۱۵۹۴۷
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

مهریه عجیب زن برای شوهر دردسرساز شد

مردی در دادگاه خانواده گفت: حاضرم به جای مهریه ۵/۵ تن گل یاس همسرم، به او یک خانه مسکونی بدهم چون پیدا کردن این همه گل یاس برایم غیرممکن است.

مردی در دادگاه خانواده گفت: حاضرم به جای مهریه ۵/۵ تن گل یاس همسرم، به او یک خانه مسکونی بدهم چون پیدا کردن این همه گل یاس برایم غیرممکن است.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست مهریه خود را به قاضی حسن عموزادی، رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد و در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه مهریه‌ام ۵/۵تن گل یاس است، اظهار داشت:

تنها مهریه‌ام را خواسته و قصد جدایی ندارم چون زندگی‌ام را دوست دارم. شوهرم باید این میزان مهریه را بپردازد و هیچ چیز دیگری جزء این مهریه را از او نخواسته و قبول نمی‌کنم در واقع شوهرم نباید خود را خسته کند بلکه باید حق مرا بدهد و به این موضوع فکر نکند.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه حدود ۶ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت:

حاضرم به خاطر آینده فرزند ۴ ساله‌ام و حفظ زندگی‌ام مهریه همسرم را بپردازم ولی نمی‌دانم به چه شکل آن را تهیه کنم. حاضرم یک خانه مسکونی به نام همسرم کنم ولی این مهریه که ۵/۵ تن گل یاس است را ندهم چون احساس می‌کنم که این مهریه از خانه مسکونی گران‌تر است.

مرد با بیان اینکه من و همسرم با یکدیگر هیچ اختلافی نداریم، گفت: وقتی یافتن گل محمدی با چنین ابعادی به میزان ۵/۵ تن سخت است، گل یاس با آن اندازه کوچک بسیار سخت‌تر است بنابراین نمی‌توانم مهریه همسرم را به این شکل بدهم.

زن با بیان اینکه شوهرم مرا دوست دارد و همان مهریه‌ای که من خواستم را می‌دهد، اظهار داشت: ۵/۵تن گل یاس زیاد هم گران نمی‌شود بنابراین شوهرم می‌تواند آن را پرداخت کند.

می‌خواهم مهریه که حقم است را شوهرم به راحتی و بدون وقفه بپردازد و افتخار کند که بعد از گذشت ۶ سال از زندگی مشترکمان آن را پرداخته است و ما مشکلی نداریم.

مرد در انتها در دادگاه خانواده گفت: حاضرم به جای مهریه ۵/۵ تن گل یاس همسرم به او یک خانه مسکونی بدهم چون پیدا کردن این همه گل یاس برایم غیرممکن است و همسرم باید کوتاه بیاید.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن که ۵/۵ تن گل یاس بود، کرد و تعیین میزان قیمت مهریه را به خاطر اصرار مرد، از کارشناسی خواهان شد.


منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مهریه عجیب زن برای شوهر دردسرساز شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو برو همون گلتو بگیر گل ندیده...

    • marmar

      وای چه باحال!!!!!!!!!!!!!
      گلا که به درد خانومه نمیخوره اما واسه حال گیری،خوبه!!!!

    • saniii

      سری که دردنمیکنه رو دستمال میبندن????????
      اخه زن حسابی این همه گل رو میخوای چیکار?
      اگه خوشبخت باشینو مشکل ندارین تو زندگی بدتر بااین کارا داری زندگیتو داغون میکنی که
      واقعا که کل کل بیخودی

    • raha

      یه زن وشوهری هم چند سال قبل که میخواستن طلاق بگیرند مهریه زنش 1000بوسه عاشقانه بوده وقتی میرن دادگاه شوهرش تو دادگاه میگه بیا مهریتو پست بدم فکرشو کنید زن چه حسی بهش از تنفر دست میده

      پاسخ ها

      • مونا

        چه باحاااااااااااااال
        حقشه بوسه عاشقانه هم شد مهریه!!!!
        ((((((((((=

    • sepitaman

      خدا نکنه آدم دچار یه زن احمق بشه

    • asal

      vaaaaaayyy che khooooob ....migam dar khast bede az har tarafe donya vasat gol befrestan ke joor she ....khodemooniimaaaaaa ye karii kardi ke dare zajret mideeee

    • احسان

      اینجاست که می گن مهریه را کی داده، کی گرفته. این آقا که نمی تونه 5.5 تن گل یاس و بده پس زنه هم چیزی گیرش نمیاد، نهایتا این مقدار میزان مهریه را براورد قیمت می کنند سپس مرد ادعا می کنه که نمی تونه همشو یکجا نقد یده پس قسط بندی می کنند به همین راحتی حالا شما خانم ها برید الکی خوش باشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج