۱۵۸۰۳
۱ نظر
۵۰۳۲
۱ نظر
۵۰۳۲
پ

مریلا زارعی از "حضور در ستایش" می گوید

مریلا زارعی در پاسخ به اینکه آیا او هم مثل خیلی از بازیگران سینما نسبت به حضور در تلویزیون، گارد بسته ای دارد یا نه، گفت: موضعی برای بازی کردن در تلویزیون ندارم. اما مثل خیلی از افراد دیگر همیشه از تلویزیون دلگیری و دلخوری داشته ام که البته هنوز هم دارم.

برترین ها به نقل از تماشا : سعید سلطانی از کلیدزدن سری دوم مجموعه «ستایش» در سال ۱۳۹۱ خبر داده است. همان طور که می دانید سریال ستایش در سری اول خود یکی از پربیننده ترین سریال تلویزیون لقب گرفت.

البته این به این معنی نیست که این مجموعه توانسته مجموعه خیلی موفقی باشد چراکه به اعتقاد بسیاری از بینندگان از اواسط پخش آنقدر رنگ و بوی تلخی به خود گرفت که بسیاری از مخاطبانش را از دست داد و سایر تماشاچی ها را هم تنها به صرف تعقیب و کنجکاوی پای ادامه داستان نگه داشت.

مریلا زارعی از "حضور در ستایش" می گوید

اما سعید سلطانی کارگردان این مجموعه از اواسط پخش این سرایل تصمیم به ساخت سری دوم این مجموعه گرفته است. سریالی که مانند قسمت اول، سعید مطلبی نگارش آن را برعهده دارد و باید امیدوار بود که مانند سری اول آن را اینقدر پرسوز و گداز ننویسد.

در سری دوم که به میانسالی ستایش می پردازد، طبیعتا حضور نرگس محمدی، بازیگر نقش اول در سری اول، چندان منطقی به نظر نمی رسد. به همین دلیل از مدتی پیش زمزمه حضور بازیگران مختلف در نقش میانسالی ستایش شروع شد.

به گزارش برترین ها گویا سعید سلطانی گزینه های متفاوتی را برای بازی در این نقش در سر دارد که مریلا زارعی، مهم ترین گزینه میان انتخاب های احتمالی است. اگرچه مدتی پیش سلطانی حضور قطعی زارعی در سری دوم ستایش را تایید نکرد، اما بالاخره در گفت و گو با خبرآنلاین عنوان کرد: «انتخاب بازیگران نیز به مرور و با بررسی شخصیت های فیلمنامه انجام خواهد شد، اما تاکنون فقط با مریبلا زارعی درباره بازی در نقش «ستایش» صحبت شده است».

با مریلا زارعی در همین مورد گپ کوتاهی زده ایم. از او پرسیدیم که آیا می توان انتظار داشت او این نقش را پذیرد و آیا او هم این پیشنهاد را تایید می کند که او در پاسخ گفت: «بله، این خبر درست است و آقای سلطانی با من صحبت هایی برای بازی در نقش ستایش در این مجموعه کرده اند که هنوز هیچ چیز درباره حضورم در این سریال قطعی نشده است. طبیعتا باید فیلمنامه را بخوانم و اگر موافق بازی بودم، باید وارد گفت و گو شویم».

اما همان طور که می دانید، زارعی مدت هاست در تلویزیون حاضر نشده است. او در این باره به تماشا گفت: «البته من پیش از اینکه بخواهم پیشنهاد بازی در مجموعه ستایش را بپذیرم، در مجموعه «کلاه پهلوی» نقشی را ایفا کرده ام که در اصل بازگشت من پس از ۸، ۹ سال به تلویزیون است. البته این مجموعه هنوز پخش نشده و شاید عدم پخش آن به این موضوع برگردد که تولید آن هنوز تمام نشده و بخش هایی از آن همچنان مانده که امیدوارم اگر مشکلی هم هست، برطرف شود و این سریال روی آنتن برود».

مریلا زارعی در پاسخ به اینکه آیا او هم مثل خیلی از بازیگران سینما نسبت به حضور در تلویزیون، گارد بسته ای دارد یا نه، گفت: «موضعی برای بازی کردن در تلویزیون ندارم. اما مثل خیلی از افراد دیگر همیشه از تلویزیون دلگیری و دلخوری داشته ام که البته هنوز هم دارم. اما چیزی که برای من خیلی بیشتر اهمیت دارد، اینا ست که بتوانم مخاطبم را راضی کنم. حالا چه در بازیگری در تلویزیون چه در بازیگری در سینما». مریلا زارعی را آخرین بار با سریال «دریایی ها» به کارگردانی سیروس مقدم در تلویزیون به یاد داریم. «هوای تازه» و «دبیرستان خضراء» جزو اولین مجموعه های تلویزیونی او بودند که خیلی هم در آنها دیده شد. هرچند پیش از آن هم سریال های دیگری را بازی کرده بود.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مریلا زارعی از "حضور در ستایش" می گوید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نيوشا

      اي كاش نرگس محمدي خودش باز نقش ستايشو بازي ميكرد چون به اون عادت كرده بوديم .ولي خب خانم زارعي هم كارش خوبه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج