۱۵۸۳۲
۱ نظر
۵۱۲۱
۱ نظر
۵۱۲۱
پ

همکاری با شادمهر عقیلی مشکل ساز شد

انتشار خبری مبنی بر همکاری علی لهراسبی با شادمهر عقیلی که چندی پیش در رسانه ها منتشر شد، برای لهراسبی دردسرساز شده است. تا جایی که شنیده می شود ممکن است مجوز آلبوم جدید او لغو شود.

برترین ها به نقل از هفت صبح : انتشار خبری مبنی بر همکاری علی لهراسبی با شادمهر عقیلی که چندی پیش در رسانه ها منتشر شد، برای لهراسبی دردسرساز شده است. تا جایی که شنیده می شود ممکن است مجوز آلبوم جدید او لغو شود.

این آلبوم که «تصمیم» نام دارد از مدت ها قبل کارهای اخذ مجوز و تولیدش به پایان رسیده و شنیده ها حاکی از این است که در حال حاضر حتی تکثیر هم شده و در انبارهای شرکت صاحب اثر آماده توزیع در بازار موسیقی است.

همکاری با شادمهر عقیلی مشکل ساز شد

علی لهراسبی که خواننده تیتراژ سریال های تلویزیونی ازجمله فاصله ها، سه پنج دو، دلنوازان و... بوده است، این شب ها صدایش از شبکه سوم سیما هم پخش می شود؛ تیتراژ پایانی سریال شیدایی به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور. جنجال ها از آنجایی آغاز شد که عکسی از علی لهراسبی در کنار شادمهر عقیلی منتشر شد و به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. لهراسبی پیش تر درباره مشکلاتی که برای آلبوم جدیدش پیش آمده گفته بود برخی اتفاقات حین تولید آلبوم رخ داد که متاسفانه باعث شدند زمان بیشتری از آنچه پیش بینی کرده بودیم برای تهیه و تولید وقت صرف شود.

به گفته خودش قرار بود این آلبوم بعد از ایام سوگواری در بازار موسیقی کشور منتشر شود. عدم توزیع مجموعه «قهوه تلخ» در بازار دلیل اصلی عقب افتادن انتشار این آلبوم اعلام شد و پس از بیرون آمدن نسخه قاچاق این آلبوم که در ابتدای این مجموعه گنجانده شده بود، خود لهراسبی اعلام کرد که آلبوم در اولین فرصت در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

ابتدا عنوان شد شادمهر عقیلی آهنگسازی چهار قطعه از این آلبوم را به عهده داشته، اما لهراسبی از آوردن نام شادمهر در شناسنامه آلبوم «تصمیم» امتناع کرد. لهراسبی پیش تر در پاسخ به صحت و سقم این اخبار و همکاری اش با شادمهر در آلبوم «تصمیم» به یک خبرگزاری گفته بود: «این اخبار را نه من تایید می کنم و نه تکذیب! اجازه بدهید آلبوم منتشر شود، در این مورد هم صحبت خواهیم کرد!»

مونا برزویی، حدیث دهقان، امین ناصوتی، مهسا سماواتی، الناز اسفندفر، محمد کاظمی، علیرضا پیروزی ترانه های این آلبوم را سروده اند. آهنگسازی و تنظیم قطعات را نیز، فواد غفاری، شهاب اکبری، بابک مافی و محمد ناهیدی به عهده داشته اند.

لهراسبی تاکنون سه آلبوم دیگر با نام های «دریای ها»، «مثلث» و «۱۴» را منتشر کرده است.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

همکاری با شادمهر عقیلی مشکل ساز شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      آخییییییی
      آره تیتراژ سریال شیدایی قشنگه!!!!
      بابا خب همکاری کرده که کرده.....این مسائل دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چرا مجوز ندین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      با اوباما که همکاری نکرده که!!!!!!!!!!!!!!
      علی جان غصه نخور خودم میرم برات مجوز میگیرم....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج