۱۵۹۴۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لیست برترین موارد جستجوی ۲۰۱۴ در Bing

Bing موتور جستجوی معروف مایکروسافت با تلاش در جهت پیشی گرفتن از رقیب دیرینه خود، عباراتی که بیشترین جستجو را در سال ۲۰۱۴ داشته اند منتشر کرده است.

دیجیکالا: سال ۲۰۱۴ در روزهای پایانی خود به سر می برد و همه شرکت ها و موسسات در حال ارائه گزارش های مالی و تجاری پایان سال هستند. موسسات و نشریات مختلف نیز از سویی دیگر، در حال ارائه چندین مورد برتر از دیدگاه خود در هر شاخه هستند. Bing موتور جستجوی معروف مایکروسافت هم در اقدامی مشابه با تلاش در جهت پیشی گرفتن از رقیب دیرینه خود، عباراتی که بیشترین جستجو را در سال ۲۰۱۴ داشته اند منتشر کرده است.

این لیست شامل لحظه ها و اتفاقات، افرد و اشخاص و دستگاه های خاصی است که در طول سال ۲۰۱۴ موج های خبری و به تبع آن موج بینگی ایجاد کرده اند! در ادامه به بررسی تک تک موارد مطرح شده در این لیست می پردازیم:

تاثیر گذارترین اخبار سال

گویا تاثیر جام جهانی فوتبال بر سوژه های خبری در همه جای دنیا چشمگیر بوده است. جام جهانی در میان موضوعات خبری، بیشتر از بقیه موارد جستجو داشته و فینال Super Bowl و گم شدن هواپیمای ایرلاین مالزی از دیگر اخبار تاثیرگذار سال بوده است. در ادمه به مسابقات المپیک زمستانی، ظهور داعش، موضوع جنجالی Ray Rice و تیر اندازی فرگوسن در ایالت میسوری و کشته شدن مایکل براون برخورد می کنیم و در نهایت شیوع ویروس ابولا و نزاع داخلی اوکراین در انتهای این فهرست جای می گیرند.

لیست برترین موارد جستجوی 2014 در Bing

ستاره های سینما، تلویزیون و موسیقی

ستارها ها همیشه در مرکز توجه مردم و هواداران هستند و اینکه مردم اسم ستاره محبوب شان را بینگ کنند به هیچ وجه عجیب نیست. در لیست بینگ به ترتیب خانم کیم کاردشیان (مجری تلویزیون، طراح مد، نویسنده و کارآفرین)، بیانسه (خواننده) و مایلی سایروس در رتبه های اولیه هستند. کیتی پری (خواننده)، جاستین بیبر (خواننده)، جون ریورز (مجری تلویزیونی)، جنیفر لوپز (خواننده)، کندال جنر (ستاره تلویزیونی، مجری و مدل)، کیلی کوکو و رابین ویلیامز نیز در رده های چهارم تا دهم این لیست قرار می گیرند.

لیست برترین موارد جستجوی 2014 در Bing

شخصیت های سیاسی

باراک اوباما که امسال با وجود برنامه ObamaCare (لایحه سلامت)، طرح ساماندهی به قانون مهاجرت، انتخابات میان دوره (و شکست دموکرات ها) و شیوع ویروس Ebola سال سختی را پشت سر گذاشته، توانسته رتبه برترین سیاستمدار جستجو شده را از آن خود کند. در ادامه خانم هیلاری کلینتون (وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده) و کریس کریستی (فرماندار ایالت نیوجرسی و از رهبران حزب جمهوری خواه امریکا) رده های دوم و سوم را تصاحب می کنند.

لیست برترین موارد جستجوی 2014 در Bing

شخصیت های ورزشی

در میان شخصیت های ورزشی، بسکتبالیست ها کاملا مقتدرانه در سه رده نخست قرار دارند. لبران جیمز، مایکل جردن و لامار اودوم سه ورزشکار برتری هستند که توجه مردم جهان را جلب کرده اند.

لیست برترین موارد جستجوی 2014 در Bing

ازدواج و طلاق ستاره ها و افراد مشهور

در این لیست که بر حسب ماه مرتب شده است، می توان خبر ازدواج انجلینا جولی و برد پیت را در رتبه پنجم، کیم کارداشیان و کانیی وست را در رتبه هشتم و خبر ازدواج پر سروصدای جرج کلونی و امل علم الدین را در رده دهم مشاهده کرد. بالاترین مورد در این گروه، متغلق به جانای پالمر و ری رایس است.

لیست برترین موارد جستجوی 2014 در Bing

مقاصد سفر و گردشگری

در میان مقاصد سفر و نقاط دیدنی دنیا که بیشترین جستجوی بینگ را به خود اختصاص داده اند، کاستاریکا، هاوایی و پورتو ریکو بیشترین آمار را از آن خود کرده اند. کاستاریکا به خاطر ساحل زیبا و قایق سواری هیجان انگیز، پارک ملی و ساحل های مشرف بر اقیانوس آرام و دریای کارائیب از جمله نقاطی است که هر ساله هزاران پردشگر را جذب خود می کند.

لیست برترین موارد جستجوی 2014 در Bing

چالش سطل آب یخ

Bing بخش دیگری از آمار و ارقام را به نتایج جالبی که از چالش سطل آب یخ بدست آمده است اختصاص داده و در نموداری گرافیکی، مبلغ حدودی را که کاربران پس از مشاهده ویدئوی چالش سطل آب یخ هر یک از افراد مشهور به حساب موسسه کمک به بیماران ALS واریز کرده اند لیست کرده است. در این میان Charlie Sheen و Kate Upton بالاترین نرخ جذب کمک های مالی را تصاحب کرده اند (با بیش از ۱۰ و ۸ میلیون دلار) و جالب آنکه مارک زاکربرگ، تیم کوک و بیل گیتس، هر سه در گروه ۴ میلیون دلار دسته بندی شده اند.

لیست برترین موارد جستجوی 2014 در Bing

از دست رفتگان

در میان افرادی که در سال ۲۰۱۴ از میان ما رفته اند و اسمشان پس از مرگ، بیشترین جستجوی بینگی را به همراه داشته به ترتیب رابین ویلیامز، خانم جون ریورز و فیلیپ سیمور هافمن در رده اول تا سوم جای گرفته اند. رابین ویلیامز ( بازیگر انجمن شاعران مرده ، ویلهانتینگ نابغه و جومانجی) به دلیل نامعلومی خود را در منزل شخصی اش به دار آویخت و سیمور هافمن (بازیگر مرشد، شک، کاپوتی) نیز بنابر گزارش پلیس ایالات متحده بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داد.

لیست برترین موارد جستجوی 2014 در Bing

متولد شدگان

همانطور که فوت افراد مشهور در میان مردم موج ایجاد می کند، تولدشان هم بازتاب گسترده ای در جامعه دارد. رایان گاسلینگ (بازیگر) و اوا مندز (بازیگر) در صدر جستجوی مربوط به تولد هستند و می توان در رده سوم خانم کلی کلارکسون (خواننده) و برندون بلک استاک را مشاهده کرد. میلا کونیس(بازیگر) و اشتون کوچر (بازیگر) نیز در رتبه چهارم به چشم می خورند.

لیست برترین موارد جستجوی 2014 در Bing

موارد دیگر

اما در بخش های دیگر، محبوب ترین دستگاه های جستجو شده از این قرارند:

iPhone ۶

Xbox One

Fitbit

iPad

Surface Pro ۳

Kindle Fire

Windows Phone

Galaxy S۴

Chromecast

Google Glass

دیدن آیفون ۶ در جایگاه اول تعجبی ندارد. اما قرار گرفتن اکس باکس وان در رده دوم و عدم حضور کنسول موفق پلی استیشن ۴ در این لیست اندکی عجیب به نظر می رسد.

شبکه های اجتاعی و اپلیکیشن های مربوط به آنها نیز در این فهرست وارد شده اند. فیسبوک همچنان در صدر قرار گرفته و توئیتر و اینستگرام در رده های دوم و سوم جای گرفته اند.

Facebook

Twitter

Instagram

Skype

Vine

Snapchat

Candy Crush Saga

WhatsApp

Angry Birds

Farmville
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج