۱۴۸۱۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مومیایی‌های مصر در گمرک میامی +عکس

با توجه به ممنوعیت واردات عاج، مقامات به صورت گسترده ظروف و جواهرات از جنس عاج را که با مومیایی‌ها سفر کردند را مورد بررسی قرار دادند.

فوت و فن: با توجه به ممنوعیت واردات عاج، مقامات به صورت گسترده ظروف و جواهرات از جنس عاج را که با مومیایی‌ها سفر کردند را مورد بررسی قرار دادند.

مومیایی‌های مصر در گمرک میامی +عکس

سه مومیایی مصری، به مدت پنج روز در اوایل این ماه، توسط گمرک میامی نگهداری شدند. این مومیایی‌ها در حال حاضر آزاد شده و در یک نمایشگاه جدید در فلوریدا به نمایش گذاشته شده‌اند. در اوایل سال جاری، مقررات مربوط به واردات عاج به امریکا، سخت‌تر شد؛ به این معنی که ماموران گمرک مجبور به بررسی‌های گسترده بر روی اشیا و ظروف باستانی از عاج و جواهرات شدند. این اشیا به همراه مومیایی‌ها و ۲۵۰ آثار باستانی دیگر برای نمایشگاه آورده شده‌اند. در طول زمانی که این موضوع حل و فصل می‌شد، کل محموله در گمرک باقی مانده بود.

قبل از توقیف، به منظور تعیین علت مرگ یکی از این مومیایی‌ها (بدن یک دختر جوان، سه یا چهار ساله که بین سال‌های ۱۰۰ قبل از میلاد و ۱۰۰ بعد از میلاد درگذشته بود) قرار بود در یک مرکز پزشکی در غرب پالم بیچ سی‌تی‌اسکن انجام شود. این جلسه به هفته گذشته موکول شد و در نهایت پزشکان اعلام کردند که او احتمالا از آپاندیسیت درگذشته است.

مومیایی‌های مصر در گمرک میامی +عکس

اعتقاد بر این است که یکی دیگر از این مومیایی‌ها، پسر پادشاه رامسس دوم، یکی از فراعنه مصر باشد. "کیت آریزا" (Kate Arrizza) افسر ارشد عامل از مرکز علوم فلوریدای جنوبی و آکواریوم، گفت که در طول زمان نگهداری مومیایی‌ها در گمرک، نگرانی مبنی بر این‌که آن‌ها در شرایط محیطی مناسب و درجه حرارت کنترل شده نباشند وجود داشت. با این حال مومیایی‌ها بدون آسیب گزارش شده‌اند.

مومیایی‌ها در این نمایشگاه با عنوان "زندگی پس از مرگ: آرامگاه و گنجینه‌های مصر باستان" در مرکز علوم فلوریدای جنوبی تا ۱۸ آپریل برگزار می‌باشد. این نمایشگاه اخیرا، سه ماه در تایوان برگزار شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج