۱۵۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آخرین تئاتر محمد علی کشاورز

محمدعلی کشاورز با اشاره به احتمال حضور و بازی خود در نمایش "مستنطق" به کارگردانی رضا کریم‌خانی تأکید کرد مایل است برای آخرین بار بر صحنه تئاتر حاضر شود.

کشاورز که پیش از این قرار بود با نمایش "تماشاچی محکوم به اعدام" بعد از ۳۲ سال دوری به صحنه تئاتر بازگردد درباره احتمال حضور خود بر صحنه تئاتر به خبرنگار مهر گفت: قرار است در صورت صدور مجوز در نمایشی با عنوان "مستنطق" بر صحنه تئاتر حاضر شوم. امیدوارم که مجوز اجرای نمایش صادر شود.
این بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون ایران تأکید کرد: کارگردان نمایش نگران دستمزدی بود که باید به من پرداخته شود در حالی که به وی گفتم من برای پول بازی نمی‌کنم و خیلی دوست دارم برای آخرین بار روی صحنه تئاتر حاضر شوم.
آخرین تئاتر محمد علی کشاورز
کشاورز درباره زمان و مکان اجرای این نمایش گفت: در حال حاضر به دلیل کسالت در منزل استراحت می‌کنم و اطلاع دقیقی از زمان و مکان اجرای نمایش ندارم اما تا هفته آینده زمان و مکان هم مشخص می‌شود. شاید این نمایش در فرهنگسرای نیاوران یا سالنی مشابه اجرا شود.

بازیگر فیلم‌های "مادر"، کمال الملک"، "زیر درختان زیتون"، "کفش‌های میرزا نوروز" و مجموعه‌های تلویزیونی "هزار دستان"، "سلطان و شبان" و "گرگ‌ها" یادآور شد: مدت‌ها است نتوانسته‌ام روی صحنه تئاتر حاضر شوم و خیلی دوست دارم این شرایط فراهم شود تا برای آخرین بار بر صحنه تئاتر به ایفای نقش بپردازم.

محمدعلی کشاورز بازیگر با سابقه و تأثیرگذار سینما، تئاتر و تلویزیون ایران قرار بود پیش از این در نمایش "تماشاچی محکوم به اعدام" به کارگردانی روح‌الله جعفری به ایفای نقش بپردازد که این حضور به دلیل کسالت کشاورز میسر نشد. بزرگداشتی برای این بازیگر شناخته شده تئاتر در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار شد.

کشاورز طی سال‌های گذشته در نمایش‌های متعددی همچون "آنتیگون"، "آندورا"، "ادیپ شهریار"، "بازی استریندبرگ"، "دایی وانیا"، "عاشق مترسک" و "لبخند باشکوه آقای گیل" به ایفای نقش پرداخته است.

منبع : خبرگزاری مهر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج