۱۶۱۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

توهم شیشه‌ای یک مرد برایش دردسرساز شد

شوهرم معتاد به ماده مخدر "شیشه" است و به دلیل اینکه مرا تهدید به مرگ کرده و توهم دارد، می‌ترسم در کنارش به زندگی ادامه دهم.

شوهرم معتاد به ماده مخدر "شیشه" است و به دلیل اینکه مرا تهدید به مرگ کرده و توهم دارد، می‌ترسم در کنارش به زندگی ادامه دهم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود ۴ ماه از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: شوهرم از ۴ سال پیش معتاد است و در حال حاضر به دلیل اعتیاد به ماده مخدر "شیشه" دائم در توهم است.

وی با اشاره به اینکه از شوهرم می‌ترسم، ادامه داد: شوهرم طی این ۲ ماه ۲ بار مواد مخدر را ترک کرده و باز هم به دنبال آن رفته است که این موضوع مرا عذاب می‌دهد.

زن با بیان اینکه به شوهرم اعتماد ندارم، گفت: شوهرم در یک مغازه کار می‌کرد که در حال حاضر بیکار شده و تنها سرمایه‌اش ۸ میلیون تومان است که می‌ترسم آن را از دست بدهد.

وی با اشاره به اینکه هیچ گاه به جدایی فکر نمی‌کردم ولی بعد از دیدن بی‌مسئولیتی شوهرم به این درخواست تن دادم، اظهار داشت: شوهرم قبل از ازدواج با من، مدتی در بیمارستان روانی بستری بود.

زن در ادامه بیان کرد: از شوهرم می ترسم و نمی‌خواهم زیر یک سقف با او زندگی کنم چون او دائم مرا تهدید به مرگ کرده و وقتی صحبت از جدایی می‌کنم به من می‌گوید که سکوت کنم و گرنه زنده‌ام نمی‌گذارد.

وی با بیان اینکه شوهرم در کلانتری به دلیل خلاف‌های متعدد و مختلف پرونده دارد، عنوان کرد: حتی نگذاشته‌ام از اعتیاد شوهرم کسی باخبر شود و به خاطر آبرویش این موضوع را مخفی کرده‌ام.

زن در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم خودزنی می‌کند و بار‌ها دست خود را با چاقو خط انداخته است، گفت: خواهان جدایی و دریافت مهریه‌ام که ۱۱۴ سکه است، هستم.

وی عنوان کرد: می‌ترسم در خانه با شوهرم تنها باشم چون او دائم توهم داشته و ممکن است بلایی سر من بیاورد بنابراین راهی جز طلاق ندارم.

زن با بیان اینکه به غیر از این همه مشکلات، شوهرم دست بزن دارد و بی اخلاق نیز هست، اظهار داشت: هر ۲ باری که شوهرم برای ترک اعتیادش به کمپ رفت از او بی‌خبر بودم.

وی ادامه داد: دیگر این وضع برایم غیر قابل تحمل بوده و آنقدر ترس در وجودم است که راهی جز دوری از خانه و شوهرم نداشته و خواهان طلاق هستم.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن، رسیدگی به جلسه را بعد از تکمیل پرونده و حضور شهود به روزی دیگر موکول کرد.


منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

توهم شیشه‌ای یک مرد برایش دردسرساز شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج