۱۶۲۳۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آمريكا دشمنان خود را سرطاني مي كند!

هوگو چاوز رئیس‌جمهوری ونزوئلا كه مواضعي به شدت ضد آمريكايي دارد در سخناني مدعي شد كه شايد ايالات متحده آمريكا رهبران چپگراي آمريكاي لاتين را به بيماري سرطان مبتلا مي كند.

هوگو چاوز رئیس‌جمهوری ونزوئلا كه مواضعي به شدت ضد آمريكايي دارد در سخناني مدعي شد كه شايد ايالات متحده آمريكا رهبران چپگراي آمريكاي لاتين را به بيماري سرطان مبتلا مي كند.

چاوز اين سخنان را در واكنش به ابتلاي برخي رهبران چپگراي آمريكاي لاتين در ماه ها و سال هاي گذشته به بيماري سرطان مطرح كرده است.

چاوز خود مبتلا به بيماري سرطان است و هم اكنون طول درمان شيميايي خود را در كوبا به انجام مي رساند .

همچنين روز گذشته خبر ابتلاي خانم كريستينا فرناندز رييس جمهوري آرژانتين نيز به سرطان منتشر شد .

آقاي لولا داسيلوا رييس جمهوري سابق برزيل نيز به بيماري سرطان مبتلا شده است و گفته مي شود خانم ديلما روسف رييس جمهوري كنوني برزيل نيز به بيماري سرطان مبتلا بوده است .

چاوز در واكنش به ابتلاي جمعي از رهبران چپگراي آمريكاي لاتين روز گذشته این سوال را مطرح کرد که آیا آمریکایی‌ها با تکنولوژی خاصی مشغول سرطانی کردن رهبران چپ‌گرای آمریکای لاتین هستند ؟

رييس جمهوري ونزوئلا با اشاره به اينكه نمي خواهد فرد يا كشوري را در اين زمينه متهم كند گفت:آیا این عجیب است که فکر کنیم آنها ( آمريكا) تکنولوژی خاصی در اختیار دارند که می‌توانند با آن عده‌ای را به سرطان مبتلا کنند و تا به حال هم کسی درباره آن تکنولوژی چیزی نشنیده باشد."

بيماري سرطان چاوز در ماه هاي گذشته انتقاداتي را از جانب اپوزيسيون ونزوئلا عليه وي موجب شده و مخالفان دولت ونزوئلا از چاوز خواسته اندبا توجه به بيماري خود از قدرت كناره گيري كند.

اما چاوز با اشاره به اينكه حال وي خوب بوده و درمان وي نتيجه بخش بوده است گفته است قصد كناره گيري از قدرت را ندارد . چاوز گفته است مي خواهد تا سال ۲۰۲۴ در قدرت بماند.

سخنان چاوز در حالي مطرح مي شود كه اخيرا نام فيدل كاسترو رهبر سابق كوبا در كتاب ركوردهاي گينس ثبت شده است . دليل ثبت نام رهبر سابق كوبا در اين كتاب سوء قصد هاي ناكامي بوده است كه در طي نيم قرن حضور او در قدرت عليه وي به مورد اجرا گذاشته شده است.

بنا بر آمارها در طي نيم قرن گذشته ، بيش از ۸۵۰ مورد سوء قصد عليه كاسترو صورت گرفته كه دولت كوبا مدعي است بخش عمده اي از آنها از سوي دولت آمريكا و سازمان اطلاعات مركزي اين كشور ( سيا) صورت گرفته است .


منبع: عصر ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آمريكا دشمنان خود را سرطاني مي كند!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج