۱۵۱۰۹۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتظار یک بازیگر از رئیس جدید صدا و سیما

یک بازیگر تلویزیون با اشاره به اقداماتی که باید مورد توجه رییس جدید صداوسیما انجام بگیرد از اینکه بهتر است در دوره جدید خلاقیت و برنامه ریزی بیشتری در ساخت برنامه ها انجام شود سخن گفت.

خبرگزاری مهر: یک بازیگر تلویزیون با اشاره به اقداماتی که باید مورد توجه رییس جدید صداوسیما انجام بگیرد از اینکه بهتر است در دوره جدید خلاقیت و برنامه ریزی بیشتری در ساخت برنامه ها انجام شود سخن گفت.

عبدالرضا اکبری با اشاره به ریاست محمد سرافراز در صداوسیما درباره برنامه‌هایی که باید در دوره جدید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: محورهای زیادی هستند که لازم است در رسانه ملی درباره آنها برنامه ریزی شود و اینها در حوزه های مختلف و در عرصه های گوناگونی هستند که به نظر می رسد مدیریت جدید رسانه ملی باید به طور متوازن به همه آنها توجه داشته باشد.

وی ادامه داد: نیاز است تیم‌هایی قوی متشکل از متخصصان و کارشناسان برنامه ریزی مناسبی برای کلیت برنامه های رسانه ملی داشته باشند تا برنامه های صداوسیما از یکنواختی خارج شود. این تیم های مشاوره ای باید فعالیت کنند تا در زمینه های مختلف فیلمنامه نویسی، آثار نمایشی و سایر برنامه ها و همچنین کارهای فنی، به سمت نو شدن قدم برداریم.

انتظار یک بازیگر  از رئیس جدید صدا و سیما

این بازیگر مجموعه های تلویزیونی بیان کرد: البته باید دید اهداف و دیدگاه های خود آقای سرافراز چیست. با این حال آنچه که اهمیت دارد این است که تلویزیون یک رسانه همه گیر و ملی است و باید بتواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد و طیف های متنوعی از مردم را راضی نگه دارد، مخصوصا در زمانی که ما شبکه های متعددی در رسانه ملی داریم که نیاز است دائم به روز شوند و در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و علمی برنامه تولید و به پخش برسانند.

بازیگر مجموعه «عملیات ۱۲۵» با بیان اینکه در سینمای جهان روی بازیگران پیشکسوت سرمایه گذاری می‌شود، افزود: در دنیا با محوریت بازیگران کهنه کار حتی قصه ها و داستان های متنوع ساخته می شود و فکر می کنم باید به نوعی در شیوه به‌کارگیری از بازیگران و نحوه دعوت از آنها نوعی بازنگری شود. از طرف دیگر این بسیار مهم است که نیازهای اجتماعی بازیگران و سایر عوامل صحنه و پشت صحنه آثار و برنامه ها تامین باشد.

اکبری با اشاره به عملکرد صدا و سیما در دوره ریاست عزت الله ضرغامی نیز گفت: این دوره توانسته بود در مجموع رضایت مخاطبان را با سلایق و افکار مختلف جلب کند و یکی از ویژگی‌های دوره وی راه اندازی شبکه های متعدد و ساخت سریال های متنوع خانوادگی و تاریخی بود.

وی ادامه داد: فارغ از اینکه بخواهیم درباره کیفیت این شبکه ها و یا حتی برنامه ها و سریال ها صحبت کنیم این جزو نکات مثبت یک مدیر محسوب می شود که تلاش های زیاد وی را در جهات مختلف نشان می دهد.

بازیگر مجموعه «فاخته» در پایان بیان کرد: شاید عده ای به سریال ها و کیفیت آنها انتقاد داشته باشند اما جامعه از نظر فکری و سلیقه ای نوسان زیادی دارد. خود من در بسیاری مواقع در اثری بازی کرده ام و شاید فکر می کردم از کیفیت خوبی برخوردار نیست اما دیده ام که مردم با همان سریال ارتباط برقرار کرده اند و آن را دوست داشته اند. تلویزیون هم تا حدی توانسته است که در این چند سال نیازها و افکار مختلف را تامین کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج