۱۵۰۵۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

میتسوبیشی اوتلندر

در این مقاله می خواهیم به چهارمین نماینده میتسوبیشی در ایران بپردازیم، شاسی بلند خوش فرمی که می خواهد به یکی از داغ ترین رده های قیمتی بازار وارد شود و به عنوان دومین ژاپنی خودنمایی کند.

خودرو بانک: پس از سال ها غیبت میتسوبیشی با آرین موتور به ایران بازگشته و پس از عرضه محصولات ASX و لنسر با موتور ۱.۶ و ۱.۸ لیتری، حال نوبت به دو محصول جدید دیگر رسیده تا به سبد محصولات میتسوبیشی اضافه شوند و بازار را در دو سگمنت کاملاً مختلف رنگی تر از گذشته کنند.

در این مقاله می خواهیم به چهارمین نماینده میتسوبیشی در ایران بپردازیم، شاسی بلند خوش فرمی که می خواهد به یکی از داغ ترین رده های قیمتی بازار وارد شود و به عنوان دومین ژاپنی خودنمایی کند. میتسوبیشی اوتلندر (Outlander) در ۳۰ مهرماه رونمایی شد و قرار است به زودی به بازار عرضه شود.

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر با پیشرانه ۲.۴ لیتری و قدرت تولید حداکثر ۱۶۷ اسب بخار وارد خواهد شد. حداکثر سرعت اوتلندر با این پیشرانه ۱۹۰ کیلومتر در ساعت است و می تواند در ۱۰.۵ ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد. گیربکسی که روی این ژاپنی تازه وارد نصب می شود همانند بقیه محصولات این شرکت در ایران (به غیر از مدل لنسر ۱۶۰۰ با دنده دستی) از نوع CVT است که به کمک آن مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر ترکیبی به ۹.۳ لیتر می رسد.

میتسوبیشی اوتلندر

سیستم های ترمز و پایداری مختلفی روی اوتلندر نصب شده است. ترمزهای جلو دیسکی خنک شونده هستند و ترمز عقب دیسکی است. سیستم های ترمز ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی در هنگام سطوح شیب دار HSA، کنترل فعال پایداری ASC و سیستم کنترل کشش TCL نیز روی آن نصب شده است.

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر از نظر امکانات و تجهیزات همانند برادر کوچک تر خود یعنی ASX در سطح بسیار خوبی است و روی آن ۷ کیسه هوا، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، چراغ های زنون در جلو به همراه سیستم شستشو، روکش چرمی غربیلک فرمان و صندلی ها، سنسور پارک در عقب، سانروف، هفت صندلی در سه ردیف (مدل ۲۰۱۵)، گرمکن صندلی های جلو، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، نمایشگر ۷ اینچی لمسی به همراه دوربین عقب، شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان، سیستم تهویه مطبوع دوگانه و رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی نصب شده است.

میتسوبیشی اوتلندر

طی مراسمی که در ۳۰ مهرماه برای رونمایی این خودرو انجام شد، قیمت اوتلندر در مدل ۲۰۱۴ با قیمت ۱۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و با مدل ۲۰۱۵ به قیمت ۱۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شد. با این قیمت اوتلندر همانند ASX می‌تواند به خوبی در رقابت قیمتی نیز خود را نشان دهد و بسیاری را به جای رفتن به سوی هیوندای سانتافه کره‌ای ۲۰۰ میلیون تومانی، به سوی اوتلندر سوق دهد.

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر

در زیر می‌توانید تیزر تبلیغاتی میتسوبیشی اوتلندر را مشاهده کنید:


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج