲۵۰ دستگاه قطار جدید را در خطوط پیکادیلی، باکرلو، مرکزی و خط واترلو و سیتی به کار گیرد و ظرفیت این چهار خط مترو را حداقل ۲۵ درصد یا به عبارتی ۱۲۰۰۰ مسافر در ساعت افزایش دهد. این قطارها قرار است به مدت ۳۰ سال و ۲۴ ساعت شبانه‌روز کار کنند تا زمانی که اداره راه‌و‌ترابری لندن تصمیم بگیرد در تمام خطوط متروی شهر از قطارهای بدون راننده استفاده کند. پیش‌بینی می‌شود اولین قطارهای طراحی شده توسط استودیوی PriestmanGood در سال ۲۰۲۲ در خط پیکادیلی به کار گرفته شود و تا اواسط دهه ۲۰۲۰ هر چهار خط از این قطارها بهره ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      من از روزی می ترسم که تکنولوژی از تعامل انسانی پیشی بگیرد، چنین روزی جهان نسلی از احمق‌ها خواهد داشت. آلبرت اینشتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج