۱۵۲۵۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پهپاد ایرانی سکته ناقص آمریکا را کامل کرد

آیت‌الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران از دولت و وزیر بهداشت برای اجرای مرحله سوم طرح تحول سلامت به منظور جلوگیری از دریافت زیرمیزی‌ها تشکر کرد.

ایسنا: آیت‌الله موحدی کرمانی از دولت و وزیر بهداشت برای اجرای مرحله سوم طرح تحول سلامت به منظور جلوگیری از دریافت زیرمیزی‌ها تشکر کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران افزود: برای این جرم سه ماه تا ۵ سال محرومیت از کار در نظر گرفته شده است، البته همزمان از پزشکان خدوم و پاک که اکثریت را تشکیل می‌دهند تشکر می‌کنم.

وی همچنین از خدمات ده ساله ضرغامی در صداوسیما تشکر کرد و افزود: امیدواریم دکتر سرافراز درکارشان و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری موفق باشند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به شکار یک پهپاد جاسوسی آمریکایی سه سال پیش توسط ایران، اظهار کرد: این پهپاد جاسوسی را ایران به غنیمت گرفت و بلافاصله ساخت؛ نمونه این پهپاد توسط متخصصان ما در هواوفضای سپاه پاسداران از طریق مهندسی معکوس در دستور کار قرار گرفت و در نهایت یک فروند ایرانی آن ساخته شد و به پرواز درآمد که ضربه سختی به پیکر آمریکا بود و به قول فرمانده محترم هواوفضا سکته ناقص آمریکایی‌ها را کامل کرد.

موحدی‌کرمانی ادامه داد: در نمونه آمریکایی این پهپاد در قسمت رادارگریزی نواقصی وجود داشت که در نوع ایرانی آن برطرف شده است و قرار است تا پایان امسال ۴ فروند دیگر تولید شود و تولید انبوه آن در سال آینده محقق شود.

وی با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها می‌گفتند ایرانی‌ها قادر به مهندسی معکوس نیستند، تصریح کرد: اکنون با کمال بهت و حیرت قدرت تکنولوژی ایران را دیدند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان این‌که موشک بالستیک سجیل می‌تواند تمام نقاط اسرائیل و پایگاه‌های آمریکا در منطقه را بزند و با خاک یکسان کند، تصریح کرد: هیچ مرکزی از مراکز اتمی و موشکی اسرائیل از موشک‌های ایرانی در امان نیست و مراکز اتمی اسرائیل در تیررس موشک‌های پرقدرت و پرسرعت ایرانند و سقف آهنین اسرائیل هم قابلیت دفاع در برابر این موشک‌ها را ندارد.

موحدی کرمانی افزود: این موشک‌ها لحظاتی پس از پرتاب از جو زمین خارج شده و با سرعت غیرقابل تصور به روی هدف ادامه مسیر می‌دهند و هیچ قدرت دفاعی توان دیدن و انهدام آن را ندارد، البته تأکید می‌کنم تمام این ابزار فقط برای دفاع و بازدارندگی است چون دفاع حق مسلم هر کشور و انسانی است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: اگر اسرائیل روزی دیوانه شود و نقشه تجاوز به ایران را در سر بپروراند با موشک‌های بالستیک که توان برد ۲هزار کیلومتر را دارند در حالی که فاصله اسرائیل با ما ۱۲۰۰ کیلومتر است با آن مقابله خواهیم کرد و اگر چنین فکر غلطی در مغز اسرائیل بیاید که به ایران حمله کند همان طور که رهبری فرمودند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

موحدی کرمانی با تأکید بر اینکه با زبان زور و تهدید حرف زدن با ایران کاری احمقانه است، تصریح کرد: هیچ راهی برای طرف مقابل جز مذاکره منطقی در فضای احترام وجود ندارد و ایران یک قدم از حق مسلم خود در مورد انرژی هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیوم عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی با بیان این‌که تمام مردم ایران بر حفظ حقوق مسلم خود و پیشبرد دستاوردهای هسته‌ای اراده جدی دارند، اظهار کرد: اراده مردم ایران در هیأت ایرانی مذاکره کننده متبلور است و این اراده باید از زبان وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی بشنویم که گفت من شخصا با گروه ۱+۵ صحبت کرده‌ام تا آنها را متقاعد کنم که ایرانی‌ها را از غنی‌سازی اورانیوم منصرف و وادار به تعطیلی رآکتور کنند اما آنها پاسخ دادند چنین چیزی ممکن نیست.

موحدی کرمانی در ادامه چند جمله خطاب به اوباما گفت و افزود: اوباما به جای نامه نگاری حسن نیت خود را در عمل نشان دهد نه این‌که هنوز مرکب نامه‌اش خشک نشده دستور تمدید وضعیت اضطراری ایران را صادر کند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که آمریکا می‌داند در مقابله با داعش نمی‌تواند نقش ایران را نادیده بگیرد، اظهار کرد: در یک هفته‌نامه آمریکایی نوشته بودند نظام آمریکایی به تنهایی نمی‌تواند بر داعش غلبه کند و در این راستا به ایران نیاز دارد.

وی با بیان این‌که اوباما می‌گوید با اعمال تحریم‌ها ایران را سر میز مذاکره آورده‌ایم اما در اشتباه است، گفت: ایران حاضر به مذاکره شد تا به دنیا بفهماند شما دروغ می‌گویید و ثابت کند که با تحریم‌های ظالمانه شما خائن و ظالم هستید و ایران خواهان صلح جهانی است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: اوباما و کری می‌گویند عدم توافق بهتر از توافق بد است و ما هم همین را می‌گوییم یعنی عدم توافق بهتر از پذیرش زورو قلدری و تحمل پیشنهادهای ظالمانه آمریکا است.

موحدی کرمانی با بیان این‌که گروه ۱+۵ نباید به سخنان سخیف رژیم کودک‌کش اسرائیل اعتنا کند که اعلام کرد با کمیته تحقیق شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره جنگ غزه همکاری نمی‌کند، اظهار کرد: احمد شهید اگر به دنبال پرونده حقوق بشر است همکاران خود ر ا به غزه و فلسطین و سوریه ببرد و پای سخنان دخترکان دبستانی بنشیند و به گزارش سرها و دست‌های بریده از شهرهای عراق مراجعه کند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که مخالفان سوریه به بن‌بست رسیده‌اند و رئیس ائتلاف مخالفان سوریه اعلام آمادگی برای مذاکره با نظام سوریه را کرده است و قبول کرده که دچار اشتباه سیاسی شده است، گفت: مخالفان سوری برای راضی کردن نظام سوریه برای مذاکره دست به دامن روسیه شدند.

وی همچنین به یورش‌های اخیر رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی اشاره کرد و گفت: حمله به اولین قبله مسلمین موجب شکل‌گیری انتفاضه دیگری در سرزمین‌های اشغالی خواهد شد و از علمای جهان اسلامی می‌خواهیم که این اقدام وحشیانه را محکوم کرده و در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی ساکت ننشینند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به این‌که در بحرین نیز موضوع همه پرسی مطرح شده که مورد تأیید علمای بحرین است، افزود: ما نیز بر تحریم انتخابات پارلمانی نمایشی که در آن حقوق مردم و شیعیان بحرین که ۷۵ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند، تأکید می‌کنیم و به مردم بحرین توصیه می‌کنیم تا در همه پرسی شرکت کنند.

موحدی کرمانی درخطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تهران بهترین زاد و توشه انسان را صبر و تقوا دانست و گفت: مردم ایران با صبر و تقوا عزیز شدند.

وی همچنین با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع)، خاطرنشان کرد: عده‌ای امام حسین (ع) را دوست دارند اما قاتل او می‌شوند و انسان‌هایی برای امام حسین (ع) گریه می‌کنند و به سینه می‌زنند و در سوگواری‌ها شرکت می‌کنند اما با مکتب امام حسین (ع) می‌جنگند.

وی با بیان این‌که در کربلا مکتب امام حسین (ع) پیروز شد و پیروزی با مکتب بود و نه شخص، توضیح داد: در کربلا فرهنگ امام حسین (ع) پیروز شد و آن‌چه امام حسین (ع) برای آن جان تثبیت مکتب اسلام بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که انسان‌هایی امام حسین (ع) را دوست دارند اما نمی‌توانند از دنیا دل بکنند و اسیر هوای نفسانی هستند، تأکید کرد: باور کنید که هوای نفس مسأله بسیار مهمی است و تسلط بر هوای نفس قدرت می‌خواهد و جهاد اکبر است، چون خیلی‌ها با سوابق درخشان در این مسیر گول خورده‌اند.

موحدی کرمانی در ادامه به راه‌های تسلط بر نفس اشاره کرد و گفت: باید به یاد خدا و غضب خدا باشیم، ظاهر گناه را نبینیم که شیطان آن را زینت کرده است و در محبت خدا وارد شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج